امشب فینال جام‌جهانی‌ برگزار می‌شود‌؛ تقابل آرژانتین و آلمان.

به گزارش خبرآنلاین؛مسابقه‌اي مهيج كه دو تيم غير قابل پيش‌بيني را مقابل هم قرار مي‌دهد. آرژانتين حلزونوار به فينال رسيده. آنها كار ايده‌آلي در اين جام نكرده‌اند. بازي‌ها را با كمترين اختلاف برده‌اند و به عقيده بعضي‌ها شانسي به فينال رسيده‌اند. در مقابل آلمان...  تيمي كه در ابتداي جام شانس چنداني براي قهرماني‌‌اش متصور نبودند. آنها اما به ناگهان معادلات را بههم ريختند.

برزيل را درهم شكستند و به فينال رسيدند اما حتي اين برد عجيب هم باعث نمي‌شود تا همه بازيكنان ايران از قهرماني آلمان بگويند. در اين نظرسنجي كه از 7 بازيكن تيم‌ملي انجام شد، 3 نفر آرژانتين را قهرمان جام دانستند و 3 نفر هم آلمان را. آرژانتيني‌ها از علاقه به اين تيم مي‌گفتند و اينكه مسي بايد جام را بالاي سر ببرد. اين در واقع يك سليقه شخصي بود ولي آنها كه قهرماني آلمان را پيش‌بيني مي‌كردند، بيشتر از كادر خوب تيمي آنها مي‌گفتند.
آندرانيك تيموريان هافبك دفاعي تيم‌ملي هم ترجيح داد اصلاً پيش‌بيني نكند: «دو تيم پيش‌بيني‌ها را به هم زدند و به فينال رسيدند. هر دو غير قابل پيش‌بيني نيستند. به همين دليل فكر مي‌كنم بازي امشب هم قابل پيش‌بيني نيست.» البته به سادگي مي‌توان فهميد كه آرژانتين در تيم‌ملي ايران بيشتر طرفدار دارد. اشكان دژاگه و مهرداد پولادي كه پيش‌بيني كردند آلمان قهرمان مي‌شود، مي‌گفتند كه تيم مورد علاقه‌شان برزيل بود و پيش‌بيني ‌كردند آنها جام را بگيرند.

1:جواد نكونام می گوید آرژانتين قهرمان می شود.اما دلیل این بازیکن:«من مسي را خيلي دوست دارم. به خاطر او هم كه شده، دوست دارم آرژانتين قهرمان جام‌جهاني‌ شود. اگر بخواهيم عاقلانه نگاه كنيم، آلمان بايد قهرمان شود ولي من دوست دارم آرژانتين قهرمان شود.»

2:اشکان دژاگه آلمان را قهرمان جهان می داند آن هم به این دلیل:«من پيش‌بيني مي‌كردم برزيل قهرمان جام شود ولي حالا پيش‌بيني مي‌كنم جام به آلمان‌ها برسد.»

3:هاشم بيكزاده می گوید آرژانتين.«هميشه بهترين‌ها نمي‌برند، به همين خاطر من فكر مي‌كنم آلمان ببازد و آرژانتين قهرمان جام‌جهاني‌ شود. واقعاً دوست دارم مسي در پايان مسابقات جام را بالا ببرد.»

4:آندو:به عقیده تیموریان اصلاً اين بازي را نمي‌شود پيش‌بيني كرد.

5:مهرداد پولادي دوست داشته برزیل قهرمان شود اما امشب طرفدارآلمان است:« من دوست داشتم برزيل قهرمان شود كه متأسفانه آن‌طور به آلمان باخت. با توجه به بازي خوبي كه آنها انجام دادند پيش‌بيني مي‌كنم فينال را هم ببرند. آلمان تيم‌تر به نظر مي‌رسد.»

6:امیر حسسن صادقی آلمان را انتخاب می کند و می گوید:«روي كاغذ آلمان شانس اول قهرماني است. آنها با نتيجه‌اي كه جلوي برزيل گرفتند نشان دادند چه تيم شايسته‌اي هستند. الان هم بهترين تيم هستند. از هر نظر كه بگوييد. البته مسي و آرژانتين را هم نبايد دست‌كم گرفت. شايد در يك لحظه مسي كار بزرگي كرد.»

7:محمد رضا خانزاده طرفدار آرژانتين است چون می گوید:« از اول اين تيم را دوست داشتم و الان هم خدا خدا مي‌كنم كه آنها قهرمان جام‌جهاني‌ شوند.»

 

 

 

251 41

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    منم میگم آلمان قهرمانه
  • بی نام A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    اتفاقا آرژانتین منفور هست که محبوب نیست ... آخه کجا برد با شانس محبوبیت داره
  • بی نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    آلمان قهرمان میشه خدا می دونه که حقشه.
    • بی نام RO ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
      3 2
      فک کن آرژانتینی که جلو ایران به گریه افتاد قهرمان شه زنده باد برادران خونیه ما
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    52 30
    اخه سلسائو هم شد تیم
  • محمد IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    1 1
    منم دوست داشتم ايران قهرمان جام جهاني شود عجب پيش بيني هايي