شکست والیبالیست ها در دیدار بی اثر/ این بار تصاویر زنده بیشتر از تصاویر آهسته بود

تیم ملی والیبال ایران در یک بازی بدون اهمیت در سرنوشتش با نتیجه 3 بر صفر مغلوب لهستان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی والیبال کشورمان در آخرین بازی مرحله گروهی بازی های لیگ جهانی به مصاف تیم ملی والیبال لهستان رفت. تیم ملی کشورمان که بازی اول را با نتیجه 3 بر یک به حریف وگذار کرده بود ، برای بازی دوم سعی داشت شروعی بهتر داشته باشد. اگرچه لهستانی ها هم که تنها برای برد آمده بودند و در این راه از هیاهوی بیش از اندازه هواداران پرشور و البته گرمایی شان ! بهره گرفته بودند ، شوری خاص داشتند. همین اتفاق بودکه سبب شد در نهایت آنها 25 بر 23 ست اول را ببرند. با بردن این ست ، ایران که بعد از قطعی شدن صعودش خیلی انگیزه ای برای فشار بیش از اندازه نداشت ،یکی از ضعیف ترین بازی های دو سال گذشته اش را در دو ست بعدی به نمایش گذاشت. مسابقه ای که این بار صدا و سیما سعی کرده بود میزان تصاویر آهسته اش را کمتر از صحنه های زنده باشد ، با برتری لهستان در ست دوم هم ادامه پیدا کرد و دفاع روی تور این تیم و البته ضربات عالی مهاجمین شان ، توانست این ست را هم برای آنها کند. این ست هم 25 بر 23 به سود لهستانی ها به پایان رسید.

شرایط دو ست اول در ست سوم هم ادامه داشت و بچه ها بعد از اینکه در پوئن های امتیازی اول از حریف شان جا ماندند دیگر انگیزه بالایی برای رقابت پایاپای نشان نمی دادند. تیم ملی ایران که در همه بازی هایش فقط از 8 بازیکن بهره گرفته شاید ترجیح داد از این به بعد کمی انرژی بازیکنانش را حفظ کند واین بازی یک تمرین درست و حسابی در فشار بداند. دیداری که پایانش 3 بر صفر به سود لهستان شد و این تیم قدرتمند اروپایی توانست با این نتیجه در جمع هوادارانش آماده صعود به مرحله بعدی بازی ها در ایتالیا باشد.

نتیجه نهایی این ست هم 25 بر 17 بود. حالا لهستانی ها باید منتظر بازی عصر یکشنبه برزیل و ایتالیا باشند تا بدانند کدام یک از این دو تیم به مرحله بعد بازی ها صعود می کند.

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 36
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید A1 ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    9 2
    به نظر من این باخت ها تا حدی عمدی هم بود...برزیل خیلی قویتر از لهستانه و با این نتایج احتمالا برزیل حذف میشه...من فکر می کنم این باخت ها بسیار هوشیارانه و تعمدی بود تا در مرحله بعد با برزیل بازی نکنیم
  • بی نام A1 ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 1
    دوست عزیز قدرت های جهان همین ایتالیا و برزیل و لهستان بودند
  • بی نام A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    20 3
    ای بابا چرا دو زاریتون نمیوفته؟ ایران میخواد برزیل حذف شه ... افتااااد؟
  • بی نام A1 ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 3
    دوستان زود قضاوت نكنيد. اين بازي يه جورايي براي ما بازي تداركاتي بود . ما كه ديگه صعود كرديم. در ضمن اگه اين اتفاق تو فوتبال مي افتاد كه افتاد منظورم خوب درخشيدن در يك بازي و بد بازي كردن در بازي ديگه هست همه ميگفتيم خوب بچه ها خسته بودن خوب اينها هم خسته بودن چه فرقي دارن با فوتباليستهامون.
