بعد از اتوبان صدر، قرار است اتوبان بعثت واقع در منطقه 16 تهران (جنوب) دو طبقه شود. این خبری است که محسن اسدی شهردار منطقه امروز اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهردار منطقه 16 در جمع خبرنگاران اعلام کرد بخشی از تجهیزات احداث طبقه دوم اتوبان صدر به جنب اتوبان بعثت واقع در این منطقه منتقل شده است.

محسن اسدی در این باره توضیح داد: یکی از بحثهای اصلی ما در منطقه 16، احداث پل روگذر بزرگراه بعثت با همان تکنولوژی به کار گرفته شده در اتوبان صدر است. برخی از تجهیزات اتوبان صدر هم به این سمت منتقل شده و امیدواریم تا پایان امسال کار احداث پل روگذر را بتوانیم شروع کنیم.

او همچنین در پاسخ به خبرآنلاین درباره مشکلات ترافیکی اطراف میدان بهمن و اتوبان تندگویان گفت: در محدوده میدان بهمن، چند موضوع در دست پیگیری است. از جمله برای ساماندهی جگرکی های اطراف این میدان، ما مشاور گرفتیم تا بتوانیم پاساژی طراحی کنیم که بشود در آن جگر را با آن ویژگی و حس و حال تهیه کرد ولی تاکنون موفق نشده ایم. حتی با یک سرمایه گذار مذاکره کردیم تا چند سرقفلی جگرکی های اطراف این میدان را بخرد ولی تاکنون موفق به ساماندهی این مشاغل نشده ایم. حس و حال جگرکی به همین است که هست و تغییرش خیلی سخت است.
از جمله کارهای دیگر ما، حذف دوربرگردان های بزرگراه تندگویان است که امیدواریم با دو طبقه کردن بزرگراه بعثت این مشکل نیز حل شود.


فرمانداری عجله ای برای حل مشکل کارخانه روغن نباتی قو ندارد
اسدی درباره مشکلات زیست محیطی منطقه 16 تهران هم توضیح داد: از روز اولی که به شهرداری این منطقه آمدم بحث انتقال کارخانه روغن نباتی قو و نیروگاه بعثت را پیگیری کردم. شبکه انتقال نیرو در جنوب نیروگاه بعثت و دکل های این منطقه مشکل زیادی برای مردم به وجود آورده. امیدواریم بتوانیم وزارت نیرو را مجبور کنیم که این کابلها را زیر زمین منتقل کند.
او درباره انتقال کارخانه روغن نباتی قو نیز گفت: کارخانه روغن نباتی قو را هم در دو جبهه کمیسیون بند 20 و شورای تامین استان پیگیری می کنیم و انتقال این کارخانه در شرف صدور رای در کمیسیون بند 20 شهرداری است. آقایان مالک به رای اعتراض کرده اند و می گویند ما مزاحمتهای زیست محیطی را رفع کرده ایم ولی شورای تامین استان نیز در این موضوع ورود کرده اند. مشکل اینجاست که مقداری فرمانداری به دلیل موضوعات کارگری با سرعت و جدیت درباره انتقال این کارخانه جلو نمی رود. چهارمین جلسه و آخرین جلسه در این باره دو هفته پیش تشکیل شده و امیدواریم با همیاری دکتر حافظی در شورای شهر و جدیتی که در این باره وجود دارد به زودی مشکل این منطقه حل شود. همچنین جهت تسریع در این موضوع به صاحبان کارخانه گفته ایم موضوع مشارکت در ساخت یک منطقه شهری ایده آل را دنبال می کنیم.

سه گرمخانه در منطقه 16 فعال است
شهردار منطقه 16 همچنین در پاسخ به سئوال دیگر خبرآنلاین درباره کارتن خوابهای این منطقه گفت: در این منطقه 3 گرمخانه مشغول به کار است و موسسه طلوع بی نام و نشان ها نیز در این باره با ما همکاری می کند.
اسدی درباره برخورد با مشکلات پیرامون ترمینال جنوب هم گفت: برخی از مسایل از جمله دستفروشان این ترمینال، باید مشکلاتی مانند ارتزاق مردم را نیز در نظر گرفت. برای همین دستور داده ام بعد از ساعت 9 شب به بعد، خیلی نیروهای شهرداری جبهه گیری نکنند. در بحث سد معبر، مشکلات زیادی برای داریم و حتی یکی از معاونان من هفته پیش در درگیری با سد معبر، دچار مشکل شد و داخل دهانش 8 بخیه خورد.

 


47231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    57 10
    اين پروژه ها كارشناسي نيست. دو طبقه كردن اتوبونها طرح و پيشنهاد پيمانكاران سودجو است.
    • بی نام KR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
      12 7
      جناب كارشناس و مردمي كه مثبت داديدش، ميشه شما دلايلتون را براي اين تهمت بياوريد. آخه واقعا ساخت اتوبان دو طبقه كار يك بچه مدرسه اي نيست كه انقدر راحت بگيم كارشناسي نيست. لااقل بايد سطع عدم كارشناسي آن را بيان كنيم.
    • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
      11 3
      ميشه بگيد اين بار شهرداري چوب حراج به كدام پارك را زده كه مي خواند اين پروژه را احداث كنند
    • بی نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
      1 0
      برای اجرا باید تراکم فروشی بشه یعنی تهران متراکم تر بشه یعنی اتوبان میسازیم که ترافیک فعلی حل بشه ولی با متراکم تر شدن ترافیک آتی داریم که از وضعیت فعلی بد تره
  • بی نام A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    11 3
    دو طبقه کردن اتوبانها هم مثل سد سازی فقط برای تامین منافع پیمانکاران شهرداری است ۰۰۰۰ فقط کافی است نگاهی به پول خرج شده در دو طبقه کردن و احداث اتوبان جدید ساختن بیاندازید۰۰ کدام یک صرفه اقتصادی برای شهروندان دارد۰۰ دو طبقه کردن اتوبانها از لحاظ دید و نمای بصری هم شهر را زشت مینماید۰
  • بی نام A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    8 4
    چرا به جای دو طبقه کردن اتوبان ها بافت فرسوده مرکز تهران که بسیار خطرناک است را خریداری و به جایش اتوبان و دسترسی بیشتر برای شهروندان فراهم نمیکنند۰۰۰ مانند اتوبان امام علی که الحق کار به جایی بود و در ترافیک کل شرق تهران آثار مفیدی دارد۰۰
  • ali A1 ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    5 0
    اشتباه ترین" بی آر تی" تهران در همین اتوبان بعثت احداث شده یک خط این اتوبان اشغال شده و این اتوبوس ها با چند مسافر در حال رفت و آمد هستند و در منطقه مشکل ساز شده اند . من سالها ساکن این منطقه هستم یک سئوال دارم از شهردار منطقه واقعا این طرح ها را مهندسان شهرداری طراحی و اجرا میکنند ؟؟
  • بی نام IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
    7 0
    مثل اینکه همچنان نمی خواهیم از گذشته عبرت بگیریم. بالاخره تجهیزات و سرمایه پیمانکار مجترم پروژه قبلی باید استفاده بشه دیگه ارزش زمین های درشت دانه اطراف بزرگراه که دیگه جای خود دارد
  • بی نام A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    6 3
    به نظر من بزرگراه رسالت، حد فاصل میدان رسالت تا پل سید خندان خیلی بیشتر نیاز به دو طبقه کردن دارد تا اتوبان بعثت.
  • بی نام IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    10 0
    دست بردارید بابا دو طبقه کردن اتوبان صدر چه مشکلی رو حل کرد؟ جز هدر رفتن کلی پول و تغییر شکل بافت منطقه، این طرحها آدم رو یاد اون ضرب المثل میندازه که این چاه اگه برای هیچ کس آب نداشت برای ما نون داشت
  • بی نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    9 0
    گفتن تو شمال شهر قیمت زمین بالاست نمیشه تونل زد ، زمینش سفته و .... اینجا که زمین ارزونه واقعا توجیه اقتصادی نداره بزرگراه رو عریض کنید جای این کارا ، میدونیم تونل هم نمیتونین بزنین
  • بی نام IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    6 4
    اولویت دو طبقه کردن بزرگراه همت بیش از بعثت است
  • بی نام A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    6 0
    از اول انقلاب طرح کارشناسی بود که در چهار راه جهان کودک پل احداث بشه برای رفع ترافیک وحشتناک این چهارراه ، هنوز انجام نشده