کفاشیان می‌گوید ایران به ژاپن پیشنهاد برگزاری بازی دوستانه داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی كفاشیان پس از امضای تفاهم نامه همكاری با فدراسیون فوتبال ژاپن در جمع خبرنگاران گفت: «تفاهم نامه‌ای كه امضا كردیم در مورد برگزاری بازی‌های دوستانه دو كشور، انتقال دانش فنی و همكاری در فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است. حضور كارشناسان ژاپنی در كشور ما می‌تواند مفید باشد. ژاپن همچنین قول حمایت از كاندیداتوری ایران برای جام ملت‌های آسیا 2019 را داد و قرار شد ما هم از میزبانی آن‌ها حمایت كنیم. ما پیشنهاد بازی دوستانه با تیم ملی ژاپن را هم ارائه كرده‌ایم و منتظر نظر آن‌ها هستیم.»
كفاشیان ادامه داد: «ژاپنی‌ها می‌گویند بهتر است سطح فوتبال آسیا و دو كشور را بالا ببریم و بازی‌های دوستانه هم با همین هدف برگزار می‌شود. باید كاری كنیم كه در جام جهانی بعدی به مرحله بعدی صعود كنیم.»
كفاشاین در مورد امضای تفاهم نامه با روسیه و تركیه هم گفت: «ما مكاتباتی با بلاروس و روسیه انجام داده‌ایم و درخواست كرده‌ایم ملاقات‌هایی در كشورهایشان داشته باشیم. این كارها برای توسعه و پیشرفت فوتبال ایران است.» رئیس فدراسیون فوتبال در مورد قرارداد كارلوس كروش گفت: «كروش هنوز مرخصی است. او می‌خواست یك روز به ایران بیاید، قراردادش را امضا كند و به مرخصی برود. ولی ما می‌خواهیم هر وقت به ایران می‌آید كارش را همان موقع شروع كند.»
او در مورد قرارداد با صدا و سیما برای حق پخش هم گفت: «امیدواریم این هفته به نتیجه برسیم. دوست داریم این همكاری صورت بگیرد. رقم‌ها باید به رقم‌های واقعی نزدیك شود.»
كفاشیان در پاسخ به این سوال كه آیا به كسب میزبانی جام ملت‌های آسیا امیدوار هستید؟ گفت: «برای كسب میزبانی 43 رای نیاز داریم كه ژاپن تنها یك رای دارد. اعضای هیات رئیسه هم حداكثر 15 رای دارند. ما لابی ها را آغاز می‌كنیم تا بتوانیم میزبانی را بگیریم.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 369716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
    4 2
    خواهشمند است شما سطح کیفی آسیا را با نوع برگزاری بازی های لیگ، استادیوم، تماشاچی ها، فرهنگ ، مدیریت و ... پایین نیاورید ، افزایش آن پیشکش