دبیرخانه دایمی چهارمین جشنواره بازیهای رایانه ای تهران اعلام کرد که بهترین بازی ایرانی در گونه(ژانر) ماجرایی – اکشن در این رویداد فرهنگی و در قالب بخش اصلی انتخاب و معرفی می شود.

 

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از معاونت ارتباطات بنیادملی بازیهای رایانه ای ، بازی ماجرایی - اکشن به آثاری که تلفیقی از عناصر ژانر پرتحرک(اکشن) و و ماجرایی است ، اطلاق می شود.از بین عناصر متعدد این گونه می توان به "داستان ماجراجویانه" ، کارکترهای شخصیت پردازی شده" ، "سیستم مبارزه " و "چالش های موقعیتی" اشاره کرد.

بر اساس اعلام  دبیرخانه جشنواره چهارم بازیهای رایانه ای تهران بهترین اثر در زمینه یادشده و با محورهای موضوعی اکشن - ماجرایی از میان آثار متقاضی  انتخاب و معرفی خواهد شد.

جشنواره چهارم بازی های رایانه ای تهران در قالب بخش های اصلی، فرعی و بازی سال برگزار می شود.


آشنایی با دستاوردهای نوین بازی سازی در ایران، تقدیر از توانمندی و خلاقیت هنرمندان ایرانی، نمایش و سنجش نوآوری های هنرجویان و دانش آموختگان بازی و سرگرمی و دعوت از هنرمندان و متخصصان دیگر عرصه ها برای تقویت و پیشرفت بازی سازی رویکردهای این جشنواره را تشکیل می دهد.
فرآیند داوری نهایی آثار ارایه شده به این جشنواره از اول شهریور تا 15 مهرماه سال جاری انجام می شود و برگزیدگان بخش های مختلف چهارمین جشنواره بازی های رایانه ای تهران مهرماه معرفی خواهد شد.    

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • befermatooo A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    20 6
    من یک بار بازی ایرانی خریدم 5000 تومن . اما وقتی 5 دقیقه باهاش بای کردم دچار سرگیجه و حالت تهوع شدم . حالا قدر بازی های خارجی رو می فهمم .
    • محمدعلی ک IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
      13 2
      دوست عزیز متاسفانه محدودیت بسیار هست و افرادی که درحال حاضر در این زمینه فعالیت تجاری دارند متاسفانه هیچ ذوق و سلیقه‌ای برای طراحی یک بازی کاربر پسند ندارند و محدودیت هایی که گفته شد باعث شده افرادی که ذوق و هوش بالایی دارند به دلیل مشکلات مالی نتوانند به این زمینه وارد بشن و یا آموزش ببیند حتی انستیتو ملی بازی سازی هم برای ثبت نام محدودیت سنی بالای هجده سال گذاشته که جلوی شکوفایی بسیاری از نوجوانان علاقه‌مند رو گرفته... یاعلی
    • reza IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
      1 0
      پس وقتی ازت پرسیدن کشورتو دوست داری یا نه بهتره بگی نه الکی حرف اضافه هم نزنی