مهر نوشت:

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه دانشجویان نباید به ابزار روشنفکران حزبی تبدیل شوند، گفت: منافقین رذل ترین سازمان تروریستی جهان هستند.
سید احمد خاتمی ظهر دوشنبه در همایش تکلیف مداری و ولایت محوری که در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد، با اشاره به تفاوت روشنفکری قرآنی و غربی گفت: محیط دانشگاه از زمان تاسیس در کشور محیط روشنفکری بوده و اندیشه ها به سبک آزاد در آن طرح می شده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: برخی در کشور هنوز فکر می کنند اپوزیسیون بودن افتخار است و طرفداری نظام را ننگ می دانند که اینها همان افراد دارای روشنفکری غربی هستند.

خاتمی با اشاره به اینکه همه دولت های بعد از انقلاب اسلامی خدماتی داشته اند، گفت: این که بگوییم در هشت سال گذشته کشور ویران شده منصفانه نیست و این نگاه روشنفکری غربی است چراکه دولت قبل خدمات شایسته قابل تجلیل و نقدهای قابل نکوهش داشت.

اوادامه داد: دولت حال حاضر نیز خدماتی ستودنی داشته و نقدهایی هم بر او هست و رهبری تاکید دارند با جریان اعتدال نباید نیروهای مومن را کنار زد.

او با اشاره به اینکه سه فضا در جامعه وجود دارد که در فضای حاکمیت حق، باید یاریگر ولی خدا بود، گفت: در فضای حاکمیت باطل باید تحت تاثیر باطل قرار نگیریم و سقف موضوع این است که فضای باطل را به هم بریزیم.

خاتمی که بهای خرید روشنفکر قرآنی را بهشت عنوان می کرد، گفت: روشنفکری غربی خود را ارزان می فروشد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 371904

برچسب‌ها