سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید هر زمان ITC اومانیا بیاید، این بازیکن اهل کاستاریکا برای سرخپوشان به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛‌ مهدي خواجه وند سخنگوي هيات مديره باشگاه پرسپوليس پس از پايان جلسه اين هيات در جمع خبرنگاران گفت: «جلسه خوبي بود و به نظرم از جلسات قبلي نتايج بهتري داشت.»

او در پاسخ به اين سوال كه آيا علي دايي با بعضي از اعضاي هيات مديره اختلاف دارد، گفت: «به هيچ عنوان اين طور نيست و اختلافي وجود ندارد. جلسه امروز هم اين مسئله را كه اختلافي در تيم نيست به خوبي نشان داد.»

سخنگوي باشگاه پرسپوليس در مورد جذب بازيكن جديد در پرسپوليس گفت: «صحبت هايي شده و مي خواهيم يك هافبك دفاعي را براي تيم به خدمت بگيريم. همچنين نقاط ضعف و قوت پرسپوليس را بررسي كرديم، هر چند باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس هيچ زمان نمي تواند بدون حاشيه باشد و جذابيت آن به همين حاشيه هاست.»

خواجه وند در همچنين در مورد احتمال جدايي حقيقي و پولادي و پيوستن آنها به باشگاه هاي خارجي گفت: «در مورد حقيقي اعلام كرديم كه ابتدا بايد پيشنهادها بيايد و سپس آنها را بررسي كنيم. در مورد پولادي هم قبلا نظر خود را اعلام كرده ايم.»

سخنگوي باشگاه پرسپوليس در پايان اعلام كرد كه هر زمان ITC اومانيا بيايد اين بازيكن اهل كاستاريكا براي سرخپوشان به ميدان خواهد رفت.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 370697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =