تیم ملی ب والیبال ایران با شکست دادن ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام کنفدراسیون والیبال آسیا به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها والیبال جام کنفدراسیون آسیا امروز جمعه در سالن بالووان شولک شهر آلماتی قزاقستان پیگیری می شود و در دومین دیدار این مرحله تیم های ملی ب ایران و ژاپن به مصاف یکدیگر رفتند.
سفید پوشان تیم ملی ب ایران در این دیدار موفق به شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال ژاپن شدند تا به عنوان دومین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها معرفی شوند. تیم کره جنوبی قبل از ایران با شکست استرالیا راهی مرحله نیمه نهایی شده بود.
تیم ملی ب والیبال ایران در سه ست متوالی موفق و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 14 و 25 بر 18 موفق به شکست ژاپن شد تا نماینده سرزمین آفتاب تابان از فردا برای رتبه های پنجم تا هشتم مبارزه کند.
پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این دیدار از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد.
میانگین سن بازیکنان ایران 24 و ژاپن 22.5 سال است. میانگین قد بازیکنان ایران 197 سانتی متر است و بازیکنان ژاپن میانگین قدشان 192 سانتی متر است که پنج سانت تفاوت با ملی پوشان والیبال ایران دارند.
داور نخست این مسابقه (Szydlowski Robert) از کشور استرالیا بود که (Jiang Liu) داور بین المللی چینی نیز او را به عنوان داور دوم در قضاوت همراهی کرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن گیلک A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    57 2
    خدا قوت
  • محمد ح م تلوری A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    78 0
    به یاد حسین معدنی عزیز این برد تقدیم به روح شریفش
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    44 9
    ماشالا