کریستیانو رونالدو از علاقه اش برای بازگشت به منچستر و از اعتقادش به «لوئیز فان خال» می گوید.

سعید یوسفی / رونالدوی پرتغالی که در سال 2009 باشگاه محبوب انگلیسی را ترک کرد و به رئال مادرید پیوست به تازگی و در حاشیه دیدارهای جام گینس که در آمریکا در حال برگزاری است در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی باشگاه منچستر از علاقه اش برای بازگشت به تئاتر رویاها سخن گفته است.
در منچستر به همه چیز رسیدم
منچستر یکی از باشگاه های محبوب من است. همه به خوبی می دانند که هروقت از رئال مادرید صحبت می کنم باید نامی هم از منچستر ببرم چون واقعاً عاشق این باشگاه هستم. وقتی به منچستر آمدم فقط 18 سال داشتم. از این باشگاه به همه چیز رسیدم و مردم این شهر همیشه با من رفتار خیلی خوبی داشته اند و باید از همه آنها تشکر کنم. هیچ کس از آینده خبر ندارد شاید دوباره روزی به این تیم بازگشتم.
هنوز به منچستر علاقه دارم
وقتی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با پیراهن سفید رئال مقابل منچستر قرار گرفتم احساس غریبی داشتم. قلباً احساس شادمانی می کردم. برای من این باشگاه یکی از بهترین های دنیاست. هنوز به این تیم علاقه دارم و هنوز با بعضی از هم تیمی هایم در آن سالها در تماس هستم. زمانی که در این تیم بازی می کردم سعی داشتم تا روابط خوبی با همه داشته باشم. نه تنها با بازیکنان بلکه با کادر فنی و به طور کلی با همه روابط خوبی برقرار کرده بودم. آنها مثل خانواده دوم من بودند و من هرگز نمی توانم برخوردهای خوبشان را فراموش کنم.
دوست دارم به این تیم برگردم
راستش را بگویم دوست دارم که به منچستر برگردم اما کسی چه می داند. حتی خودم هم نمی دانم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. اینجا در مادرید زندگی خوبی دارم، باشگاهم را هم دوست دارم و از بودن در آن راضی هستم اما برخوردهایی که در منچستر تجربه شان کردم بی نظیر بوده اند. دوباره می گویم کسی هرگز نمی داند که در آینده چه اتفاقاتی می افتد.
فان خال در این تیم موفق می شود
من فکر می کنم که آمدن فان خال می تواند خیلی به منچستر کمک کند تا نتایج نامناسب فصل قبلشان را جبران کنند. امسال حتماً فصل بهتری برایشان خواهد بود. احساسم به من می گوید که فان خال مربی خیلی خوبی است. او توانایی هایش را با تیم ملی هلند در جام جهانی به همه نشان داد. آنها فوتبال خیلی خوبی بازی می کردند. من امیدوارم که منچستر امسال دوباره همان تیمی بشود که همه انتظارش را دارند. تیمی قدرتمند که نمایش دلپذیری دارد و گل های زیادی هم به ثمر می رساند. فصل قبل و بعد از پایان دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا الکس فرگوسن به دیدار من آمد و با من صحبت کرد. او مرد بزرگی بود که در طول 20 سال مربیگری در منچستر توانست همه افتخارات ممکن را کسب کند. درست است که سرخ ها او را از دست دادند اما من مطمئنم که فان خال هم می تواند در این تیم عملکرد قابل قبولی داشته باشد. او یک مربی باتجربه است و می داند که تیم های بزرگ چطور کار کند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 367996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =