فارس نوشت:

معاون سابق بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم درباره بورسیه تحصیلی فرزندان مسئولان در دولت دهم توضیح داد.

حسن مسلمی نائینی مدیرکل بورس دولت دهم طی نامه‌ای به رسانه‌های کشور درباره بورسیه‌های تحصیلی توضیحاتی ارایه داد و چگونگی بورسیه شدن فرزندان مستعدادی از مسئولان را تششریح کرد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

«در پاسخ به عدم تمایل به مصاحبه با خبرنگاران محترم در چندماه اخیر، ضمن عذرخواهی به استحضار می رسانم، در خصوص موضوع بورسیه‌ها چندین جلسه با کمیته تعیین شده از طرف کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و مدیران محترم کنونی سازمان امور دانشجویان داشته و گزارش مفصلی به همراه مدارک، اسناد و دلایل لازم به این کمیته ارائه شد.

در آخرین جلسه کمیته نیز مقرر شد تا نهایی شدن نتیجه بررسی کمیته هیچکدام از افراد مصاحبه نکنند مگر جناب آقای دکتر جعفری سخنگوی کمیسیون.

لذا اگرچه بعضی از اعضای محترم کمیته تعهد خود را نادیده گرفته و در این دوماه مصاحبه‌های متعددی انجام دادند اما بنده برغم تماس‌های زیاد خبرنگاران محترم از مصاحبه خودداری کردم.

اما متاسفانه در ادامه بداخلاقی و بی انصافی راجع به دانش آموختگان و دانشجویان بورسیه، بعد از قطعی شدن استیضاح وزیر علوم، بعضی رسانه‌ها شروع به بداخلاقی بسیار زشت در مورد تعدادی از نمایندگان محترم مجلس و استیضاح کنندگان وزیر کردند.

لذا لازم دیدم در مورد این موضوع توضیحاتی داده شود. سوابق فرزند آقای دکتر سلیمانی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و وزیر سابق ارتباطات به شرح زیر است:

ـ رتبه زیر 70 در کنکور سراسری کارشناسی

ـ رتبه زیر 15 در کنکور سراسری کارشناسی ارشد

ـ تحصیل در دو مقطع کارشناسی با معدل تقریبا 16 و کارشناسی ارشد با معدل 17 در دانشگاه صنعتی شریف

ـ عضو بنیاد ملی نخبگان و دریافت کمک هزینه تحصیلی از این بنیاد در دوران تحصیل به دلیل نخبگی

ـ رتبه دو رقمی در کنکور سراسری دکتری داخل

ـ دریافت کمک هزینه تحصیلی و معافیت از شهریه در دوره دکتری درخارج از کشور

ملاحظه می‌شود چنین فردی که با این سوابق علمی و تحصیلی هیچگاه نیازی نداشته است از امتیازات خاص استفاده نماید.

قابل ذکراست که، فرزند یکی از نمایندگان محترم اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی که اتفاقا ایشان نیز از وزاری محترم دوره اصلاحات هستند نیز با مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز با معدل 14.3 و مدرک کارشناسی ارشد از یکی از دانشگاه‌های دولتی شهرستان با معدل 17.3 در بورس تحصیلی خارج از کشور سال 1391 پذیرفته شده‌اند.

خوشبختانه بدون توجه به اینکه پدر این عزیزان مسئولیتی داشته، آنها نیز همانند بقیه داوطلبان فرآیند بورس که عبارت از بررسی مدارک و مصاحبه علمی و عمومی بوده را با موفقیت طی کرده و پذیرفته شده اند.

در خصوص استعداد درخشان نیز هرچند بنده جوابگو نبوده و همکاران سازمان سنجش مجری بوده و هم اکنون نیز در سازمان مشغول هستند. برای اطلاع افرادناآگاه و مغرضی که مبادرت به اطلاع رسانی غلط راجع به فرزند نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و وزیر محترم علوم دولت نهم نموده و برای تنویر افکار عمومی به اطلاع می رسانم براساس مواد 1 و 4 آیین نامه تسهیلات آموزشی مورخ 19/12/81 استعدادهای درخشان، برای ورود به مقطع دکتری بدون شرکت در آزمون، نیاز به معدل بالای 17 و 2 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی داشته و هیچ ارتباطی با معدل کارشناسی ندارد.

