نسیم آنلاین نوشت:

رئیس‌جمهور در دیدار با نخبگان و ایثارگران اردبیل گفت: وزیر که استیضاح می‌شود نباید عصبانی شود. دوست داشتم وزیر علوم رأی اعتماد بگیرد. از فرجی دانا به عنوان مشاور رئیس‌جمهور استفاده خواهم کرد

محور سخنان حسن روحانی در جمع نخبگان، ایثارگران و برگزیدگان اردبیل به شرح زیر است:
-در جنگ 8 ساله چه قدرتی ما را پیروز کرد. ارتش و سپاه، بسیج، عشایر و نیروی انتظامی و همه کسانی که در صحنه نبرد بودند، رزمنده‌هایی که در این جمع هستند می‌دانند که شب عملیات با زیارت عاشورا و نام امام حسین(ع) روح‌‌ها به پرواز در آمد.
-تا زمانی که در مسیر قرآن، سنت پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) باشیم شکست نمی‌خوریم. ایثارگران و خاندان آنها افتخار ما هستند.
-دولت وظیفه سخت و مشکلی رو بر دوش دارد، ما می‌دانیم امروز بسیاری از جوانان ما پایان تحصیلات دانشگاهیشان سرآغاز گرفتاریشان است.
-از معضلات بزرگ ما مسئله بیکاری و مسئله اشتغال است. مسئله رکود و عدم رونق تولید و در کنارش بیکاری جوانان مهمترین معضل جامعه ما است.
امروز ما در دوران مدرن هستیم، مردم باید به صحنه بیاییند و از دولت حمایت کند.

-نفت بین نسلی است و برای فرزندان و نسل‌های آینده ما است. نفت باید به سرمایه مولد تبدیل شود نه حقوق کارمندان. کشور ما از معضلات بزرگی رنج می‌برد که برخی از آنها ساختاری است.

-ما هنوز در تحریم هستیم البته برخی تحریم‌ها برداشته شده است، تحریم‌ها فشاری ظالمانه و غیرقانونی است. تمام مردم از دولت می‌خواهند که دولت در چارچوب قانون با حفظ حقوق مردم تحریم‌های ظالمانه را بردارد. در این خواست همه ما مشترک هستیم و جزو اولویت‌های ماست. در تمام این مسیرها هم ملت و هم رهبر معظم انقلاب حامی دولت هستند.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371124

برچسب‌ها