فدراسیون والیبال ایران و آمریکا تفاهم نامه همکاری دوجانبه امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، این تفاهم نامه ساعاتی پیش (دوشنبه شب به وقت محلی) در مراسم رسمی ضیافت شامی که از سوی فدراسیون والیبال آمریکا ترتیب داده شده بود ، به امضای روسای فدراسیونهای والیبال دو کشور ، دکتر محمدرضا داورزنی و دکتر داگلاس بیل رسید. هدف از امضای این تفاهم نامه ، ارتقاء استانداردهای والیبال دو کشور در همه سطوح ذکر شده است.
رییس فدراسیون والیبال آمریکا در این باره گفت: این تفاهم نامه روابط خوب و محکم موجود بین فدراسیون های والیبال دو کشور را تقویت می کند و پایه ریزی خوبی برای بهبود سطح والیبال در آمریکا و ایران خواهد بود.
رییس فدراسیون والیبال ایران نیز در این خصوص اظهار داشت: امضای این تفاهم نامه شروع خوبی است برای اینکه هر دو طرف از ظرفیت های موجود در والیبال هر چه بهتر استفاده کنند و بدین طریق استانداردهای والیبال را نه تنها در در دو کشور ایران و آمریکا ، بلکه در سطوح جهانی نیز ارتقاء بخشند.
لازم به ذکر است پیش از این طی جلسه ای جداگانه با حضور دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران و دکتر داگلاس بیل رئیس فدراسیون والیبال امریکا ، معاون وزارت ورزش و جوانان آقای حسنی خو ، معاون دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در واشنگتن ، آقای جعفر زاده و مدیران روایط بین الملل دو فدراسیون حضور داشتند ، طرفین درباره کلیات تفاهم نامه به توافق رسیدند.
تیم ملی مردان ایران ، نخستین بار پس از 35 سال با تیم ملی آمریکا در ایالات متحده به رقابت می پردازد. این در حالیست که تیم های ملی دو کشور خود را برای حضوری قدرتمند در رقابت های قهرمانی جهان در لهستان آماده می کنند. تیم ملی ایران که برای انجام چهار بازی تدارکاتی به آمریکا سفر کرده ، در نخستین مسابقه که شنبه شب در سالن گَلِن سنتر دانشگاه یو اس سی لس آنجلس و با حضور بیش از 5000 تماشاگر برگزار شد ، نتیجه را 3 بر 1 به حریف واگذار کرد. دو تیم در سه بازی آینده در روزهای چهارشنبه ، جمعه و شنبه آینده به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ز IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    54 1
    والا جالبه اصلا بازیی دوستانه پخش نشد شایددلواپس بودن ، ممکن بود مردم ازوآمریکا خوششون بیاد
  • یه ایرونی A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    74 1
    انشاالله که سه بازی باقی مونده روببرن.به امیدموفقیت روزافزون قهرمانان والیبالمون
  • چهار A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    62 0
    خیلی خوبه
  • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    49 0
    یاد مرحوم معدنی بخیر خدا بیامرزدش جاش خیلی خالیه ......