نائب رئیس جبهه پیروان: روحانی ممکن است درآینده نیروهایش را پالایش کند/اصلاح طلبان فراربه جلو می کنند

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری معتقد است برخی اظهارنظرهای اصلاح طلبان در خصوص دولت، فرار به جلو و انحراف از پاسخگویی درباره عملکرد کنونی آنها در قدرت است.

محسن کوهکن نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت وگو با خبرآنلاین در خصوص ارزیابی اش از برخی اظهارنظرها که دولت احمدی نژاد را مساوی اصولگرایی می دانند، گفت: این اقدام بیشتر برای جایگزینی این بحث ها در فضای سیاسی به جای نقد عملکردها است و اگر بپذیریم بسیاری از امور در دولت در اختیار اصلاح طلبان است و به ذهن می رسد که این افراد برای اینکه منتقدانی را که امور را تحلیل می کنند ، این امور را طرح می کنند

وی ادامه داد: اینکه در گذشته آقای احمدی نژاد با اصولگرایان بودند یا نبودند، یک موضوع سپری شده است. اکنون یک سال از دولت جدید سپری شده و اصلاح طلبان که جایگاه والایی در دستگاه اجرایی دارند، منهای شخص آقای روحانی که چهره فراجناحی دارد، باید مسئولیت پاسخگویی به ارزیابی کارشناسان و مردم از امور رابر عده بگیرند و پاسخگو باشند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اظهارات چندی پیش حجاریان که گفته بود« اصلاح‌طلبان حامي و ستون فقرات برنامه‌هاي روحاني هستند»، اظهار داشت:این گونه اظهار نظر ها حالت تهدید دارد چون ممکن است در آینده رئیس جمهور با ارزیابی بخشی از این مجموعه دولت به سمت پالایش برود.

سعيد حجاريان چندی قبل در گفت وگو با یکی از روزنامه های اصلاح طلب، گفت:«اگر اصلاح‌طلبان بشكنند روحاني هم شكسته است، چراكه وي با حمايت هاشمي و خاتمي و همچنين كناره‌گيري عارف و بسيج اصلاح‌طلبان رأي آورد. پس در صورت عدم حضور اصلاح‌طلبان جريان راست، روحاني را به ورطه شكست مي‌برند.»

سخنگوی هیات رئیسه مجلس هشتم با بیان اینکه این گونه اظهار نظر ها شاید خط و نشان برای دولت باشد، گفت:حجاریان از ابتدا دنبال این بوده که فضا آرام نباشد و اظهار نظری مثل اینکه «رئیس جمهور باید اختیار انحلال مجلس را داشته باشد» در این راستا قابل ارزیابی است یا اظهار نظر اخیرش درباره وزارت کشور نشان می دهد طیفی از  اصلاح طلبان نگاه تمامیت خواهانه دارند و اگر ادامه پیدا کند احتمالا به رئیس دفتر فرماندار ، سرایدار و آبدارچی هم باید تغییر کند.

کوهکن درباره ارزیابی اش از نشست های اخیر رئیس جمهور با اصولگرایان و پیام آن به جامعه هم اظهار داشت:نفس این جلسات خوب است ، اما اینکه صرفا با هدف یک نشست باشد، بعید است موثر واقع شد. اما اگر در این جلسات که نقطه نظرات مطرح می شود پاسخی داده شود یا اقدام عملی صورت بگیرد، حتما در جهت همگرایی دولت و فضای سیاسی بسیار موثر است.
/27212

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =