نسیم آنلاین نوشت:

دادستان استان اردبیل گفت: با مسببان کودک آزاری برخورد می‌شود.عتباتی گفت: پرونده قضایی در مورد یکی از این مهدکودک‌ها تشکیل شده و پس از تحقیقات و بازبینی فیلم مربوط به آزار و اذیت کودک، مربی به همراه مدیر مهد کودک با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان اردبیل، ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اعلام اینکه با مسببان کودک آزاری در یکی از مهد کودک‌های اردبیل به شدت برخورد می شود، در تشریح این جریان گفت: برابر شکایت اولیای کودک شیر خوار مبنی برآزار و اذیت کودک وی در یکی از مهد کودک‌های سه ستاره شهرستان اردبیل سریعا پرونده قضایی در این مورد تشکیل شد و پس از تحقیقات بعمل آمده به ویژه، بازبینی فیلم مربوط به آزار و اذیت کودک، مربی که کودک را مورد آزار و اذیت قرارداده بود، به همراه مدیر مهد کودک که به دلیل سهل انگاری در نظارت مجموعه تحت مدیریت خود چنین حادثه‌ای تلخ رقم خورده بود با قرار بازداشت روانه زندان شدند و مهد کودک مذکور نیز با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی تعطیل گردید.

دادستان عمومی و انقلاب ضمن هشدار به مراکز نگهداری کودکان و مهد کودک‌ها گفت: سیستم قضایی با کوچکترین بدرفتاری با کودکان با جدیت، قاطعیت و به شدت برخورد می‌کند و هیچگاه در مقابل چنین حوادثی کوتاه نخواهد آمد. با استفاده از ظرفیت‌های قانونی مجازات سنگینی از جمله حبس و جزای نقدی در انتظار مسببان چنین حوادثی خواهد بود و برخورد قاطع با این افراد زنگ خطری خواهد بود نسبت به سایر مراکز و مهد کودک‌ها که در رفتار خود تجدید نظر نموده و نهایت مراقبت و مهربانی را در برخورد با کودکان معصوم داشته باشند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    6 1
    چه عجب
  • فرزاد RO ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    23 0
    بقیه مهد ها چی؟ اونارو هم دیدید؟
  • بی نام IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    29 5
    نباید اجازه بدهند که اینگونه افراد بعد از تحمل حبس و جزای نقدی دوباره مهدکودک تاسیس کنند . حتی اجازه کارهم نباید به انها بدهند
    • بی نام IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
      22 1
      اینا حتی نباید زندان بان باشن ، چه برسه به مربی مهد کودک
  • آیلار A1 ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    31 1
    توی کشورهای اروپایی مربیان مهد افرادی تحصیلکرده و دارای مدرک مرتبط در این زمینه هستند تو کشور ما هم هر کی از جاش بلند میشه مربی مهد میشه. تو این وضع گرونی به نظر من زن و مرد مجبورن هر دو سر کار برن و مجبورن بچه رو به مهد بسپارن ، اگه هم مهدکودکهای ما بچه ها رو به دست همچین افرادی بسپارن آینده این طفل معصومها چی میشه؟به نظرم قوه قضائیه باید شدید برخورد کنه.