والیبالیست خوب ایران می گوید برزیل نسبت به دور مقدماتی متحول شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛کارسخت والیبال ایران امشب در فلورانس شروع می شود اما عادل غلامی ایمان دارد ایران می تواند به جمع چهار تیم اول برسد.به نظر او ایران حریف دست و پا بسته ای برای تیم های حاضر در دور نهایی لیگ جهانی نیست.

*همگروهی با برزیل و روسیه کار را سخت کرد؟

تيم هاي اول و دوم رنكينگ دنيا با ما همگروه هستند. نمي دانم اين از شانس خوب ما است يا شانس بد درهرصورت ولي جلوي اين تيم ها بازي كرده ایم و هيچ وقت مثل يك حريف دست و پا بسته آسيايي نبوده ايم. مطمئن باشید در اين تورنمت هم خيلي خوب ظاهر مي شويم و اميدوارم بتوانيم به مرحله بعد صعود كنيم.

*بازی امشب سخت است یا بازی با برزیل؟


بازي با هر دو حريف خيلي سخت است. برزيلي كه در تهران ديديم خيلي متحول شده و بهتر بازي مي كند .روسيه هم كه در دور برگشت ليگ جهاني با تركيب اصلي اش بازي كرد و همه حريف هايش را شكست داد و توانست امتياز كامل را به دست بياورد.به نظرم هر دوبازي ما خيلي سخت است و ما بايد روي هردوي آن ها تمركز داشته باشيم تا بتوانيم امتياز لازم را به دست بياوريم. البته فراموش نکنیم برزيل در خارج از خانه بهتر بازي مي كند .حتي فوتبال اين كشور هم اين طور بود و در خانه خوب بازي نكرد چون در كشور خودشان رسانه ها و مردم خيلي انتظار دارند و به تيمشان فشار مي آورند به همينخاطر تيمشان با استرس بازي مي كند و راحت نيست.

*کواچ چه توصیه ای به بازیکنان کرده؟
كواچ دوست دارد همه بازي هايمان را ببريم. البته هر مربي اين انگيزه را دارد. شک نکنید كواچ هم اين طور است. تيم هم انگيزه بالايي دارد ما مي رويم كه با همه وجود و قدرت بازي كنيم . شانس زيادي هم براي صعود داريم .ولي بايد معقولانه فكر كنيم اگر صعود هم نكرديم مردم نبايد دلسرد بشوند و مطمئن باشند واليبال كارش را به نحو احسن انجام داده است. 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    1 0
    شما فرزندان رشید و خلف این خاکید همواره محبوب مردم شریف این سرزمینبد. خدا یارتان و همیشه پیروز باشید