  • شهروند ایران IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    11 2
    نتیجه بازی اونقدرها برای من مهم نبود.....نحوه پخش دیوانه کننده بود....لعنت به تو صداو سیمان.....لعنت....لعنت....لعنت....صدا وسیما نه، جدا شما صدا وسیمان هستی....نمی دانم چه اصراری به خورد کردن اعصاب هموطنان ایرانی داری....می خوای همون چندتایی هم که ماهواره ندارن برن ماهواره بگیرن؟؟؟؟؟؟؟...موقع پخش بازی داشت حالت تهوع بهم دست می داد....کاش کل انسان ها مرد بودن که اینقدر صداوسیمان ما مشکل نداشت و ما بازی ها رو بهتر از این می دیدیم
  • milal IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    36 3
    من چندتا چر لیدر دیدم و الان احساس میکنم به بار گناهانم اضافه شده اگه نرم بهشت چی؟
  • بی نام IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    2 6
    معلوم بود ایران برای باختن بازی میکنه تا اختلاف کم میشد یا سرویس خراب میکردن یا یه کاری میکردن که اختلاف دوباره زیاد شه امیدوارم fivb بررسی کنه
  • طاهر A1 ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    12 2
    در پس این باخت چند تا هدف وجود داشت: 1 بازیکنان با باخت خودشون راه را برای لهستان هموار کردن تا برزیل نتونه صعود کنه 2 لهستان حریف اسونتری نسبت به برزیل در مرحله بعد خواهد بود 3 بازیکنان به خودشون استراحت دادن
  • بی نام IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    12 1
    صدا و سیما دیگه شورشو در آورده. فقط سانسور. نمیشه که همه چیز رو سانسور کرد؟ اگر صحنه بالای 18 سال باشه سانسور لازمه اما در غیر اینصورت واقعا کار درستی نیست
  • رضا IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    16 3
    دیدارهای قبلو شانسی بردن؟؟ خجالت بکش . وقتی اطلاعاتی در مورد والیبال نداری اظهار نظر نکن لطفا.
  • بی نام IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    12 3
    بازی نمیشه ایراد گرفت بالاخره ایران صعود کرده بود فشار نمی اورد ولیاگه مسئول صدا و سیما پخش زنده نمیزاشتن و بعد نتیجه بازی میگفتن بهتر از این پخش مثلا زنده بود حداقل اینطوری به شعور مرد توهین نمیکردن یه مثلی هست میگن کافر همه را به کیش خود پندارد این مسئولین ما نکنه انسانهای بل هوسی هستن فکر میکنن همه مردم مثل خودشون هستن
  • واليبالي بازنشسته A1 ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    18 2
    خيلي بودار بود بازي تيم. واقعا اميدوارم اين طور شل بازي كردن بخاطر اميد به حذف برزيل و نبودش تو مرحله نهايي نباشه كه اگه باشه واقعا زشته و مايه شرم ساري براي واليبال ايران. ما هم 15 سال واليبال بازي كرديم و مي فهميم وقتي دريافت كننده عمدا دستش رو از مسير دريافت توپ مي كشه در حاليكه توپ تو منطقه 3 يا 5 فرود مياد يعني چي. خدا كنه من اشتباه كرده باشم.
  • هموطن A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    17 6
    عادل فردوسی پور میگفت خیال بوسنی راحته داره راحت بازی میکنه اونوقت بوسنی به ما سه تا زد. تو والیبال خیال ایران راحت بود دو شب افتضاح باخت. پس این خیال راحت با اون خیال راحت چه فرقی داره؟؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 18
    آقای معروف که فرمودین ولاسکو هیچ کاره بود و شما همه کاره ،چی شد که باختین .شما که همه کاره بودین چرا باختین .حالا فهمیدین هیچی نیستین آقای مغرور
  • بی نام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 0
    حالا که صعود ما قطعی بوده چرا مثل ایتالیا مهره های اصلی استراحت نکردن و این دو بازی رو بدن دست ذخیره های تیم تا اوناهم بازی با بزرگان رو تجربه کنن؟
  • بی نام A1 ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 0
    خیلی پخش بازی بد بود
  • alihosen A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    6 0
    اقا مسیر هات بیرد ماهواره رو ببین. خلاصه ای که نشون می ده از تصاویر صدا و سیما بهتره.لاقل به شعور بینندگان توهین نمی کنه.
  • علیرضا A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 0
    اصلا" تابلو نبود که ایران بازیو شل گرفته تا لهستان برنده بشه و به جای برزیل بیاد دور بعد...خود کواچم بعد بازی گفت: "دروغه اگه بگم دوس داشتیم با برزیل همگروه بشیم"
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    4 10
    بیچاره برزییل.تبانی ایران و لهستان کاملا مشخص بود. کاملا
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    4 4
    واقعا چی بازی افتضاح در ازحد انتظار من موندم اینا واسه چی رفتن اونجا / جای بس خجالت است
  • سهیل A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    16 2
    این صدا وسیما هم دیگه شورش رو در آورده 30 ثانیه بازی رو پخش میکنه 1 دقیقه تصویر آهسته نشون میده . اعصابمون رو به هم ریخت. اه
  • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    4 3
    این هم از تبانی ایران برای صعود نکردن برزیل. بعد جالبه تا قبل از اینکه صعودمون قطعی بشه ایتالیا رو متهم به تبانی می کردیم.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    6 3
    چرا بايد خودشون رو به آب وآتيش بزنن وقتي صعود كرديم؟ تازه براي ما بهتره كه لهستان بياد بالا تا برزيل.يه كم فكر كنين بعد اعتراض كنين.
