فارس نوشت:

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت هیچ دخالتی در قیمت‌گذاری خودرو ندارد و در این زمینه قصد ورود هم نداریم.

محمد‌رضا نعمت‌زاده گفت: قیمت خودرو و نرخ‌گذاری آن قانوناً در اختیار شورای رقابت است و اخیراً اعلام شد که خودروسازان از محل صرفه‌جویی‌هایی که داشتند درصدد افزایش تولید و تقویت ساخت داخلی هستند و با کاستن از منافع خود قصد تخفیف در نرخ خودرو را دارند.

او با رد شایعه انحلال شورای رقابت گفت: دولت چنین قصدی ندارد.

نعمت‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در زمینه کشاورزی ما در افق دراز مدت باید سرمایه‌گذاری‌های خود را در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی گسترش دهیم که در این باب حمایت از بخش خصوصی می‌تواند یک راهکار مهم و تاثیرگذار باشد.

او ادامه داد: البته واحدهای تولیدی در این زمینه باید به تامین مواد اولیه به ویژه گران شدن محصول تولیدی کارخانه به ویژه مواد اولیه آن برنامه‌ریزی دقیق در افق 20 ساله را داشته باشند تا به صورت منسجم روی صنایع تکمیلی و تبدیلی سرمایه‌گذاری انجام شود که لازمه این کار در این زمینه حرکت باشتاب و قدرت بیشتر است.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    7 0
    پس کی باید دخالت کنه؟ اخرشم معلوم شد هممون سر کاریم. با این خودروهای داغون
  • داریوش IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    5 0
    ضمن خسته نباشید و تبریک به وزیر پر تلاش و زحمت کش میشه از دخالتهای قبلیتون در این زمنیه بگید تا بفهمیم تا الان چه کار خاصی در این مورد کردین؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    54 0
    پس انشاالله وزارت بهداشت دخالت کند
  • حمید IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
    9 0
    تادیروز همش تو اخبار وگزارش ازهمین وزیر اعلام می کرد کاهش قیمت نداریم اگر مدرکی دارند بیاورند پس چه شد ورق برگشت؟ .حالا که استیضاح وزیر علوم را دید .فهمید خیلی قضیه جدی است موضعش را عوض کرد ؟خوبه اگر کسی ازچیزی دفاع می کند با علم و آگاهی واطمینان ازصحت آن اینکار را بکند قضیه مربوط به 80 میلیون ایرانی است راجب یک خانواده 4یا 5 نفره نیست . واقعا تبریک می گوئیم آقای روحانی با این وزیر صنعت اگرباورندارید آرشیو 20:30 راتماشا کنید بعد بدرستی حرف من پی می برید. خبر آنلاین جون هرکی دوست داری بگذار همه بخوانند.درهمین آرشیو های خبر آنلاین هم می توانید بخوانید.
  • عماد IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    4 0
    هیچ کاری نمیتونستین بکنین....اینو بگین.