تیم ملی والیبال کشورمان در دیداری حساس برزیل را با نتیجه 3 بر 1 شکست داد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ برزیل برای انتقام آمده بود. دو شکست ایران مقابل لهستان در هفته هفتم دور مقدماتی غرور آنها را جریحه‌دار کرد، آن هم به گمان اینکه ایرانی‌ها می‌خواستند سناریوی حذفشان را کامل کنند. حالا ايران براي صعود به نيمه نهايي برابر مردان سرزمين قهوه به پيروزي نياز داشت.

ست اول: ايران 25 - برزيل 21

بازي با سرويس برزيلي ها آغاز شد و آبشار زيباي عادل غلامي اولين امتياز را براي ايران به ارمغان آورد. در مقابل برزيل خيلي زود امتياز اول را گرفت و كار به تساوي كشيد. دو تيم پا به پاي هم تا امتياز 3 پيش رفتند. سرويس خوب ميرزاجانپورامتياز چهار را براي ايران ثبت كرد. سرويس هاي قدرتي لوكاس به برگ برنده برزيل تبديل شده بود و آنها را تا امتياز 8 پيش برد تا كواچ تقاضاي وقت استراحت كند. در ادامه سعيد معروف با يك سرويس پرشي هفتمين امتياز را گرفت تا اختلاف به حداقل كشيده شود. برتري خفيف برزيل در امتياز شماري شاگردان رزنده را پيش انداخته بود و آنها را به پوان 13 رساند. هر چند دفاع خوب ملي پوشان كشورمان برزيلي ها را غافلگير كرد و ايران را با نتيجه 15-14 پيش انداخت تا رزنده تقاضاي وقت استراحت كند. شاگردان كواچ رفته رفته سوار بر بازي شدند و اعتماد به نفس خود را به دست آوردند. همه چيز در امتياز 16 برابر بود اما بي دقتي ملي پوشان دو امتياز را به برزيل تقديم كرد تا كواچ درخواست وقت استراحت كند. برزيلي با استفاده از ناهماهنگي دفاع ايران به امتياز 19 رسيدند. در ادامه سرويس زيباي فرهاد قائمي اختلاف را به حداقل رساند و بلافاصله مربي زردپوشان درخواست وقت استراحت كرد. ايراني هاي حاضر در ورزشگاه يكصدا ملي پوشان را تشويق مي كردند و همين مسئله روحيه شاگردان كواچ را بالا برده بود. دفاع بي نقص واليبال ايران برنامه هاي برزيل را به هم ريخته بود. امتياز 23 براي ايران ملي پوشان را در آستانه پيروزي در ست اول قرار داده بود. در ادامه جاي خالي ميرزاجانپور امتياز 24 را براي ايران به ارمغان آورد. فريادهاي مربي برزيل هم ثمري نداشت و ميرزاجانپور با يك آبشار قدرتي امتياز 25 را گرفت.

ست دوم: ايران 25 - برزيل 19

ست دوم با سرويس سعيد معروف آغاز شد اما ضربه او به تور برخورد كرد. در مقابل عادل غلامي پاس سرعتي هم تيمي اش را در زمين برزيل خواباند تا نتيجه 1-1 شود. دو تيم در سرويس هاي خود بي دقت بودند تا همه چيز در امتياز 2 برابر شود. هماهنگي ملي پوشان ايران در دفاع و آبشار هاي ميرزاجانپور كار را براي برزيل سخت كرده بود. دو تيم تا امتياز 7 پا به پاي هم پيش رفتند. دريافت عالي ظريف و تعارف بد موقع برزيلي ها امتياز 8 را برابر نام ايران ثبت كرد. رزنده كه از عملكرد شاگردانش راضي به نظر نمي رسد درخواست وقت استراحت كرد. در ادامه ملي پوشان كشورمان امتيازات 9 و 10 را گرفتند و فاصله امتيازات را بيشتر كردند. محمد موسوي بهترين مدافع روي تور جهان با پرش بلندش امتياز 15 را براي ايران گرفت. هر چه زمان بيشتري از ست دوم سپري مي شد، شاگردان كواچ بيش از قبل بر بازي مسلط مي شدند. باز هم اين ميرزاجانپور بود كه با يك آبشار امتياز 16 را براي گرفت تا مربي برزيل با عصبانيت تقاضاي وقت استراحت كند اما اين تايم اوت هم گره اي از كار برزيلي ها باز نكرد. امتياز 17، 18 و 19 براي تيم ملي و تشويق هاي ايراني هاي حاضر در ورزشگاه در سالن همه چيز را به نفع شاگردان كواچ رقم زده بود. سرويس نه چندان خوب امير غفور يك امتياز را به برزيل داد اما در ادامه دفاع خوب سعيد معروف باز هم اختلاف را بيشتر كرد. نتيجه 21 - 19 به نفع ايران و بازهم تقاضاي وقت استراحت از سوي مربي برزيل. عطش پيروزي در چهره شاگردان كواچ كاملا مشخص بود. برتري واليباليست هاي كشورمان ادامه داشت و در نهايت امتياز 25 براي ايران به معني پيروزي شاگردان كواچ در ست دوم بود.

ست سوم: ايران 23 - برزيل 25

ملي پوشان ايران تا صعود به جمع چهار تيم برتر ليگ جهاني واليبال تنها يك ست فاصله داشت. در آغاز ست سوم دو تيم شانه به شانه هم پيش رفتند. سرويس هاي پرشي هر دو تيم كار را براي مدافعان سخت كرده بود. برزيلي ها منظم تر از دو ست قبل عمل مي كردند. هر چند آنها از قبل صعودشان را قطعي كرده بودند و اين بازي براي شان تشريفاتي بود اما اصلا دوست نداشتند يك شكست ديگر را در ليگ جهاني واليبال براي ايران متحمل شوند. هماهنگي  سعيد معروف و عادل غلامي كار را براي مدافعان برزيل سخت كرده بود. دو تيم در امتياز 8 مساوي بودند. كواچ با فرياد هاي خود سعي داشت انگيزه را بازيكنانش برگرداند. جز تشويق «ايران ايران» صدايي در ورزشگاه شنيده نمي شد. باز هم اين آبشار ميرزاجانپور بود به بلا جان مدافعان برزيل تبديل شده بود اما زردپوشان هم اجازه نمي دادند مثل دو ست قبل شاگردان كواچ نبض بازي را در اختيار بگيرند. نتيجه 14- 11 به نفع برزيل بود و همين مسئله كافي بود تا كواچ درخواست وقت استراحت كند. در ادامه سعيد معروف امتياز 12 را براي ايران گرفت اما بلافاصله دفاع خوب برزيل امتياز 15 را براي شاگردان رزنده به دنبال داشت. امير غفور در ست سوم به بازيكن كليدي ايران تبديل شده بود و با دفاع خوبش اختلاف را دو امتياز رساند. شانزدهمين امتياز براي برزيل به دست آمد تا دومين وقت استراحت فني اعلام شود. ملي پوشان كشورمان با شعار «يك دو سه» تماشاگران به دنبال كم كردن اختلاف بودند اما برزيلي ها كم نمي آوردند و برابر آبشار هاي قدرتي ايران مقاومت مي كردند. بازي با نتيجه 18-16 دنبال مي شد كه  كواچ آرمين تشكري را به زمين فرستاد اما سرويس اين بازيكن به بيرون زمين رفت. در ادامه امير غفور توپ توپ را در گوشه زمين برزيل خواباند تا امتياز 18 براي ايران بدست آيد. شاگردان كواچ طراوت دو ست قبلي را نداشتند و برزيل راحت تر از آنچه كه انتظار مي رفت به امتياز 22 رسيد. كواچ با گرفتن وقت استراحت سعي داشت شاگردانش را آرام كند. سرويس برونو برزيلي به تور برخورد كرد اما موسوي هم بالافاصله اشتباه او را تكرار كرد تا نتيجه 24-20 به نفع برزيل شود. هر چند ايران با دفاع منظم خود به امتياز 23 رسيد اما در نهايت برزيل امتياز 25 را گرفت و ست سوم را به سود خود به پايان برد.

ست چهارم: ايران 28 - برزيل 26

ايران و برزيل در چهارمين ست رو در روي هم قرار گرفتند. برزيلي ها باز هم ست را بهتر شروع كردند. سرويس هاي قدرتي و دفاع منظم در تيم برزيل به خوبي ديده مي شد. برزيل تا امتياز 7 جلو تر از ايران بود اما آبشار زيباي امير غفور همه چيز را به تساوي كشاند. در ادامه سرويس پرشي ايران در زمين برزيل نخوابيد تا با نتيجه 8-7 وقت استراحت فني اول اعلام شود. دريافت هاي خوب فرهاد ظريف كار را براي برزيل سخت كرده بود اما هماهنگي زردپوشان در يك سوم دفاعي امتيازات را يكي پس از ديگري به آنها مي داد. آبشار ها امير غفور و دفاع روي تور محمد موسوي ايران را به امتياز 10 رساند تا اختلاف به دو برسد. در ادامه ميرزاجانپور سرويس خود را به تور زد تا امتياز به برزيل برسد اما بلافاصه آبشار محمد موسوي نتيجه را 13-11 كرد. تماشاگران حاضر در ورزشگاه هم تنها نظاره گير كار شاگردان كواچ بودند و نسبت به ست هاي قبلي صداي آنها كمتر شنيده مي شد. توپ گيري هاي خوب فرهاد قائمي برزيل را به زحمت انداخته بود اما در نهايت شاگردان زرنده به امتياز 16 رسيدند تا وقت استراحت فني دوم اعلام شود. در بازگشت برزيل باز هم به امتياز رسيد اما حركت خوب فرهاد قائمي و آبشار ديدني ميرزاجانپور نتيجه را 17-16 كرد تا مربي برزيل تقاضاي وقت استراحت كند. بازي با برتري برزيلي ها دنبال مي شد كه كواچ رضا قرا را به جاي امير غفور به ميدان فرستاد. ايران با يك دفاع خوب در امتياز 19 با برزيل مساوي شد تا فريادهاي زرنده به هوا بلند شود. شاگردان كواچ دوباره به بازي برگشتند. امتياز 21 و 22 پشت سر هم براي ايران به دست آمد تا تماشاگران حاضر در ورزشگاه غرق در شادي شوند. نتيجه 22- 21 به سود ايران دنبال مي شد كه كواچ درخواست وقت استراحت كرد. همه چيز در امتياز 22 مساوي شد تا لحظات حساسي در انتظار ملي پوشان باشد. امير غفور در ميان دو مدافع يك امتياز را گرفت تا عدد 23  مقابل نام ايران ثبت شود اما دوباره خيلي زود همه چيز به تساوي كشيده شد. دو تعويض همزمان براي برزيل نشان از انگيزه رزنده براي پيروزي داشت اما بازيكن تازه وارد زرد پوشان در بدو ورودش با سرويس خود يك امتياز را به ايران داد. ايران از فرصتي كه براي بردن ست چهارم در اختيار داشت استفاده نكرد تا با نتيجه 24 - 24  وقت استراحت براي ايران اعلام شود. با شروه دوباره بازي در يك رفت و برگشت برزيل به امتياز 25 رسيد اما بلافاصله امير غفور بازي را به تساوي كشاند. در ادامه فرهاد قائمي سرويس پرشي خود را به خارج زمين شد اما باز هم آبشار ميرزاجانپور بازي را مساوي كرد. در نهايت امير غفور با آبشار ديدني خود امتياز 28 را به ارمغان آورد تا فرياد شادي او به هوا بلند شود. با اين نتيجه ايران به عنوان صدرنشين به نيمه نهايي ليگ جهاني واليبال صعود كرد و حريف آمريكا شد.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 303
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    57 2
    چيزي از واليبال فهميديد؟ ما كه فقط صحنه اهسته ست هاي قبل رو ديديم
  • داود IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    540 7
    اینقدر سانسور کرد که گیج شدم دارم الان با اینترنت نگاه میکنم
  • بی نام IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    خدایا آخه چی کار کنیم با این همه سانسور
  • بی نام EU ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    عبادی پور نبود بردیم...
    • بی نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      تو هم گیر دادی به بنده خدا بگو ظریف بود بردیم
    • امير IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      وجداناً اينو خوب اومدي ما هر چي داريم از نبود عبادي پور
    • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      این جوان فقط بیست سالشه. شما ها چرا تا یکی را نابود نکنید دست از سرش بر نمی دارید؟ الان آینده والیبال را همین جوان ها باید تضمین کنند.
    • محسن IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      میرزاجان پور هم 20 سالشه، چه ربطی داره. بازیکن باید در سطح تیم ملی باشه و خوب بازی کنه، سن مهم نیست. عبادی پور در سطح تیم ملی نیست و اصلاً نباید به تیم ملی دعوت بشه
    • بدون نام ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      آقايان فيلسوف د اگه خيلي بترررر بوديد چرا الان شما جاي اون نيستيد با اين سن كمش بس لطف كنيد فقط بازيتونو ببينيد حززز كنيد در مورد كسي ك از روستاي قره حسنلوي سرو تونسته خودشو اينجا برسونه در مقابلش خودتونو اصلأأأ مقايسه نكنيد
    • بی نام US ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      طبق آمار فدراسیون جهانی والیبال، همین عبادی پور توی بازی با روسیه 60 دریافت درست توپ داشته و بعد از قائمی بهترین دریافت کننده ایران بوده. بقیه امارهاش هم نسبت به بقیه خیلی متفاوت یا اونقدر بد تیست. فقط بیچاره شده شبیه مهرزاد معدنچی پرسپولیس که بعد بازی، هر طور میشد و تیم می باخت،پروین می گفت تقصیر معدنچی بود
    • بی نام IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      آقایون خواهشا اگه موفقیت آینده رو میخوایم باید اشتباهات عبادی پور و امثالهم رو بپذیریم نمی تونیم جلوی تیمای ضعیف عبادی پور رو برا کسب تجربه بازی بدیم و بعد تو بازیهای بزرگ انتظار معجزه داشته باشیم اگه هم آینده رو نمیخوایم همین چند روز خوشی رو میخوایم اون یه بحث دیگه است
    • محمد A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      36 9
      دمت گرم بی نام حال کردم حالا درسته بادی پور دریافتاش ضعیفه ولی اسپک هاش از خیلی هام بهتره بچاب خبر آنلاین
    • مهران IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      22 1
      دوست عزیز نمیدونم شما از کی دارید والیبال نگاه می کنید . اما دقیقا پارسال همین حرف ها رو درباره میرزاجان پور می گفتن ولی ببینید امسال چه چیزی شده همیشه تا نوک انگشتت رو نبین توجهت به دورتر باشه
  • ایران IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    اقا چه کاریه که مستقیم پخش میکنیدخب اول کامل سانسورش میکردین بعد پخش غیرمستقیم میکردین؟ که یه وقت جوونامون از راه بدرنشن
    • بچی فسا A1 ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      8 0
      اگه بخوان سانسورکنن بعدپخش کنن که یه ست هم توش درنمی یاد
  • yaser h A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    ما داریم صحنه اهسته های ست اول رو میبینیم نمیدونم بقیه کاربران چی؟؟؟
    • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      ایران بازی رو برد ولی ما به جای تصاویر خوشحالی بازیکنان داریم تصاویر آهسته رو می بینیم. شادی بازیکنامون رو هم نمی تونیم ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • محمد IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      زنده باد ایران
    • بی نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      شک ندارم امشب یا خواب عصبانیت رزنده یا اون پرچم بزرگه ایران یا اون دختر کوچولوی با نمک رو میبینم.
    • بی نام IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      99 درصد بازی رو سانسور کرده بودن
    • بی نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      صدا و سیما کل بازی رو سانسور کرده بود. اصلا پخش نکنن بهتره
    • sajihd A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      435 8
      بچه ها عالین.دستشون درد نکنه
    • بی نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      شاهکاری دیگر از ضرغام تی وی: لحظات پس از برد که شیرین ترین لحظات بود تصاویر قطع می شوند و تصاویر آهسته بیات شده را که صد بار پخش کردن دوباره پخش میکنن این است تلویزیون ملی ما این است احترام به مخاطب هرچند اصحاب این رسانه فهمشون در همین حده واقعا متاسفم
    • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      اونایی که میگفتن ایران با نامردی اومد بالا و نتیجه ی کارشو میبینه ، اینم نتیجش....
    • ندا A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      واقعا رو اصابه صدای همه هم درومده
    • سروش A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      خوبه که جواد خیابانی بازیا گزارش نمی کرد وگرنه می خواست صحنه آهسته ها رو دوباره گزارش کنه
    • بی نام EU ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      بچه ها ثابت کردن تیم اصلا به شهرام محمودی وابسته نیست و بدون اون هم برنده ایم
    • حسین A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دمتون گرم مردم ایران
    • بی نام IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      ما که بازی رو ندیدیم شما چطور؟
    • پیمان IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      900 8
      فکر کنم تاصبح خواب صحنه آهسته ببینم
    • کاوه A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      209 7
      برا ما تازه بازی شروع شده
    • بی نام A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      واقعا صدا و سیما چی درباره ملت ایران فکر میکنه آیا ما ظرفیت دیدن چند تا تصویر رو نداریم
    • seven A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      550 6
      نمیدونم چرا اسلومیشن حرکت میکنم
    • امین IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      درود بر غیرت مردان والیبال که برخلاف بعضیها نشون دادن با عمل باید دل مردم رو شاد کرد نه با شعار و حرف من نمیدونم چرا یه جماعتی فقط بلدن ایراد و اشکال بگیرن؟ پیروزی به این عظمت رو نمیبینن گیر دادن به سانسور تلویزیون احیانا شما مسلمان نیستید؟ احیانا میخاهی توی شب احیاء و شب شهادت امیر المومنین عکس بدحجابی رو ببنی ؟ واقعا که بعضیا یه حرفایی میزنن که آدم از تعجب شاخ در میاره بابا تیم ایران رفت جزء چهار تیم اول دنیا اینوووووووووووو ببینننننننننننن. خبر انلاین شرافتتو نشون بده و کامنتو من بذارررررررررررر.
    • پیمان A1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      کدوم بی غیرتهایی به زنده باد ایران منفی دادن؟
    • خسته از دیدن اهسته تکراری IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      واقعا واسه صدا وسیما ایران متاسفم. در قرن 21 هنوز ما نمی توانیم مسابقه ای را زنده تماشا کنیم
  • بی نام IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    499 8
    این مربی برزیل از خود بازی دیدنی تر است. مانده ایم کدام را نگاه کنیم که از صحنه های تماشایی جا نمانیم.
    • بهنام US ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      ولاسکو جان ببین این قدرت تیم ماست .بر خلاف اعتقاد شما ما به نیمه نهایی هم صعود کردیم.زنده باد ایران
    • مهدی IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      209 8
      اینایی که شما دیدی همش یه تصویر بود که تکرار میشد.
    • بی نام IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      90 13
      بهنام تو داداش شهرامی؟؟
  • بدون نام ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    اينكه همش سانسور ميكنين من اصن كاري بهش ندارم ، ولي اون ناظر جهاني كه به پخش واليبال از شبكه ٣ نمره مثبت داده واقعاً فازش چيه ؟؟؟ سر درد شدم از اين همه سانسور.
    • بی نام A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      787 7
      برای اون که از شبکه 3 پخش نمیکنن
    • مهدی IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      282 2
      اون نمره به خاطر بازیهایی بود که ما میزبان بودیم و پخش اچ دی و دوربینهای ویدئو چک. ربطی به پخش شبکه 3 نداشت. وگرنه پخش صحنه آهسته که امتیاز نداره
    • بی نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      654 8
      خداییش پخش نکنن بهتره ... ولی دم والیبالیست هامون گرم... گل کاشتین .... تاریخی بود
    • بی نام IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      162 5
      دیده شده بعضی از سایتا خبر برد ایران رو کار کردن اما کامنتا رو تایید نمیکنن.من دیگه حرفی ندارم
    • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      454 6
      مدت زمانی که سانسور و حرکت آهسته نشون داد حداقل 4 برابر زمانی بود که بازی رو نشون داد چقدر ما بدبختیم خارجیها این چیزا رو می بینن به عقلمون شک نمی کنن
  • بی نام A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    میبریم انشاالله بزن لایکو...
  • محمود A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    816 8
    پخش تلويزيون ديوانه كرد ما رو معلوم نيست بازيه يا تكراره : تو رو خدا انقد حرص ندين مردمو بذارين يه چيز بهمون بچسبه
  • مهرشاد A1 ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    خواهشا یکی بگه بازی چطور بود چون ما به لطف صدا وسیمای میلی بازی ندیدیم فقط حرکت آهسته دیدیم وبازهم حرکت آهسته وباز هم.........
  • بی نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    درود بر ایران و ایرانی. والیبال برزیل و روسیه زیر پای ایران
    • بی نام GB ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      132 3
      چه احساس خوبی که برای ما فرقی نمی کنه کی تو گروه ماست و برعکس هیچ تیمی نمیخواد تو گروه ما باشه
    • بی نام A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      171 3
      فقط اینکه بچه ها عالی بودند. تشکر از کواچ و همشون که عالی بودن و یه تشکر ویژه از فرهاد قائمیان که امروز خیلی از توپها رو عالی دریافت کرد و سرویسهاشم خطای کمتری نسبت به روزهای قبل داشتن..
    • علي ايراني IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      99 22
      بي احترامي نكنيم دوست عزيز هر چند ميدونم شما منظور بدي نداشتي ولي اونها رقيب ما هستن و كمك ميكنن ما با تجربه تر و قويتر بشيم و در گفته هاشون هم هميشه از ايران به خوبي ياد ميكنن، رقيب قدرتمند و قوي بزرگترين سكوي پرش ما بوده. اين جمله چطوره واليبال روسيه و برزيل مجذوب بازي ايران بهتر نيست دوست خوبم
  • سجاد A1 ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    باز هم شاهکاری از صدا و سیمای ضرغامی.... همش صحنه اهسته ...اقا خسته شدیم یا نشون ندید یا میدید درست و حسابی پخش کنید.مسخره کردید ملت رو .
    • بی نام RO ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      من از ماهواره دیدم راحت
    • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      251 7
      رای اسپورت که پخش نمی کرد از کدوم شبکه دیدی؟
  • میلاد RO ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    یا علی شیر خدا خدایا شکرت
  • بی نام A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    افتخار می کنم که یه ایرانیم
    • ندا A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      اونایی که منفی دادن پس اینجا نیان دیگه چه کاریه؟
    • بی نام A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      چرا این همه منفی
    • رعنا IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      44 19
      اون هایی که منفی دادن فکر کردن روشن فکر هستند ولی روشن فکر کسیکه وقتی کسی به کشورش توهین میکنه بره بزنه بکشه اون طرف نه اینکه باهاش همکاری کنه و به ایران توهین کنه بله من افتخارمیکنم ایرانی هستم کسی جرعت داره منفی بده خودم حسابش میرسم
  • بی نام IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    عاااااااااااااااااالی بود.عااااااااااالی..زنده باد:
  • ali IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    اونی که توی سالن والیبال نوشته this is volleyball پیش خودش چی فکر کرده؟
    • ▐ آرمان ▐ A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      تو با این ادعات ... معنی کامل اونو نفهمیدی نوشته بود این والیبال است.. ورزش و تفریحی که ما بانوان در ایران هم میخواهیم در استادیوم ببینیم و لذت ببریم
    • ندا A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      31 96
      آرمان جان حرفت درسته ولی استدلالت غلطه
    • ▐ آرمان ▐ A1 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      47 9
      ندا خانم خوبی؟؟؟؟ مگه فیزیکه که استدلال داشته باشه؟؟ فقط معنی اون چیزیو گفتم که اون دوست بالا به تمسخر گرفتش
    • بی نام RU ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      82 4
      ادامه شو نخوندی. .. در مورد حمایت ایتالیایی و ایرانی ها برای حضور بانوان تو استادیوم آزادی بوده.
  • علي خان EU ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    59 3
    به خدا بايد مجسمه اين بچه ها رو بايد ساخت گذاشت وسط شهر ...
  • روزبه A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    شکرت خداااااااااااا
  • rahim A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    دم مربی برزیل گرم که بازیکنای اصلیشا کشید بیرون تا ما بازی را ببریم
    • بی فرهنگ و داغون A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      221 3
      چی حالت خوشه؟؟؟؟؟؟؟ تمام بازیکنایی بازی کردن که دیروز روسیه رو بردن و تو مرحله گروهی فیکس و بازیکن اصلی بودن
    • بی نام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      248 2
      الان برزیل به احتمال 99 در صد به ایتالیا می خوره به نظر شما اونا دلشون می خواست به آماده ترین تیم دنیا بخورن
    • کوشا IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      190 4
      تمام بازیکنای اصلیش تو بودن. حتی پاسور 35 سالشو آورد تو نتونست کاری بکنه. تازه شهرام محمودی هم مصدوم بود...
    • آرمین 68 IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      118 3
      غیر از سیدائو و موریلو تمام بازیکنهای اصلیشو گذاشت شما خواب تشریف داری عزیزم
    • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      154 4
      اسمه دو تا از بازیکنای اصلی برزیلو بگو باو تصویر آهسته زیاد دیدی خخخخ
    • مهران A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      11 0
      خوبی؟
  • اوجان اوغلی IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    508 4
    تورو خدا کسی میدونه کدوم شبکه ماهواره این بازی هارو نشون میده ؟؟ من دیگه اعصاب نموند واسم بعد میگن جوونا چرا اعصاب ندارن . . . دمشون گرم عالی بودن . .
    • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      119 3
      برا فرداشب باید فکری کرد
    • بی نام IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      به امید خدا آمریکا راهم از پیش رو بر میداریم.
  • بی نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    معروف و غفور و میرزاجانپور سه تفنگدار واقعی.بهترین بازیکنان دنیا
    • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      غفور که دعوا داشت اگه دقت کرده باشی تو بازی با روسیه بلند سر میرزاجانپور فریاد زد :تو دیگه حرف نزن و امروز هم خیلی افتضاح بود
    • وحید A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      اهان افتضاح بود پرامتیازترین بازیکن ایران شد.... در ضمن ما کلا صحنه اهسته دیدیم حالا شما کجا رو دیدی من نمی دونم بازی با روسیه هم که وسط ست دو کشید بیرووون میرزاجانپور حالا از قیافه غفور خوشت نمیاد ی بحث دیگس ولی اینجوری کسی خراب نکن چون خودتو زیر سوال میبری....
    • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      118 4
      آقای بی نام معلومه ورزش نکردی اون اسمش دعوا نیست تهییج هم تیمیه
    • بی نام IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      6 42
      آقا وحید با منطق باش برو یه بار دیگه نگاه کن همون ست2 بود فکرکنم بلند با حالت غرور گفت تو حرف نزن که از 100 تا خفه شو بدتر بود در ضمن اگه اطلاعاتت کمه گناهه من چیه بازی با برزیل و روسیه بیشتر پاس های معروف به منطقه 2 میرفت و جلوی برزیل 39 تا به غفور پاس رسید که 17 تا خراب کرد حالا تو حساسیت امتیاز های از دست رفته با بار روانی منفی رو با هم حساب کنی میفهمی که دی
  • میرزا A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    من قدرت تشخیصمو از دست دادم نمیدونم الان صحنه اهسته است صحنه تکرارییه یا صحنه اصلیه
    • مجید A1 ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      من میخوام ببینم ولاسکو چه حالی داره وقتی میبینه بدون او تونستیم تا اینجا بیاییم.
  • محمد IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    577 7
    واقعا جای تاسف داره که صحنه های خوشحالی ملی پوشان رو سانسور کردند... واقعا متاسفم،،چون دیدن اون لحظات تاریخی میتونست واقعا لذت خوبی داشته باشه که متاسفانه محروم شدیم از دیدنش...
  • بی نام A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    واقعا باعث غرور ملت ایران شدن.امیدوارم تو مرحله نیمه نهایی هم موفق باشن.
  • سعیده A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    ماشالله به غیرتشون ....
  • سلیمان IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    عالی بود دم همه بچه ها گرم .
  • رضا A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    حیف که شهرام محمودی نیست وگرنه قهرمان میشیدیم. این غفور خیلی روی اعصابه
    • بی نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      96 5
      غفور عالیه
    • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      226 6
      راستش را بگو .. واقعا بازی را دیدی؟
    • م.ف IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      322 4
      رفیق تلویزیون رو سروته گذاشتی وگرنه می دیدی که غفور بهترین بازیکن ایرانه....
    • بی نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      146 9
      ببخشید اینواز کجا فهمیدی
    • بی نام A1 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      268 5
      معلومه بازیو ندیدی اخوی. غفور توی هر دو بازی امتیازآورترین بازیکن میدان بوده
    • ابوذر GB ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      266 5
      یعنی انصافتو عشقه اقا رضا....غفور در هر دوبازی ایران امتیاز اورترین بازیکن بوده اخه چرا ما ایرانی ها همیشه باید با عقده های الکی نظر بذاریم
    • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      235 4
      خدا شفات بده غفور بهترین بازیکن زمین شد
    • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      شما احیانا فامیل محمودی نیست؟
    • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      153 3
      یه بازیکن دیگه باید برای یه تیم چکار کنه که شما قبولش کنید؟ دیگه از امیر بهتر کی بود تو بازی؟
    • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      196 4
      فک کنم شما صحنه آهسته زیاد دیدی گیرپاچ کردی :پسر خوب امتیاز آور ترین بازیکن زمین غفور شد
    • رضا A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      من نظرمو گفتم . به نظر من خیلی از توپ های مهم رو خراب میکنه تو همین ست اخرم3 تا توپ رو کوبید به دست بازیکنان برزیل . سر یکی از امتیاز های اخر هم توپش رفت بیرون و اگه اشتباه داور نبود ست چهارم رو باخته بودیم
    • لوک RO ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      83 9
      این خود شهرام محمودیه الکی اسمشو نوشته رضا
    • مجتبی A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      16 90
      منم کاملاموافقم.غفور چقدر دفاع میشد. هیچکدام از پاسهای مرده رو امتیازنگرفت.در آخرکارهم با23امتیاز واینهمه پاس امتیاز اورترین شد. شهرام اگربود بااقتدار میبردیم.بچاپ
    • بی نام A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      79 11
      دانشمند امیر غفور امتیاز اور ترین بازیکن زمین شد.
    • فاز مثبت A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      66 4
      رضا جون فازت شیه؟
    • بی نام EU ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      59 5
      آقا رضا انصافت شکر...پر امتیازترین بازیکن زمین غفور بود...احتمال زیاد شما دوست یا خور شهرام محمودی نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟///
    • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      58 3
      آقا رضا بازی والیباله ها ... قرار نیس همه توپ ها با امتیاز همراه شه ... مهم اینه که درصد اشتباهاتش پایین بود
    • جواب رضا A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      12 96
      رضاجون واقعا درست گفتی.اینو همه میدونند. اما متاسفانه خبرآنلاین دست کسیه که ازشهرام خوشش نمیاد.اینو همه دیدند که چقدر دفاع شد وتنهابا23امتیاز امتیاز آورترین شد با این همه پاسی که دریافت کرد.
    • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      129 6
      ببینم تو از ولاسکو بیشتر سرت میشه. ولاسکو میگفت غثور بهترین پشت خط زن دنیاست. دیدی که با این همه ناحقی که بهش کردن و باند بازی برادره محمودی فیکس شد خدا با غفوره.
    • بدون نام ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      41 6
      آقا رضا اگه خودت خيلي حاليته خيلي بتتتري چرا تورو اونجا نميبينيم لطف كن فقط تماشا كن زحمات كسي رو با نظرات بچه گانت به حدر نده لطفأأأأأ
    • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      50 4
      تمام بازیکن های دنیا امتیاز منفی دارند فقط درصدش متفاوته اگه شما ۴تا بازی والیبال دیده بودی اینو میدونستی ضمنا امتیاز منفی محمودی با اینکه بازیکن خوبیه از غفور بیشتره
    • رضا A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      16 97
      قابل توجه اونایی که میگن غفور شد امتیازاورترین بازیکن زمین .طبق امار این بازی امیر غفور از مجموع 39 حمله، توانست 22 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد یعنی 17 تا حمله رو خراب کرده. اینکه یه نفر میشه امتیاز اورترین بازیکن زمین معنیش این نیست که حتما بهترین بازیکن زمین بوده
    • بدون نام ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      29 2
      رضا جان چرا دوست داري تفرقه بندازي كل تيم عالي بود غفور و محموي از بهترين هاي دنيا هستند
  • بی نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    فقط یه کلام ایولا
  • بی نام A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    65 1
    لوووول. برزیل خورد به ایتالیاااا. رزنده بنده خدا سکته رو میزنه ایندفه..
  • محمد A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    92 3
    اینقدر تصویر مردا رو نشون داد من فکر کردم استادیوم آزادیه
  • مجید A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    ماکه بازیو خوب دیدیم.بازم جای شکرش باقی اون ور آبیها بازیو پخش میکنن. بازم تبریک.
  • سعید A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    420 7
    تمام لذت دیدن بازی با این سانسورا گرفتن از ما
  • حمید رضا IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    خدایا ما چه گناهی کردیم که باید در این برهه از زمان در ایران متولد بشویم. نمیتوانیم یک مسابقه والیبال را با آرامش و لذت نماشا کنیم.
    • بی نام RO ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      خب برو.
    • رضا IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      حمیدرضا کاش پیشم بودی تا دهنت را هزاران بار ببوسم
    • فرهاد IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      در جواب دوست بی نام واسه چی بره مملکتش هس باید راحت بتونه والیبال نگاه کنه شما فرار و ترجیح میدی پس ضعیفی
    • ali A1 ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      چرا صورت مساله رو پاک میکنی ؟حلش کن
    • بی نام IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      مگر کشور مال توئه که به بقیه میگی خب برو؟ شما رفتارت رو اصلاح کن
  • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    31 30
    برزیل روسیه حیاکنین والیبالورها کنین خ خ خ
  • soso IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    34 71
    همینجوری مرامی لایک کنین حال کنیم.
  • حامد IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    58 6
    میزاجانپور گر با روسیه هم بازی میکرد صد در صد میبردیم
  • بی نام A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    38 21
    دم همشوم گرم.باید طلا گرفت این غیرتمندان رو.یه ذره شانس بیاریم امریکا رو زدیم.من میگم دوباره با برزیل بازی میکنیم ولی این بار تو فینال
  • امین A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    91 3
    آقا تبریک... واقعا گل کاشتند.صعود کردیم اونم به عنوان سرگروه ایشاا... سکوی اول مال ماست راستی اون پسره که لبخند ملیحی داشت و تلوزیون 2000 مرتبه نشونش داد چقدر فحش خورد بنده خدا
  • میلاد IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    34 46
    افتخارمیکنم که همشهری آقای غفورم.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    32 4
    دمتتتتتتوووووووووون گرررررررررررررم
  • ahd A1 ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    41 6
    قهرمانیم شک نکنید... سختش این بود و بعد ایتالیا..
  • بی نام A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    56 19
    یاشاسین ایـــــــرااااان.. جاوید ایــــــرااااان
  • بی نام IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    3، 1 بردیم ولی کواچ خیلی کوچکتر از نیمکت ایران است.
  • نیما IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    41 3
    واقعا با اینکه تو دور گروهی خوب بازی کرده بودیم ولی فک نمیکردم تو این مرحله با حضور برزیل و روسیه تو گروهمون اول بشیم
  • بی نام IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    81 2
    بیشتر از خوشحال شدن حرص خوردیم با این پخش زنده
  • مهدی A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    53 2
    من هنوز دارم صحنه آهسته می بینم تموم شد بازی؟
  • بی نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    61 21
    والیبال فوق العاده است ولی الان مهمترداز بردن نیمه نهایی پیداکردن جایگزین برای این ستاره است
    • علی A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      65 1
      جایگزین این ستارههای تابناک،که در فلورانس نیست؛باید مربیان پایه در گنبد، کاشان،تهران،آمل،بابل دنبال استعدادها باشند.این ستارهها تا 4،5سال آسمان والیبال ما را درخشان میکنند و بعداز آن استعدادهای جایگزین باید کشف شده باشند.
  • م.ف IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    213 7
    فرق فوتبال و والیبالمون اینه. فوتبال دلش به یک امتیاز خوشه و والیبال تو چهار تیمه....
    • امید IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      مقایسه این دوتا از اساس اشتباهه. ایرادی هم هست به مدیریت فوتبال برمیگرده
  • احمد اشرفي نوشنق از اردبيل A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    نوكرشونم دست تك تك شون رو مي بوسم دمشون گرم ياشاسين ايران
  • بی نام A1 ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    غفور عالی بود
    • بی نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      128 9
      ظريفم همينطور مقايسه كنيد با عليزاده
    • بی نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      75 8
      آره غور عالی بود ولی خدایی ظریف نبود مثل دیشب میشد
  • مصطفى A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    تشکر واژه حقيرى است در مقابل اين همه تلاشو غيرت .چه حس خوبيه ايرانى بودن
    • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      تو رو خدا دیگه جو گیر نشین.یه مسابقه والیبال رو بردیم.حتما الان آلمانیا میگن چه حس خوبیه آلمانی بودن
    • شهریار A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      59 60
      دوست بی نام شما مشکلت چیه واقعا ؟چرا درمان نمی کنی خودتو؟ شما قطعا ایرانی نیستی و اشتباها گفتم دوست شما دوشمنی نه دوست
  • نیایش IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    76 7
    با عرض سلام. واقعا کارتون عالیه.خیلی سپاسگزارم ازینکه خبراتون انصافا آنلاین و به موقع ست.به شخصه چندین بار برای فهمیدن نتایج بازی ها به سایتتون مراجعه کردم و هربار دعاتون کردم.خداقوت.خسته نباشید.التماس دعا
    • بی نام IR ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      8 14
      لطفا جوگير نشيد
  • بی نام A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    224 7
    خواهشا یک روز فقط یک روز همه خبرهایتون درباره والیبال باشه نه فوتبالیستهای پر مدعا و بی لیاقت
  • بی نام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    خدایا صد هزار مرتبه شکرت ... بچه ها مچکریم خدا هر چی می خواین بهتون بده که اینقدر خوشحالمون کردین ... خیلی مردین
  • امین A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    عبادی پور نبود تو تیممون که به برزیل کمک کنه بیشتر امتیاز بگیره عامل بردمون همین نکته بود
  • بی نام A1 ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    194 4
    دمشون گرم عالي بودن انشاءالله امريكا رو هم ميبريم
  • بی نام US ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    لطفا اگه قهرمان نشدید به ایران برنگردید
    • بی نام RO ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      142 5
      تو تعیین میکنی برگردن یا نه؟
    • بی نام EU ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      25 5
      شما که تو ایران نیستی پس حق نظر دادن دراین باره رو اصلا نداری. به لطف خدا و تلاش بچه ها حتما قهرمان میشیم ولی هر اتفاق دیگه ای هم که بیفته تک تکشون تاج سر وباعث افتخار ایران وایرانی هستند وقدمشون روی چشم همه ایرانی هاست
  • فرزین IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    دیدن جدول پایانی مسابقات والیبال باعث غرور هر ایرانی شده اون هم جایگاه ایران بین تیم های مطرح دنیا ، برزیل و روسیه . تبریک میگم به همه ایرانی ها خصوصا به خانواده بچه ها
    • بی نام RO ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      89 65
      اونی که منفی داده ایرانی نیست؟ مریضه؟
  • فائزه IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    150 6
    وااای دمشون گـــرم... 50با صحنه حرص خوردن مربی برزیلو نشون داد:|
  • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    178 2
    دمشون كرم، بازيكن اصليايه برزيلم تو بودن لطفا الكي حرف نزنيد
  • شهروندی از بوشهر A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    ای کاش فوتبالمون هم کمی از والیبال یاد میگرفت
    • حمید رضا IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      هزینه برای فوتبال ایران ، مانند ریختن پول تو سطل زباله است.
    • مهدی IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      25 49
      وقتی والیبال با برد برابر برزیل به جمع 4 تیم برتر جهان می رسد و به جز خوشحالی مجازی مردم کار دیگری نمی کنند اما به خاطر باخت به ارژانتین و چهارم شدن در مرحله گروهی جام جهانی مردم به خیابان می ریزند و خوشحالی می کنند باید هم بین فوتبال و والیبال تفاوت باشد دوست عزیز و بهتر است بدانید که در خارج هم فوتبال یک تنه با باقی ورزش ها رقابت می کند و المپیک با چندین رشته هم نمی تواند در مقابل جام جهانی فوتبال دوام بیاورد خلاصه که فوتبال یک چیز دیگر است
  • ترسا A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    50 11
    عالي بودتنكيو
  • بی نام A1 ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    51 5
    میرزا خیلی با حال کامنت زدی
  • شهریار A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    125 0
    مرسیییی بچه ها مرسی دوستون دارم ماشالله به همه به خصوص ظریف این پسر عالیه عالی همینطور معروف موسوی غفور و.....
  • کیکاووس IR ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    137 7
    بازی خوبی بود ، یه مقدار اشتباه داشتیم ، باید روی سرویسها خوب کار کنیم و جایگزین مطمئن و خوبی برای فرهاد ظریف داشته باشیم/
    • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      53 21
      علیزاده هم بازیکن خوب و درجه یکی هستش.
  • علی IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    الله اکبر ،درود بر والیبالیست های پر افتخار ایران اسلامی
    • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      4 1
      به اسم الله منفى مى دهيد ديگه شورش رو درآورديد واقعأ كه كافريد
  • عادل IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    109 4
    ایرانی باغیرت همیشه سربلند باشی
  • رضا A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    فوتبالی های میلیاردی یاد بگیرید
  • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    96 2
    بچه ها متشکریم
  • بی نام A1 ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    خوشحالم روسیه حذف شد با اون بازیکنهای عقده ایش
    • بی نام RO ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      عزیزم برزیل حذف شد
    • امير IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      93 3
      يكي اين بنده خدا رو توجيه كنه كي حذف شده
  • امیررضا A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    152 5
    دم ایران و ایرانی گرم ولی خدا وکیلی همه ش صحنه آهسته دیدیم
  • samine A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    66 1
    دم همه بچه ها گرم
  • مهرداد IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    84 13
    ایول به ایران.لطفا اونایی که قبل از بازی انرژی منفی میدادن ساکت باشن.
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    80 1
    خبر آنلاین صحنه های ست چهارم وپیروزی ایران را بگذار من ندیدم
  • یه نفر A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    122 7
    من از این بازی 3 نتیجه گرفتم: والیبال ورزشیه که هر صحته 300 بار تکرار میشه. دوم اینکه سیم کارت بووووووووق تو برنامه ی ورزشی سهم بیشتری از تجزیه و تحلیل اون ورزش داره. سوم اینکه کارشناسی که برای تحلیل بازی میارن اقای محتشمیان به عنوان مجسمه باید ایفای نقش کنه و به جاش فقط تبلیغ ابراتور بشه. اگه والیبال چنین ورزشیه عجیبترین ورزش دنیاست و کمال تاسف خودم رو همینجا ابراز می کنم
  • جعفر A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    مرگ بر آمريكا
  • امیر IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    34 7
    مگه داریم، ماشالا
  • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    عالی بودن دمشون گرم فردا آمریکا رو می ترکونیم
  • بی نام EU ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    115 4
    ایران یکی از قدرت ها دنیا.
  • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    113 2
    زنده باد ایران درود بر والیبالیستهای با غیرت کی بود میگف ما میریم مرحله بعد بازیچه میشیم, حالا کجاست ببینه والیبال دنیا مقابل ما زانو زده
  • مرجان RO ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    66 7
    تبریک به همه ایرانیان.همه خوب بودند.
  • خانوم مارپل IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    99 3
    اینقدر صحنه های آهسته زیاد بودن که من به اشتباه واسه نصفشون جیغ زدم
  • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    73 3
    غفوووووووووور
  • بهروز A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    65 3
    چقدر ما خوبیم ...
    • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      3 0
      چقدر خوبیم ما ....
  • بی نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    50 4
    درود بر ظریف
    • بی نام IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      27 2
      چرا هیچ کس در مورد توپ گیری های عاااااالی و بی نقص فرهاد قایمی حرفی نمیزنه؟
  • حمىد A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    50 6
    ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻣﻯﺨﻮﺍﻡ ﺑﺪﻭﻧﻢ ﺍﻻﻥ ﺍﻭﻧﺎ ﮐﻪ ﻣﻯﮕﻔﺘﻦ ﭼﻮﻥ ﻣﺎ ﺑﺎ ﻟﻬﺴﺘﺎﻥ ﺗﺒﺎﻧﻰ ﮐﺮﺩﻯﻢ ﮐﻪ ﺑﺮﺯﻯﻞ ﺑﺎﻻ ﻧﻯﺎﺩ،ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﺮﺯﻯﻞ ﺍﻧﺘﻘﺎﻡ ﺳﺨﺘﻰ ﺍﺯﻣﻮﻥ ﻣﻰ ﮔﻯﺮﻩ ﮐﺠﺎﻥ؟
  • بی نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    تبریک می گم به همه . از طرف کانون هواداران ژنرال امیر قلعه نویی
    • 6 RO ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      84 24
      منظورت همون سرباز فراریه دیگه
  • بی نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    51 1
    نمیشه خبرانلاین بازی را پخش کنه؟
  • علی IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    51 3
    خیلی مردیدفرداشب نوبت امریکاست
    • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      6 0
      میبرم
  • بهزاد اسدی A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    45 3
    بچه ها متشکریم شیر مادرتون حلالتون باشی
  • سبحان A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    52 3
    دم بچه های والیبال گرم از فوتبالیست ها که چیزی در نیومد........
  • بهزاد A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    49 76
    یاشاسین آذربایجان یاشاسین سعید معروفی
    • ایران RO ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      38 4
      قومی قبیله ایش نکن فقط زنده باد ایران
  • بی نام A1 ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    55 62
    پیشه خودم داشتم فکر میکردم کاش المپیک الان بود فک کن الان تو نیمه نهایی المپیک بودیم برا اولین بار یه رشته تیمی میتونست مدال بیاره :| ایشالا تو نیمه نهایی هم خوب بازی کنیم با آمریکا به امید قهرمانی جهان و المپیک
  • حسن US ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    116 2
    مغزم رگ به رگ شد ، دیگه قدرت تشخیص صحنه ی اهسته با بازی رو ندارم
  • محسن IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    61 18
    ما فقط قهرمانی میخواهیم. باید تو فینال ایتالیا را ببریم
    • بی نام A1 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      78 6
      انتظارت رو خیلی هم زیاد نکن.قهرمان هم نشدن فدا سرشون
  • مجید EU ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    113 1
    باتشکر از این همه سانسور باید بگم من چند تا صحنه دیدم تکرار نشه :
  • بی نام RO ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    84 9
    قربونت برم یا علی،چه برد زیبایی در یک شب الهی
  • بی نام A1 ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    222 3
    قشنگ میشد دندون های اون تماشاگر ایرانی رو شمرد.600 بار تصویر خندشو نشون دادن.بابا اگه سانسورم میکنید یه تصویر گل و بلبلی چیزی پخش کنید.چه گناهی کردیم که باید قیافه یه نفرو اینقدر ببینیم؟
    • فهیمه A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      129 2
      والا، چند تا دندون هاش نیاز به عصب کشی داشت
  • بی نام IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    84 3
    غفور جونم مرسیییییییییی
  • بینام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    49 22
    این مهدوی خیلی رو مخه ولی ایول بردیم ایشا.. قهرمان بشیم
  • مخاطب A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    33 3
    خبرآنلاین مخاطب هرچی دلت خواست بچاپ هرنظری رودلت بخادمنتشرمیکنی
  • بی نام A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    81 1
    ایران اول برزیل دوم و حذدذففففف روسیه.
  • سالار IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    56 9
    این آرمین تشکری خیلی خوبه نشون داده هر موقع ثابت بازی کرده موثر بوده باید بازی بعد فیکس بزارش
  • علی A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    67 1
    به تمام ایرانی ها تبریک میگم تیم والیبال ما گل کاشت دست همه بچه ها درد نکنه
  • بی نام A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    44 3
    شما رو به خدا با یه باخت علیه تیم و مربیش جبهه نگیرین. منظورم بازیه قبلهالان تیم بیش از هر وقتی به حمایت نیاز داره.ممنون.
  • نیما A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    189 2
    بنده به شخصه از صدا و سیمای زحمتکش برای پوشش دادن صحنه های آهسته تقدیر و تشکر میکنم. واقعا توی زندگیم در یک مسابقه ورزشی، اینقدر صحنه آهسته یکجا ندیده بودم.
  • مهاجر A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    98 3
    یکی به این بنده خدا بگه این قدر به شعور مردم توهین نکن ، یا پخش نکن یا درست پخش کن،والا بس سانسور شد من که از اینترنت فهمیدم ایران برده.
  • نگار A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    66 5
    عالییییییییییییییییییی بود واقعا" واسه غفور که اسفند دود کردیم ما امشب... ایشالا فردا هم میبریم
  • مهشید A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    60 8
    واقعا بازیشون عالی بود دمشون ابجووووش واقعا ایول دارن مخصوصا امیرغفور... از خبرهای انلاینتون ممنونم...
  • حميدرضاكرمان IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    39 4
    باسلام من بازي رانديم درود براي شيران ايران زمين
  • مرحمت A1 ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    46 6
    عجب بازیی بود... دیدین؟؟؟
  • بی نام IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    155 3
    خدا سایه این سانسورچی ها رو از سر ما کم کنه. آخه چرا به شعور مردم توهین میکنن بعد هم از بد بودن ماهواره میگن .
  • بی نام A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    میدونم منفی زیاد میگیرم ولی باید باور کنیم والیبال ورزش اولمون نیست میتونیم قهرمان بشیم ولی زودگذر هستش مثل بسکتبال.خیلیها میگن اسپانیا بعد از بالا رفتن سن بازیکناش دوباره تبدیل داره میشه به تیم متوسط همیشه به نسل طلایی میاد موفقیتهآیی میگیره ولی نمبمونه
    • بی نام A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      117 2
      سلام واقعاً خوبه که آینده نگرید فقط خواستم بگم الان فقط توی تهران چهار یا پنج تا مرکز استعدادیابی زیرنظر فدراسیون داره فعالیت می‌‌کند زیر نظر مربی های بسیارعالی ایرانی فکر می کنم همین هم توی شهرستان‌‌ها باشد فکر نکنم ازاین لحاظ مشکلی داشته باشیم ان شاالله کم‌‌کم والیبال داره وزرش او لمون میشه
    • بی نام A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      75 2
      درست و غلطش بماند ...اصلن معلوم نیس چی نوشتی
    • محمد A1 ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      85 2
      اتفاقا بزرگترین موفقیت والیبال ایران در اینه که تیم های پایه خوبی داره وما از تیم های قدرتمند پایهمون به تیم بزرگسالان قوی رسیدیم پس میتونیم درآینده هم بامدیریت خوب تیمهای آماده ای داشته باشیم
    • رضا RO ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      146 7
      بی نام شاید سن تو به اینها نخورد 25 سال قبل یعنی سال1368 شخصی بنام یزدانی خرم پایه گذار ینیاد ی والیبال شدوتا سال 1385 ریس فدراسیون والیبال بود وامرو ز نتیجه زحمات کار کردنها ی بنیادی ایشان می باشد پس بدان زود گذر نیست .
    • بی نام IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      3 0
      عزیزم خبر ها روئ دنبال نمیکنی ؟ تیم از ریشه قوی شده
  • امیر حسین A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    304 3
    یکی از بهترین شبهای تاریخ ورزش ایران را صداو سیما با افتضاح تصویری زهر مارمون کرد . آخه بیشترشون صحنه آهسته هم نبود ...تکرار با همون سرعت معمول بود که چشم و ذهن رو خسته و اعصاب رو داغون کرد. باید دقت میکردیم کجا بازی زنده است ..کجا تکراره ... صحنه اهسته ها و تماشاگران تکراری که بماند ...تاسف برای صداو سیما
  • خبر A1 ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    49 72
    واقعاشورش رو رآوردی خبرآنلاین. همه میدونند هرنظری رو خودت میخای مینویسی و بهش امتیاز هم میدی. واقعا که شرم آوره. بالاخره همه میفهمند.
  • بچه زیادی A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    زنده باد مدیریت تلویزیون
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    186 6
    ایران اولین تیمیه که تونسته با نمایش حرکت آهسته برزیل رو ببره
  • فرزاد A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    96 4
    خدا رو شکر که روسیه حذف شد
  • ثنا A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    62 15
    چه خوب شد معدنی نرفت ایتالیا و غفور اومد تو ترکیب تیم و قدرت این بازیکن به نمایش گذاشته شد
    • بی نام A1 ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      17 6
      سلام
  • فریدون IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    91 7
    خدایش صدا و سیما رفت رو اعصاب ملت. ولی ماشاا... به شیر بچه های ایران علی نگه دارتان باعث افتخار یه ملت شدین.جانم فدای ناموس و وطنم ایران
  • الیس EU ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    سلام عااااااااااالی بوووووووووود عااااااااااااااااااااالی فردا آمریکا رو ببررررررررررررررییییییییممممممممممم چییییییییییییییییییی میییییییییییییشششششششششهههههههه وااااااااااااااااای خیییییییییییییییییلللللللللللللییییییییییی خووووووووووووووب بووووووووووووود
    • علی IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      71 1
      داداش، نشستی رو کیبورد
  • بی نام A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    47 5
    خبرآنلاین .نه یه وقت نظر مخالف میلتو بذاریا.
  • ایرانی A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    38 2
    عـــــــــا لـــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود.همه خوب بازی کردند. دست همشون درد نکنه که دلمون رو شاد کردند.
  • علی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    33 2
    خبرآنلاین بزار دیگه نظرات رو ، چرا بعضی ها رو نمیزاری
  • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    43 1
    من هنوز دارم بازی رو میبینم...
  • طرفدار A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    33 1
    کارشون درسته.ایولا
  • bahram A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    42 5
    ۱۰۰ قهرمانیم ببین کی گفتم
  • بی نام A1 ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    59 13
    بعضی ها یا ایرانی نیستن یا عقده دارن که نمیتونن سربلندی ایران رو ببینن که منفی میان زنده باد ایران
  • نفس A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    33 3
    دستشون درد نکنه . خدا قوت غیور مردان...
  • علی IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    53 17
    یا مولا به لطف شما رفتیم جز 4 تیم برتر . تبریک به همه ایرانی ها
  • واليبل عشق بچگيهام IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    73 0
    بچه متشكريم، يه تشگر ويژه از هواداراي ايراني توي ورزشگاه واقعا به بچه ها روحيه مي دادند، خسته نباشند
  • علی A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    45 18
    ینی تفاوت تیم ایران با ظریف، با تیم ایران بدون ظریف زمین تا زیر زمینه خسته نباشی بزرگمرد با اون دریافت های بی نظیر و ظریفت. مرسی از همه بچه های خوب ایران
  • بی نام IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    74 1
    هنوز دارن صحنه های تکراری تو سرم رژه میرن همشون رو حفظ شدم. حتی میشد تعدا دندونای اون تماشاگری رو که میخندید شمرد :
  • نیایش IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    33 4
    واقعا درود بر این جوانان تبریک میگم
  • جاوید IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    34 2
    درود بر جوانان زحمتکش تیم مان. دوست داشتن ما بدرقه راهتان هست. به امید نتایج بهتر.
  • بی نام A1 ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    63 2
    اینقدر صحنه چهره در هم کشیدن مربی برزیل را نشان دادند که منم همونطور شدم.اعصابم خورد شد.
  • امین IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    155 3
    اون آقایی که کلاه به رنگ پرچم ایران گذاشته بود اون آقایی که رو به دوربین می خندید اون پسر بچه ای که کلاه سبز رو بر عکس گذاشته بود رو سرش و عکس العمل های پر استرس مربی برزیل من که از بازی فقط همین 4 تا صحنه رو دیدم و دیدم و دیدم و ....
  • یاسر و بانو و کیان کوچولو IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    85 5
    ابتدا جا داره از غفور عزیز تشکر ویژه داشته باشیم ، دیگر اینکه غیرت ایرانی در بازی بچه ها نمود پیدا کرد، شیر مادرشون حلال و امیدواریم جایزه ای مادی در خور ایثار و زحمتشون بهشون بدن ، امیدواریم....
  • داریوش EU ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    57 6
    عالی عالی افتخار ایران فقط والیبال عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی :
  • salman A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    76 2
    از اين به بعد زيرنويس تلويزيون بذارن پخش منتخب صحنه هاي واليبال به جاي انكه مينويسن پخش مستقيم واليبال.......... با اين حال زنده باد ايران و ايراني
  • مرجان IR ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    46 31
    خیالم راحت شد الحمدلله حالا با خیال راحت می رم دعا
  • بی نام A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    توروخدا این قائمی رو عوض کنین همچین فیگور میگیره برای سرویس یا میزنه تو طور یا اوت میشه
    • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      2 1
      ببخشیدا برادر یا خواهر سرویس پرشی ریسک هم داره اگه به سرویسه که موسوی همزیاد میزنه بیرون شما سرویس های قائمی رو دیدی تو بازی با لهستان
  • مصطفی A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    امروز میرزاجانپور عالی بود غفور هم خیلی خوب بود اکثر بچه ها خوب بودن بجز معروف که سطحش از باقی بازیکنا 1درجه پایین تره
    • بی نام A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      18 23
      خوبي شما؟ غفور الان بهترين پاسور ليگ جهانيه ها
    • مصطفی A1 ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      2 31
      احتمالا معروف طبق همون متری بهترین پاسوره که عبادی پور طبق اون متر از اروپا پیشنهاد داره نه؟
  • ناصر A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    ایران در حد تیمای بزرگ نیست .. این نتایج هم به خاطر سخت کوشی بیش از اندازس .. فرق ایران و برزیل مث ریال مادرید و اتلتیکو مادرید ... درست نتایج عالی بوده .. ولی نباس این همه جو گیر شد ...
    • رضا A1 ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
      38 3
      شما سعی کن جوگیر نباشی
  • علی A1 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    53 1
    بچه ها تلفظ صحیح غفور به صورت زیر میباشد : غفووووووووووووووووووووووووووووووووووووور
  • خانم ورزشکار GB ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    امریکا رو حتما می بریم مرگ بر امریکا
  • مقداد A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    40 1
    چی شد این کامنت ما پس؟؟
  • بی نام A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    من هنوز نفهمیدم چطور بعد این برد شیرین و تاریخی،بعضیا میان در مورد تصویرهای آهسته نظر می دن. شما فهمیدید؟
  • mahmoud IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    32 1
    کاش پولی رو که به فوتبالیست ها میخوان بدن به این والیبالیستا بدن کاری کردن که با افتخار سرمون تو والیبال بالا بگیریم
  • بابک US ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    27 0
    غیرت و هوش ایرانی .بچه ها متشکریم
  • نوید IR ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    فرق رشته ی محبوبی چون فوتبال با والیبال در همین مواقع مشخص میشه که با صعود تیم والیبال به نیمه نهایی حتی یک ماشین هم در خیابان ها بوق نمیزنه ولی با باخت یک بر صفر تیم ملی فوتبال مقابل ارژانتین مردم میریزن تو خیابون و تا صبح شادی میکنن اینه فرق فوتبال محبوب با رشته ی غیر جذاب و حوصله سربری مث والیبال
    • می A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      7 1
      عزیزم شب قدر هستا. بخاطر نگه داشتن حرمت این شب عزیز هست که میبینی همه جا آرومه:
    • بی نام A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      32 7
      آخه کدوم آدمی شب شهادت حضرت علی میاد بیرون شادی کنه ..... مطمئنی تو ایران زندگی میکنی
    • علی A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      24 6
      شما اصلا حواست نبوده انگار شب 21امه
    • میلان A1 ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      17 5
      شما اصلا لازم نیست درباره ی محبوبیت والیبال نظر بدی اگه هم خیلی از والیبال بدت میاد راجعش نظر نده درسته که فوتبال خیلی محبوب تره اما والیال بعد از فوتبال بیشترین محبوبیت رو در بین مردم خصوصا در ایران داره بس لطفا چیزی نگو و بجای اینا از زحمت بچه ها تشکر کن
  • بی نام IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    28 1
    دریافت های ظریف واقعا عالی بود...
  • ١١٠٠ IR ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    24 1
    مگه بازي تموم شده؟
  • اورامان IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    درود بر مهندس ضرغامی
    • الیمی A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      31 6
      مهندس؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    61 8
    سلام آقایون و خانمهایی که میگید تلویزیون پخشش بد بود آره بد بود ولی خودمون مقصریم چون بی جنبه ایم پارسال که بازی با ایتالیا رو بدون سانسور پخش کرد همین ناظر های پخش بودن اینقدر تو فیس بوک و اینور اونور نوشتین که شبکه 3 رو نذارین بچه هاتون تنها ببینن و کلی جوک ساختین تا بعضی ها حساس بشن و اصلا میخواستن کلا جلوی پخشش رو بگیرن میدونم منفی بارونم میکنین ولی بدونین از ماست که بر ماست
  • جمال A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    میرزاجانپور ، غلامی، قرا ،سه تفنگدار مازندران. مازندران نبود ایران چکار میکرد؟
  • اورامان IR ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    26 12
    قیافه بازیکنان برزیل مثل هنرپیشه های خلاف کار هندیه
  • توحید A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    32 2
    به جان خودم ست اول رو که از رادیو ورزش گوش کردم بیشتر لذت بردم تا اینکه ستهای بعدی رو از شبکه 3 دیدم
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    24 1
    مطمانا این بازیم صحنه آهسته هست یه پیشهاد دارم به نظرم یا اصلا پخش نکنین اگرم میخواین پخش کنین نیم ساعت با تاخیر پخش کنید تا سانسورهاتون رو اعمال کرده باشین و جهت اطلاع دوستان شبکه polsat sport به طور زنده بازیها رو پخش میکنه
  • جواد A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    37 1
    من می خوام بدونم فدراسیون جهانی والیبال میدونه صداوسیما چه جوری بازی ها رو سانسور میکنه که ازش تقدیر کرده؟؟؟
  • علی A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    5 0
    بچه ها متشکریم
  • امید A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    8 0
    سعیدمعروف بهترین پاسور لیگ جهانیه.بدون اون غفور نمیتونست امتیاز اورترین بشه.اگر کسی از والیبال فقط اسپک رو میبینه خواهشا دیگه نظر نده.خبرانلاین اینو بچاپ.من
  • 23 A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    8 1
    بچه ها بی خیال . به لطف خدا مهم این که ما بردیم
  • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    6 0
    واقعا که ما نمیتونیم حتی یه والیبال ببینیم چرا مسئولان رسیدگی نمیکنن
  • علي IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    16 1
    سلامتي بچه هاي تيم ملي صلوات كه دل ملتي را شاد كردن . مولا علي امشب هم كمك كنه تا به فينال برسيم و كاش مديران فدراسيون فوتبال هم از امروز شروع مي كردند تا نتيجه اش را در جام جهاني 2022 ببينيم .متاسفانه درست است كه گفته مي شود پول زياد فساد مياره فوتبال ما نيز كه خيلي ازاونا مبلغ ميلياردي قراردادخوشونو بلند نيسن چندتاصفر ميخواد چرا در دانشگاهها رشته مديريت وبرنامه ريزي را گذاشتن كدام مدير در فدراسيون فوتبال ورواساي باشگاهها در اين رشته از اين علم چيزي فهمي ياد درك يا حتي مدركي دارد
  • محمدفیاض A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    22 2
    کی میشه فوتبالمون هم مث والیبال بشه
  • داریوش A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    15 0
    عالی عالی
    • نیما A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
      2 0
      عالی بود
  • الناز A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    15 1
    واقعاعالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییبود
  • رضا A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    18 5
    احتمال الان ولاسکو از اینکه تیم مارو رها کرد پشیمون شده. خیلی ها و احتمالا خود ولاسکو فکر میکردن موفقیتهای تیم بیشتر بخاطر ولاسکو بوده.
  • فیروزه A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    7 0
    واقعا عااااااااااااااااالی بود...دمتون گرم والیبالیست های عزیز...گل کاشتین به امید موفقیت امروزتون.... خسته شدم از این همه صحنه تکراری...تا کی میخواین این وضع رو ادامه بدین؟؟؟
  • بی نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    7 1
    سدا صيما حالمو بهم زد