ایسنا نوشت:

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه مرحله نهایی لیگ جهانی گفت: برای کسب بهترین نتیجه‌ به فلوارنس می رویم و می‌خواهیم یک پیروزی را به حسین معدنی تقدیم کنیم.

 اسلو بودان کواچ در آستانه سفر به فلورانس ایتالیا اظهار کرد: ما به ایتالیا می رویم تا بهترین بازی خود را انجام دهیم. نه تنها با روسیه، بلکه با همه حریفان می‌خواهیم نمایش خوبی ارائه دهیم. تنها مشکل ما مصدومیت شهرام محمودی است که نمی‌تواند در این مقطع به تیم کمک کند. آماده‌ایم که یک والیبال هماهنگ و خوب را به نمایش بگذاریم، اما می‌دانیم که این تنها برای پیروزی در مرحله نهایی لیگ جهانی کافی نیست. ما می‌رویم با بهترین تیم‌های جهان مسابقه بدهیم. باید قدم به قدم پیش رویم. با تیم‌های روسیه و برزیل باید گام به گام بازی کنیم و امیدوار باشیم.

وی افزود: سعی می‌کنیم تا بهترین بازی خود را ارائه دهیم. باید تلاش کنیم تا در جمع شش تیم برتر لیگ جهانی نیز موفق باشیم. بازیکنان ما تا به حال خیلی سخت کار کرده‌اند تا تیم ملی ایران به مرحله نهایی راه پیدا کند. سعی می‌کنیم که بعد از بازگشت از ایتالیا باز هم همین طور سرفراز باشیم.

کواچ در پاسخ به این سوال که بهترین نتیجه‌ای که می‌توانید بگیرید چیست؟ گفت: من نمی‌دانم منظور شما از بهترین نتیجه‌ چیست؟ اما قطعا بهترین نتیجه‌ قهرمانی در لیگ جهانی است. باید برای هر امتیاز بجنگیم و پیروز شویم. همه تیم‌ها به جز استرالیا قدرت‌های برتر جهان هستند. برای ما مهم این است که والیبال بازی کردن و خوب بازی کردن در برابر این تیم‌ها را ادامه دهیم.

سرمربی تیم ملی والیبال با اشاره به بیماری حسین معدنی و عدم همراهی او در سفر به فلورانس گفت: ما در مرحله نهایی برای حسین معدنی بازی می‌کنیم. این خیلی برای ما مهم است. اگر امکانش باشد می‌خواهیم برای او یک مسابقه را ببریم. خیلی خوشحال می شوم که بتوانیم یک بار دیگر برزیل را شکست دهیم و همچنین برابر روسیه نیز نتیجه‌ بگیریم. همه فکر می‌کنند که ما قبلا برزیل را شکست داده‌ایم و شاید بتوانیم دوباره این تیم را مغلوب کنیم، اما باید یادآوری کنم که بازی که با برزیل داشتیم شرایط ویژه‌ای داشت.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    38 1
    منم یکی از اون 6 تام
  • فاطمه جون A1 ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    16 1
    از ته قلبم برای سیدم دعا می کنم