تسنیم نوشت:

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ‌گفت: دولت تدبیر و امید در یکسال گذشته ضمن کاهش تورم ، که یکی از آرزو‌های دیرینه ملت ایران بود توانست نرخ ارز و سکه را ثابت نگه دارد و اکنون تثبیت شده است.

علی ربیعی شامگاه شنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر با بیان اینکه حل مشکل بیکاری درکشور به عزم ملی نیاز دارد گفت: اگر می‌خواهیم انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از یادگارهای با ارزش امام راحل (ره) حفظ کنیم باید دست به دست هم دهیم تا با عزم ملی برغول بیکاری و مشکل اشتغال غلبه کنیم.

او با اشاره به اینکه نیاز است سالی هفت درصد رشد داشته باشد، گفت: هم اکنون 55درصد رشد منفی نسبت به برنامه داریم به همین سبب با مشکل بیکاری مواجه هستیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به کاهش نرخ تورم در کشور گفت: با تلاش دولت تدبیر و امید نرخ تورم سال گذشته به 35درصد کاهش یافت و این نرخ در پنج ماه نخست امسال به 25درصد رسید که تا پایان سال آینده این نرخ به 10 درصد کاهش می‌یابد و یکی از خواسته‌های ملت ایران محقق می‌شود.

ربیعی از تثبیت نرخ ارز و سکه خبرداد و خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم دولت تدبیر و امید ثابت نگه داشتن نرخ سکه و ارز است که در این بخش موفق عمل شده است.
وی با بیان این که اعتبار ایران در عرصه سیاسی جهان افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: عده ای می‌خواستند ایران را بی منطق جلوه دهند ولی امروز ایران را در جهان به عنوان الگو و کشوری با منطق برای گفت‌وگو می‌شناسند.
ربیعی ، حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت را نقطه قوت دولت دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان به عنوان کشور با منطق می‌شناسند و بسیاری از مسائلی که در افکار جهان علیه ایران مطرح بود خنثی شده که این مهم در سیاست‌ها و تقویت تولید موثر است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تحریم‌ها هزینه سرافرازی و عزت ملت ایران بوده است گفت: رئیس جمهور تاکید بر چرخیدن چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها را با هم دارد و تحریم‌ها نیز هزینه سرافرازی و عزت ملت ایران بوده است.
او با بیان اینکه احداث فاز دوم پتروشیمی جم با اعتبار یک‌هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده گفت: با این تخصیص500 شغل ایجاد می‌کند و تا سه سال آینده به بهره‎برداری می‌رسد.
ربیعی با اشاره به اینکه استانداردهای سازمانی و رویه‌های اداری ما توسعه آفرین نیستند گفت: باید با ایجاد شیوه‌های جدید روح توسعه‌گری را شکل دهیم که گام نخست آن در تحقق این موضوع شکوفایی ظرفیت‌های استان‌هاست.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 372846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =