گوگل محبوب‌ترین سرویس گیم ویدئویی جهان را 1 میلیارد دلار می‌خرد

محبوب‌ترین سرویس گیم- استریمینگ دنیا چقدر می‌ارزد؟ به عقیده گوگل: 1 میلیارد دلار!

 

اگر گزارش "ونتور بیت" درست باشد گوگل با ورود به سرویس‌های آنلاین گیم قصد دارد با پرداخت 1 میلیارد دلار کمپانی توئیچ/Twitch را از آن خود کند.

این خبر را چند ماه پیش نیز وال‌استریت به نقل از منابع موثق داده بود اما این روزها در حال تبدیل‌شدن به واقعیت است تا خرید 1 میلیارد دلاری گوگل به ثمر بنشیند.

منابع نزدیک، تأیید کردند که معامله صورت گرفته است و اینکه چه زمانی رسمیت پیداکرده و تاریخ نقل‌وانتقال گفته می‌شود، هنوز مشخص نیست.

وجود رقبای سرسخت، محبوبیت سرویس‌های گیم به‌صورت استریمینگ و رشد بازار گیم های آنلاین دلایلی است که گوگل را وادار کرده تا دست به خرید میلیارد دلاری بزند.

توئیچ، یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های ویدئویی جهان را در اختیار داشته و ماهانه 45 میلیون کاربر از سراسر جهان از طریق این پلتفرم بازی کرده، چت کرده و فیلم‌های موردنظر خود را تماشا می‌کنند.

 

 

منبع: انگجت

56503

 

منبع: انگجت

56503

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر A1 ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    14 2
    میخواد بزخری کنه ناقلا
  • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    9 4
    جونم گوگل
  • من GB ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    10 14
    گوگل هم دارد دوران افولش شروع می شود نشانه اش خرید های الکی و بیخود است به جای این کار ها فکری برای یک پارچه کردن محیط برنامه نویسی اندروید وراحت نصب و اجرا شدنش کند نه اینکه دو روز با فیلتر شکن الاف بشی مگر اینکه فقط بخواهد امریکایی ها برنامه نویس باشند که انوقت باید به دنبال یک استیو جابز برای خودش باشد از طرفی گوگل مدت هاست حالی به موتور خود نداده و من چند روزی است دارم از بینگ استفاده می کنم به هر حال زنگ خطر برای اندروید هم با اولین ورود لینوکس تایزن به بازار به صدا در امده به جای ساختن ماشین و سرویس های سنگین که سرعت بالایی می طلبد به فکر راهی نو باشد گوگل را به خاطر سرعت و ایران دوستیش می خواستیم ولی چند مدتی است تحریم می کند باید تحریم ها را بر دارد
    • موشه یلعون یوسف IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
      14 1
      دوست عزیز گوگل ؟؟؟؟؟ افول ؟ گوگل امسال خلاق ترین وباارزش ترین شرکت دنیا شد ثانیا انجین گوگل بک گراند درحال مدرن شدن است سامانه های مدرن جاوا و......رابط کاربری هم ساده ؟؟؟ حتما مایکروسافتی هستی