  • محسن GB ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    21 1
    آهای مسلمونا این چه جور نشون دادن یک مسابقه است؟ بخدا خون به دلمون شد از بس حرکات آهسته دیدیم. اگه نمیتونید نشون بدید مگه زور بالا سرتونه که حتما باید مسابقه رو بطور مستقیم پخش کنید؟ یک کلام بگید اشکال فنی داشت و بعدا بصورت ضبط شده نشون داده میشه. بخدا خسته شدیم از این همه سانسور. من نمیفهمم مگه روی سکوهای استادیومهای ورزشی در سراسر دنیا، عمل منافی عفت انجام میشه که تلویزیون ما نمیتونه نشون بده؟
  • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 3
    ایران به صورت خیلی تابلو ضعیف بازی می کرد چون بی علاقه نبود که لهستان همگروهش باشه. ایران با این کار با آمریکا و لهستان همگروه میشه و در ایتالیا میبینید که لهستان مغلوب ایران خواهد شد و ما به جمع 4 تیم راه خواهیم یافت. اگر به بازی دیشب دقت کنیم بچه ها طوری بازی می کردند که انگ تبانی بهشون نخوره و از اون طرف کمی هم بی انگیزه بازی می کردند. ولی یک نکته خیلی جالب ،اتحاد و نظم در تشویق تیم لهستان اونم به شکل زیبایی بود.
  • امیر IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    10 1
    چرا دروغ چاپ میکنی خبر انلاین پخش دیشب هم مثل شب قبل کلا صحنه آهسته بود من خودم با دوستام بازی رو نگاه میکردم صحنه آهسته ی یک قسمت از جایگاه تماشا چیارو بیشتر از 15بر نشون داد.چنتا از امتیازارو هم که اصلا" معلوم نشد چه جوری کاسب شدن تا میومد بازی کن بلند شه آبشارو بزنه میرفت حنه آهسته.چون بلزی تشریفاتی بود دلیل نمیشد با این وضع پخش بشه. هرچند میدونم نظرم چاپ نمیشه ولی من حرفمو زدم حداقل خودتون که میخونید.
  • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    4 2
    امیدوارم تو مرحله بعدی بهتر بازی کنند.این دفعه که نا امیدمان کردتتد.
  • فرزان A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 1
    واقعا تابلو بود که ایران از عمد بد بازی میکنه تا به حذف برزیل کمکی کرده باشه و در مرحله بعد کارشو برای رسیدن به فینال راحت تر کنه به نظر من که این یه استراتژی خوب بود، همون کاری که ایتالیا با نیاوردن بازیکنای اصلیش به لهستان و ایران انجام داد . حالا ایتالیا در بازی امشب تمام تلاششو برای حذف غول بزرگ برزیل انجام میده.
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 3
    بازی خوبی برای لهستان بود به نظر من تیم ایران در مقابل لهستان چیزی نبود و بازی های قبلیشون نشون داده که فقط تو ورزشگاه آزادی خوب بازی می کنن و تو خونه حریف بازی جالبی از خودشون نشون نمیدن ... صداو سیما هم دیگه شورشو درآورده اینقدر که سانسور کرد ... برای اینکه سانسور کنن یه صحنه تکراری رو 500 بار نشون دادن ... اسلام به خطر می افتاد اگه سانسور نمی کردن ...
  • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 1
    معلومه ایران دوست داره لهستان بجای برزیل بیاد دور بعد البته این باختها غیرورزشی هست اما حرفه ای هم هست
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    4 3
    میخواین ببازیین , باشه ببازین . حداقل یه ست رو به خاطر دل ماهایی که تا اون ساعت بیداریم ببرین . این چه بازی ای بود آخه ؟؟؟
  • انیس A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 2
    هیچ اشکالی نداره
  • علي EU ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    9 1
    اگر با ذخيره ها اينطوري ميباختن هيچ مشكلي نبود اما با اين نفرات باختن برند واليبال ايران را خدشه دار ميكنه و به حريف جرأت ميده كه بازي هاي بعدي بهمون بتازن.
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    8 3
    دستشون درد نکنه همه بازیهاشون خوب بوده با لهستان هم خواستند زیاد خودشونو خسته نکنند و انرژ ی خودشونو برای بازیهای مهمتر نگه دارند به امید قهرمانی
  • ؟؟؟؟ A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    5 0
    ازبعدست اول بازی اول تولهستان،، بشون گفتن شماکه رفتین،،بذارین ماهم بیایم ،اذیت نکنین
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    5 0
    اتفاقا بازي مهمي بود اگه ميبرديم الان سرگروه بوديم قرعه راحتتري داشتيم