اما راجع به فرزند وزیر محترم علوم دولت دهم، به اطلاع می رسانم که تقریبا همزمان فرزند ایشان و فرزند آقای دکتر صدیقی رئیس محترم کنونی سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم، درخواست بورس تحصیلی توسط پدرشان انجام شد. بنده خودم از آنها درخواست کردم جهت بورس نیاز به ارائه اعلام نیاز از دانشگاه است.

فکر می کنم در مدت زمان کوتاهی، فرزند وزیر از دانشگاه تربیت مدرس و فرزند رئیس سازمان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر مدارک لازم بورس را ارائه نمودند.

مطمئنا این گونه برخوردهای غیراخلاقی کمکی به رهایی از استیضاح نکرده و نخواهد کرد. لذا پیشنهاد می دهم برای دفاع درست و منطقی از وزیر محترم علوم، گزارشی از عملکرد ایشان و مدیران حوزه وزارت علوم در طی یکسال گذشته ارائه شود.»

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    باز هم امار سازي كرديد،
    • نخبه به پارتی A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      242 6
      اگه اینا نخبه هستند مملکت تا بخواهی از این نخبه ها دارد. ولی اون که بقیه ندارند پارتیه.
    • بی نام EU ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      87 3
      این 4 نفر بقیه چی
    • بی نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      5 3
      هم اتاقی من با رتبه 5 دکتری پذیرش نشد در حالیکه بعضیها ....
    • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      5 1
      دقیقا. ما که بهتر می دونیم این رتبه های کنکور که می گه همش با سهمیه است.
    • میلاد FI ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      3 1
      من بدبخت که خودم زحمت کشیدم و اومدم خارج همون ارز دولتی هم بهم نمیدن
    • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
      0 0
      آقا حق من را هم خوردند من باید بورسیه میشدم
  • آقايي A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    419 4
    در مدت زمان كوتاهي آن هم از دو دانشگاه شاخص كشور مدارك لازم برا ي بورس را تهيه كرده اند... پس واقعا رانتي در كا رنبوده و همه مي توانند در مدت زمان كوتاهي...
    • بی نام A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      5 1
      الان یکی از واجدین شرایط بورس که بدون رانت هم قبول شده 3 ماهه که داره مدارک لازم رو جور میکنه هنوز نشده .چطور اینا شده؟
  • رضا A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    450 4
    كاش ما هم فرزند وزير دولت و وكيل مجلس بوديم. اونوقت به استعداد ما هم پي مي بردند.
  • بی نام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    اونوخ با معدل 13 ديپلمشون رتبه زير 70 تو كنكور آورده اند؟
    • بی نام A1 ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      69 4
      معدل "تقریبا" 16 دقیقا چن میشه؟؟ هر کی میدونه به ما هم بگه
  • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    215 3
    چه دانشگاه هایی هم به آنها بورس دادند.
  • صادق A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    390 3
    با خوندن این متن یاد جمله معروف مرحوم جرج اورول تو رمان قلعه حیوانات افتادم که اصلا به این مطلب ربطی نداره چون تو این مملکت هیچ کس با پارتی بازی و آشنا و ... به جایی نمیرسه هرکی هر چی غیر این میگه دروغ است و بس. "همه با هم برابرند ولی بعضی ها برابرترند".
  • میثم IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    258 3
    با سلام. بعد از خواندن مطالبی که آقای دکتر نایینی اعلام داشتند ذکر چند نکته ضروری است. در مورد پسر آقای دکتر سلیمانی، چرا تمامی رتبه ها تقریبی اعلام می شود. معدل تقریبا 17 و یا روتیه دو رقمی دکتر؟ همه می دانیم که در دوره دکتری رتبه دو رقمی در خیلی از رشته ها رتبه بدی است. مثلا دوست من رتبه 13 را در یکی از رشته ها کسب کرده است و نتوانست مجاز به انتخاب رشته شود. یکی دیگر از دوستانم در دوره ارشد رتبه 55 کسب کرد و نتوانست مجاز به انتخاب رشته شود. بنابراین نمی توان با ذکر این نتایج گفت پسر ایشان صلاحیت داشته است. و یا نفر دوم معدل 14 دانشگاه آزاد صلاحیت این را دارد که برای دکتری اعزام به خارج شود و به عنوان هیئت علمی برگردد؟
  • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    250 4
    خوب اینایی که گفتی 4 نفر 3700 نفر بقیه چی؟
    • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      22 1
      آفرین. اینو خوب گفتی
  • علیرضا A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    357 4
    عجب چرا به بقیه معدل ها اشاره نکردن اونوقت. مخصوصا دو مورد آخر. معدل تقریبا 16 یعنی 15 چند صدم دقیقا؟؟ در ضمن من خودم دانشگاه امیرکبیر درس می‌خونم تا حالا هم ۱۰ تا مقاله بین المللی دادم و معدل کارشناسیم ۱۷.۲۴ و معدل ارشدم هم ۱۸.۸۳ بود. با این رزومه نه بورس تحصیلی‌ از نخبگان تونستم بگیرم نه حتی بورس داخل بهم تعلق گرفت الانم بورس دانشگاه مک گیل گرفتم نه از طرف دولت خودمون. تنها چیزی که از این نخبگان گرفتم شرکت تو طرح سربازیشون بود. حالا هی‌ بگین رابطه وجود نداره. و اینا فرافه فکنی آقای وزیر جدید عزیزمونه. خنده داره بخدا
    • بی نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      61 0
      تبریک میگم به خاطر قبولی در مک گیل. خوشبخت شدی
  • بی نام A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    263 5
    3700 نفر تخلف کردند اون وقت شما واسه 2 نفر دلیل اوردید؟؟؟؟؟؟ پس بقیه چی؟ اونها هم نخبه بودند؟؟؟؟ اگه راست میگی اونهارم اعلام کنید؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    213 2
    این رتبه هایی که اعلام شد با درنظر گرفتن سهمیه است. من هم همین شرایط را بدون سهمیه داشتم، آقای دکتر محترم
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    193 2
    والا منم رتبه سوم دوره لیسانس و معدل تقریبا 17، رتبه اول دوره فوق لیسانس و معدل تقریبا 18 بودم دکترا هم معدل 18 واجد شرایط عضویت بنیاد نخبگان هم بودم که نمیدونم چرا کارهام رو انجام ندادند. دکتری هم گفتن حتما باید ازمون بدهید تا پذیرش شوید و بدون آزمون نمیشود. الان هم با بورس من موافق نشده دلیلش هم میگن محرمانه هست
  • شهریار A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    151 2
    همین؟ اینهمه بورسیه غیر قانونی مردم رو چی فرض کرده این آقا که فقط یه مورد داشته که ازش دفاع کنه طرف که معدلش 13 بوده رو هم میگفت
  • بی نام A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    211 2
    با این حساب تمام دانشجویان دانشگاه شریف و تهران باید بورسیه شوند چون اکثریتشان چنین وضعیتی دارند. این هم شد دلیل
  • mostafa A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    127 2
    این که شد 34 نفر اون 3000نفر دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    104 2
    دلیل نخبگی ایشون چی بوده که کمک هزینه هم دریافت میکردن؟؟لطفا جهت روشن شدن افکار عمومی بیان کنید.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    110 2
    مگر دانشگاه خودش نباید نیازهایش را بسنجد و اعلام نیاز را به وزارت علوم ارسال کند؟؟ و یا اینکه چون آقازاده ای می خواهد بورس شود، یک موقعیت بورس باید ایجاد شود با نیاز یا بی نیاز تا ایشان در آنجا ورود کنند
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    121 2
    خود این جناب دکتر محترم چندین بار به ایشان ایمیل زدم و از تضییع حقم در اعطای بورسیه تحصیلی شکایت کردم اما اعتنایی نگذاشت. حالا می فهمم کهایشان در آن زمان مشغول به امورات رسیدگی از ما بهتران بوده اند. حالا ایشان با توضیح در خصوص 2 نفر می خواهند گناهشان را پاک کنند. نخیر آقای دکتر محترم شما برای همیشه در ذهن ما خواهید ماند.
  • بی نام IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    165 1
    من شاگرد اول دوره لیسانس و فوق لیسانس بودمکامپیوتر سخت افزار ومعدل هر دو دوره ام بالای 19.5 بوده ، اونوقت بفرمایید من لایق نخبه بودن هستم یا فرزند جناب سلیمانی
  • بی نام RO ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    105 1
    اقا متوجه شدیم. شما خودتو اذیت نکن
  • حسین A1 ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    38 0
    جالب است به این جمله دقت کنید"" فکر می کنم در مدت زمان کوتاهی، فرزند وزیر از دانشگاه تربیت مدرس و فرزند رئیس سازمان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر مدارک لازم بورس را ارائه نمودند". واقعا همه و یا حتی نخبه ها می تونند بدون پارتی و اینکه پدر آنها وزیر یا نماینده مجلس باشد در مدت زمان کوتاهی از دانشگاه تربیت مدرس یا امیر کبیر اعلام نیاز بورس بگیرند. همکلاسی من با رتبه 2 کشوری در کارشناسی ارشد و دکتری هنوز نتونسته از هیچ دانشگاهی حتی شهرستانها اعلام نیاز بگیره اقای مسئول. مصاحبه شما بهتر نشان داد که همه این بورسیه های اقا زاده ها غیر قانونی هستند
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    2 0
    بخدا شرایط معدل لیسانس و فوق لیسانس من از این عزیزان بهتره و 3 تا مقاله داخلی و بین المللی دارم ولی چرا من را بورسیه نکردند؟؟؟؟؟؟؟طرف چقدر هم مظلوم نمایی کرده. حالا طیف تند روهای مجلس میخوان وزیر علوم را بخاطر اخباری که از خلافهای دولت نهم و دهم به گوش مردم رسونده تنبیه کنند و دارند استیضاح می کنند تا محکم به مردم اعلام کنند که قرار نیست وضعیت بی قانونی در این مملکت درست بشه که اگه قراره درست بشه اول باید نهاد قانون گذاری کشور صادق باشه و با غرض ورزی وزیری را استیضاح نکنه. بعد میگند چرا نخبه ها از ایران میرند.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    6 15
    دانشگاه صنعتی شریف و دیگر هیچ....
  • ناشناس FR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    52 1
    شکل دادن لشگری بیسواد ولی با مدارک اینچنینی در دست و جا دادن آنها در سمت های بالای شغلی در سطح کشور آنچنان خبث بزرگ است که هنوز با این مهم خیلی حدیث باقی خواهد ماند آقای ..... دکتری ایشان هم باید از همین دست باشد ؟
  • جاوید IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    2 36
    آخه چرا اینقدر ساده لوحید؟در این یکساله هزاران دروغ شنیدیم ولی تعجب میکنم که چرا باور میکنن؟مثل دروغها و تخریبهایی که دو سال آخر دولت دهم زده شد و باعث شدن الان برگردیم به دهه ی هفتاد .به ادبیات عزیزان نگاه کنید متوجه میشید.بعضی ها کمی تحت فشار باشن زود خودشونو نشون میدن.ساده لوحی خیلی بده و باعث میشه عقبمونده بشیم.
  • علی IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    27 1
    اصلا نیازی به این همه هیاهو نیست. کافیه یه مقایسه ساده انجام بدن. مثلا تو رشته نانو که آقای فلانی رو بورس کردن بیارن با بقیه دانشجوهای دکترای نانو مقایسه کنن می بینین از دانشجوهای متوسط هم آقای بورسیه پایین تر هستش حالا دانشجوهای خوبش بماند.
  • بهداد A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    53 1
    مریم میرزاخانی اگه ایران بود دکترا رو باید با خرج خودش میخوند یا اون رو بورسیه میکردن؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    82 1
    آقا شما گفتی ماهم باور کردیم
  • بی نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    33 0
    من دانشجو میارم با ده برابر این رزومه ها.معدل 18 کارشناسی از دانشگاه تهران.ارشد 18.30 از امیرکبر.دانشجوی فعلی دکتری تهران.دارای چند مقاله معتبر خارجی و داخلی ودربه در دنبال بورس یک دانشگاه دولتی یا آزاد یا علمی کاربردی یا پیام نور ولو دور افتاده است...
  • بی نام A1 ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    21 0
    اگر قرار بود فقط با معدل بالای 17 و دو مقاله، بدون کنکور وارد شد که خیلیها وارد می شدند. این حداقلی است و کفاف کسب امتیازهای لازم برای ورود به مرحله مصاحبه را طبق آیین نامه خود شما نمی دهد.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    99 2
    ما باور کردیم چقدر اینها نخبه یودن حقشان بورس مریخ بوده
  • بی نام EU ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    14 0
    ممنون از دوستانی که اطلاع رسانی کردن خواهش میکنم بقیه هم که شرایط داشتن و بورسیه نگرفتن اینجا بیان حرفاشونو بزنن تا ذهن همه آگاه بشه هرچندبه نظرخودم وزیر علوم هیچوقت نمیاد موضوعی رو بی خود بی جهت اعلام کنن
  • p A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    5 0
    آقا من کارشناسی ارشد رتبه 7 شدم دکترا رتبه 3 شدم رتبه اول کل دوره شدم با معدل تقریبا 18 و اندی تازگی دفاع کردم با درجه عالی 19.87 مقاله هم که به مقدار لازم اما نمیدونم چه جوری از امتیازات بنیاد ملی نخبگان استفاده کنم. به خصوص وام مسکن رو میخواستم اما گویا امتیازاتم کافی نیست بعد ایشون با اون سوابق درخشان چگونه از امتیازات بنیاد استفاده می کردند
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    3 0
    من رتبه زير 400 كارشناسي رتبه زير 50 ارشد و رتبه زير 20 دكتري دارم شاگرد اول فوق ليسانس هستم در حال حاضر دانشجوي ممتاز دكتري هستم با رزومه بسيار عالي مقاله كتاب سابقه تدريس حتي دانشگاه پيام نور هم ما رو نمي‌خوان نكنه چرا ما رو بورس نمي‌كنم در عوض يك چند تا خانم و آقاي مسن با سنهاي 45 و 50 سال بورس گرفته اند همه هم كارمند و فرهنگي بودند و الان استعفا دادند و بورس وزارت علوم شدند. والا ما كه نفهميديم چطور؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    24 0
    وقتی تو کشور برای ورزش کارها کارت معافیت یا پایان خدمت جعل می شه آخرش هیچ اتفاقی نمی افته برای این دوستان که عمراً مشکلی پیش بیاد.مثل آب خوردن همش را توجیه می کنن.معوقات بانکی، نخبگی و هزار چیز دیگر همش توجیه می شه. آقای فرجی دانا هم آمده دستشون را رو کرده حالا می خوان استیضاح کنند. نمایندگان مجلس واقعاً در فکر مردم هستند؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    40 1
    حرفاش تناقض داره
  • دانشجوی دکتری A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    21 0
    "فکر می کنم در مدت زمان کوتاهی، فرزند وزیر از دانشگاه تربیت مدرس و فرزند رئیس سازمان از دانشگاه صنعتی امیرکبیر مدارک لازم بورس را ارائه نمودند" توجه کنید ایشان میفرمایند در مدت زمان کوتاهی بورس گرفته اند؟؟ خب چون از لابی استفاده کردند توانسته اند بورس بگیرند چرا برای بقیه این اتفاق نمی افتد؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    30 0
    سلام من یه دانشگاهی سرباز بودم خودم برا دو تا بی سوادفقط مدرک کارشناسی ارشد داشتن با کامپیوتر بلد نبودند کار کنند جز مسئولین اجرایی بودن ولی نامه معرفی برا بورس آماده کردم. اینا دروغ گو هستن.
  • بی نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    31 0
    لیست و اسناد بورسیه های تو سایت انصاف و ایلنا داره منتشر میشه. دیگه سند روسیاهی تون هم دارین کتمان می کنید؟ باید پاسخگوی این گند زدن به پایه های علم در ایران باشید . رانت خورها در هر کجا باشند باید محاکمه بشن
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    25 0
    هر دم از این باغ بری میاید.یعنی تو مملکت یه خبر خوب اتفاق نمیفته؟ اختلاس، دزدی، قتل، بابک زنجانی، سقوط هواپیما، بورسیه الکی، باند بازی، دلواپسی، تورم، رشد اقتصادی منفی. حسرت به دل یه خبر خوب مونیدیم والا....
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    20 0
    این توجیه دقیقاً مصداق بارز عذر بدتر از گناه است. پدر آمرزیده، طرف معدل دیپلمش 13 است، آن وقت می فرمایید توی کنکور رتبه زیر 70 دارد؟ زیر 70 یعنی چند و طبق کدام سند و مدرک همچنین حرفی را می زنید؟
  • دانشجو IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    20 1
    به این میگن فراربجلو
  • بی نام A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    28 0
    نکتش اینه که بنیاد نخبگان هم معلوم شد چجوری نفراتشو انتخاب میکنه
  • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    24 0
    ما که از این توضیحات نه چیزی فهمیدیم نه قانع شدیم.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    2 0
    این عزیزان دل این رتبه های تقریبی رو تو چه سهمیه ای بدست آوردن؟
  • بی نام US ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    2 0
    در این مملکت هیچکی به واسطه صلاحیت و توانییش و تخصص و استعداد پیشرفت نکرده فقط با رابطه و ظاهر ولا غیر. خلایق انچه لایق
  • بی نام A1 ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    رتبه اول کارشناسی معدل 17 به بالا رتبه دوم ارشد معدل 17 به بالا و رتبه دوم دکتری معدل به قول ایشون نزدیک به 19 دارای کتاب و 6 مقاله علمی پژوهشی بین المللی و داخلی نزدیک دو ساله دفاع کردم و هیچ دانشگاهی حتی دورافتاده نتونستم استخدام بشم
  • بی نام RO ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    2 0
    خوب این توضیحات که عذر بد تر از گناهه یعنی تبعیض فقط در بورسیه نبوده در اعلام نیاز از دانشگاه معتبر بوده ، در دریافت حقوق نخبگی بوده و.... اومدی ابروش و درست کنی زدی چشمشم کور کردی
  • بي نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    2 0
    رتبه دو رقمي دكتري... واي چقرر اين نابغه است، تو آزمون دكتري خيلي از رشته ها تعداد شركت كننده انقدر كمه كه هركي فقط شركت كنه هيچي نشه دو رقمي رو ميشه، ضمنا دو رقمي يعني چي مثلل 99 يا مثلا 94 و... .
  • بی نام A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    3 0
    این گرفتن اعلام نیاز بورس برای دو نقر آخری فرزندان وزرا بسیار جالب بود. چرا که در همان زمان و قبل از آن خیلی ها از دانشگاه های مختلف در شهرستانها اعلام نیاز داشتند اما بورس نشدند. اینها به اون در.
  • بی نام EU ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    3 0
    من هم در مدت کوتاهی معدلم بیشتر از اینها بود اما در مدت کوتاهی هر چه زور زدم نتوانستم بورس شوم و در مدت کوتاهی نتوانستم کنکور را هم قبول شوم و در مدت کوتاهی هم هنوز بلا تکلیفم چکار کنم