تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه رقابت جذابی داشت اما در نهایت با حساب 3 بر یک شکست خورد که در رقم خوردن این نتیجه، داوری ضیعف نیز بی تاثیر نبود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این دیدار، تیم ملی فرانسه توانست اولین ست را با حساب 25 بر 18 از آن خود کند.
در ست اول، تیم ملی کشورمان چندان هماهنگ و باانگیزه ظاهر نشد. اما در ست دوم، والیبالیست های ایرانی به خودشان آمدند و با ارائه یک بازی بی نقص و قدرتمندانه، فرانسوی ها را شکست دادند. در همان دقایق ابتدایی این ست، فاصله امتیازی ایران از رقیب نامدارش بسیار زیاد شد و در نهایت والیبالیست های کشورمان با حساب 25 بر 14 حریف را مجبور به قبول شکستی سنگین کردند.
ست سوم، بازی بسیار نزدیک و جذابی را در پی داشت. بازیکنان والیبال کشورمان تا آخرین امتیازات بازی، نزدیک به فرانسه حرکت می کردند ولی تیم قرمزپوش حریف در نهایت با حساب 25 بر 19 ایران را شکست داد.
در ست چهارم نیز بازی همچنان نزدیک و دیدنی دنبال می شد اما ناداوری به ضرر تیم ملی بود و چند امتیاز عجیب از دست مان پرید تا در پایان، ایران با حساب 29 بر 27  بازنده بازی باشد.

ایران تا قبل از این بازی، دو شاهکار بزرگ خلق کرد و موفق شد در دیدار اول با حساب 3 بر یک از سد ایتالیا بگذردو سپس با حساب 3 بر 2 آمریکا را شکست دهد.
گفتنی است چهارمین بازی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان شنبه مقابل تیم ملی نروژ خواهد بود که این دیدار از ساعت 19 به وقت تهران آغاز می شود.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 241
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    66 4
    اخلاق و احترام تیم فرانسه با آمریکا قابل مقایسه نبود .... بازم دم بچه ها گرم دوبار دیگه بازی کنیم باهاشون دیگه دفعه چهارم 30 میزنیم ......
    • احمد A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      63 5
      به غرور خودمون باختیم
  • سلام IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    113 5
    نا داوری نبود داداش من . خوب بازی نکردیم نمیگم بد بازی کردیم
  • بی نام A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    کدوم ناداوری؟ خود محتشمیان هم اعتراف کرد در بعضی صحنه ها داوری به سود ما بوده. بازیکنی که وسط مسابقات فکر و ذکرش پول و پاداش باشه همین میشه.
  • بی نام A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    62 14
    چه می کنه این عبادی پور
  • محسن A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    34 45
    امروز هیچ کدوم از بچه ها جز شهرام محمودی خو نبودند...ولی مطمئنم یه پای فینالیم خودمون
  • علی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    23 34
    تیم ملی بلژیک ...... اصلاح کنید .
  • بی نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    15 34
    آخه این داور قطری اینجا چیکار میکنه؟
  • امير مالوف تباه A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    يك بازي مي تركونند و يك بازي هم ضایع...
    • بی نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      38 6
      عزیزم مگه یادت رفته ما ایرانیم
    • محمد A1 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      60 1
      با این که خیلی ناراحت هستم اگه توی ورزشگاه بودم بعد از بازی به احترامشون بلند میشدم وتشویقشون میکردم باز هم من والیبالیستهامون را دوست دارم اونها جز برترینهای والیبال جهان هستندخیلی ناراحتم ولی میگم خسته نباشید.
    • بی نام US ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      37 10
      ضایع چیه دیگه؟ قشنگ حرف بزن. یه ست 25 به 14 فرانسه رو زدن. 11 امتیاز اختلاف بیشتره یا 2 امتیاز با کمک داور؟ اون 2 صحنه که داور بنفع فرانسه اشتباه کرد اگر امتیاز رو به ایران میداد یعنی 4 "امتیاز اختلاف" بنفع ایران میشد.
    • محمد A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      6 2
      خبرآنلاین پس نظر من چی شد؟؟؟؟؟
    • رضا A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      24 29
      غرور بلاي جان ايراني ها .... خدايا غرور را از ما دور بفرما ..... عبادي پور را نيز : ...... منتشر كن لطفا
    • ابراهیم A1 ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      32 6
      زور میزنیم ایتالیا و آمریکا رو میبریم. اونوقت به فرانسه می بازیم چرا ؟
    • بی نام A1 ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      9 13
      ما که گفتیم جونگیر نشید...
    • بی نام IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      21 2
      خداکنه ایتالیا بتونه بلژیک را ببره تا ما چهارم نشیم.
    • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      18 2
      ضایع نبودند. فرانسه تیم خیلی قوی ای هست که همین امسال تو لیگ جهانی دسته دو تو گروهش اول شد و اگه بشانسی نمی اورد رسیده بود جزو 6تا. تو این قهرمانی جهان به بقیه تیم ها 32 باخته. واقعا دمشون گرم دارن که تو این آوردگاه بزرگ باعث سربلندی ایرانیا شدن و حداقل ایرانیایی که تو استادیوم میرن میدونن به عنوان یک ابرقدرت سرشون رو بالا بگیرن و حریفان از امتیاز گرفتن از ایران کلی ذوق کنن.
    • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      13 10
      الان تو فرانسه مردم ریختن تو خیابونا دارن جشن میگیرن
    • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      33 3
      ناداوری نبود بی توجهی مسئولان به تلاشهای والیبالیستا بود اول از باختشون عصبانی بودم ولی الان حق میدم بهشون ..دمشون گرم..واسه باخت فوتبال ایران مقابل ارژانتین واسشون بیانیه تشکر فرستادن ولی بچه ها مقابل ایتالیا و امریکا از پرافتخارهای جهان والیبال بردن اصلا انگار نه انگار.. والیبالیستا واسه افتخار کشورشون مبارزه میکنند باید بهشون بها داده بشهبچاب خبر
    • امیر A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      اصرار کواچ در استفاده از محمودی و عبادی پور را نمیفهمم غفور تو اوج آمادگیه اون وقت نیمت نشینه
    • بی نام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      26 5
      یعنی اینا هروقت دو تا تیم قوی میبرن ، به تیم بعدی مثل بچه نگاه میکنند میبازند . اولش هم فکر میکردن میریم فرانسه رو راحت میزنیم . که این طور باختن
    • علیرضا IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      30 4
      ما نهال کوچک وتازه رسته ای هستیم.اگر جای غولهای بزرگ جهان امریکا قهرمان المپیک قهرمان چندین دوره جام جهانی ایتالیا قهرمان چندین ساله جهان بودم که در مقابل یک تیم اسیایی بی نام شکست می خورد چی می کردیم یاد بگیریم . این فولاد باید اب دیده شود.باید صبر کرد و پشتیبان تیم بود . عبادی پور تنها 20 سال دارد او اینده والیبال است
    • بی نام GB ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      5 48
      تیم چهارم جهان زکی زکی زکی
  • سیاوش US ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    ناداوری عبادی پور تعویضهای اشتباه
    • محمد IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      27 3
      من موندم این نویسنده چه فکری کرده نوشته حریف بعدی ایران نروژه
    • بی نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      24 1
      به قول داورزنی یه کاری کردن برداشون عادی نشه دیگه ملت درک کنین توروخداخخخخخخخخخخخ
    • بی نام IR ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      40 6
      واقعا عبادی پور تو ست سوم رو اعصاب بود
    • بی نام A1 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      و صد البته غــــــــــــــــــــــــــــــرور ...
    • سارا A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      10 18
      سردرد شدم ؛اگه من مربی بودم بهتر میفهمیدم که چه بازی کنی رو بیارم تو زمین؛این چه تعویضاییه؟؟؟عبادی پور چرا همش تو زمینه؟بدتر از همه چرا دقایق حساس مهدوی رو جایه معروف میاره تو زمین؟ محمودی بیچاره هم که به اون خوبی بازی میکرد با غفور تعویض شد ظریفم که هیچی
    • حممید IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      عیادی پور عالی بود ماشاالله میلاد خوبه به روند رو به رشدت ادامه بده دوستان حرف بیخود نزنین تیم اونا از ما قوی تر بود ربظی به میلاد نداره
    • بی نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      14 3
      بیخیال بابا... شماها هم که تا بعد چندتا برد میبازیم میگین غرور... حالا حتما باید به مجازات یه چیزی مثل غرور باخته باشن؟ به باد ملامت گرفتن چه لذتی داره خب؟؟
    • بی نام A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      34 18
      معلومه از والیبال چیزی نمیدونی که میگی عبادی پور عالی بود. شاید هم همشهری اش هستی
    • مهران A1 ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      21 2
      چراناداوری مثل فوتبال دارین تقصیرو گردن داور میندازین فرانسه بهتربازی کرد بردبچه ها غرورپوشالی داشتند
  • بی نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    فدای سرتون فقط من با حضور اون عبادی پور کنار نمیام
    • بی نام A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      34 4
      خدا پدرت رو بیامرزه واقعاً اصن رو اعصابببببببببببببببههههههههههههههه
    • سینا A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      17 2
      با تئن قسمت عبادی موافقم ولی فدای سرتون نه همیشه والیبال از اون تیمایی که انتظار برد راحت 30 داریم باخته مثه چین او جام جهانی قبلی
    • رضا IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      9 12
      کواچ بی تجربگی خودشو با دست کم گرفتن و نبردن ترکیب بازیهای قبل تو زمین نشون داد...
    • بی نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      39 8
      حقیقتا عبادی پور هنوز تیم ملی براش زوده... خیلی سوتی میده
    • بی نام A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      2 53
      منم با حضور قائمی مشکل دارم....وقتی غفور و محمودی هر دو آماده اند قائمی چی میگه
    • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      42 5
      واقعا . دقت کردید هم معروف هم موسوی هم محمودی هم ظریف تو بازی تعویض می شدن ولی عبادی پور از ترکیب اصلی تکون نمی خورد
    • بی نام A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      عبادی پور نگو فقط جای خالی انداز بگو
    • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      16 42
      تو میفهمی چی میگی؟عبادی پور فقط بیست سالشه.چهارسال بعد کی باید تو تیم بازی کنه؟؟تو پشتوانه سازی میدونی چیه؟؟درضمن عبادی پور یه دریافت کننده است و بهتر از میرزاجانپور ظاهر شد.آخه غفورو بیاره جای میلاد؟؟تو پست بازی میدونی چیه؟اصلا میدونی والیبال و با دست بازی میکنن یا پا؟
    • بی نام IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      21 5
      الان دقیقا کی گفته غفور رو بیارن جای عبادی پور که شما انقدر جوش آوردی؟؟؟
  • بی نام EU ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    31 4
    جنبه ی باخت داشته باشید. یعنی چی نا داوری؟ نشد یه بازی ببازیم، به حرف احترام بذاریم. تحت تاثیر 4کلمه یه نفر قرار نگیرید. درود بر والیبالیست های عزیز
  • آرمین IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    10 3
    وقتی حمایت مالی از ملی پوشان صورت نگیره باید منتظر این نتایج و سوم شدن تو گروهمون البته با یک بازی بیشتر نسبت به ایتالیا و بلژیک باشیم.
  • بی نام IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    13 3
    بلللللللللللللللللله اشکال نداره اما خواهش میکنیم ازتون که یه بازی رو میبرید جو نگیرتتون طرفو دست کم نگیرید در ضمن چاکر داداش شهرامم هستیم که با اون وضعش بازی کرد
  • بی نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    14 5
    با وجود اینهمه بازکنهای خوب نیمکت نشین,کواچ وقتی که تیم خیلی امتیاز میده تعویض میکنه یا اصلا تعویض نمیکنه تو ست سوم میتونست از بازیکنان جایگزین استفاده کنه ولی اینکار رو نکرد خصوصا عبادی پور
  • بی نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    8 5
    بلژیک نه نروژ
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    28 10
    فقط به خاطر عبادی پور بود باختیم اخه میرزاجانپور به این خوبی داشت بازی میکرد که؟
  • محمدرضا IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    12 5
    بی تعصب تیتر بزن. دلایل مهم تر شکست دست کم گرفتن و البته بازی خوب فرانسه بود.
  • بی نام A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    20 3
    حالا خوبه بگیم ایران جلوی فرانسه زانو زد؟ یکذره تیترهای های قبلی تون رو نگاه کنید و ببینید اینطوری نوشتن ایتالیا جلوی ایران زانو زد یا آمریکا جلوی ایران زانو زد خلاف اخلاقه. حالا هم تا میبازیم شروع میشه ناداوری و فلان
  • دانیال A1 ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    20 3
    ناداوری کجا بود حاجی. بازیه دیگه برد و باخت داره.
  • علی IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    33 5
    هم بدشانس بودیم هم این عبادی شده بلای تیم که کواچ هم عاشق اشتباهاته این عبادی پور شده
  • امیر A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    14 2
    از قبل خودمونو پیروز میدونستیم.ما فقط به غرور کاذب باختیم.کامنت منو بزار
  • بی نام EU ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    11 1
    خیلی الکی باختیم ... خیلی حرص خوردم بابت این باخت ... واقعن الکی و بیخود باختیم
  • 4444444 IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    12 0
    ان شاءالله بازی بعدی میبریم......
  • بی نام IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    9 1
    از جهاتی باخت با ارزشیه.باعث میشه غرور بچه ها کم شه.غرور تو مسیر موفقیت مثل شن چسپنده به پاهاست. ایشالله بازیای بعد با غیرت بچه ها ودرایت کادر فنی پیروز بشیم. داوری بسیار ضعیف و فرانسه هم تیم قدرتمندی بود
  • بی نام US ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    14 13
    به کی باید بگیم لطفا از این گزارشگر آقای محتشمیان استفاده نکنین واقعا طوری گزارش میکنه که هم بیننده و هم شنونده خسته میشه از بازی
    • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      2 6
      واقعا این محتشمیان بره خودش یه پا خیابانی شده
  • محسن IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    10 1
    کجا ناداوری؟ کلی اشتباه داشتیم کلی امتیاز ساده رو نگرفتیم حالا داور هم دو امتیاز به اونا داد دو امتیاز به ما
  • بی نام US ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    21 2
    هیچ عیبی نداره. فدا سرشون. ضمنا چقدر این فرانسوی ها تیم بی شخصیتی بودن برخلاف حریف قبلی. اومده بودن خارج از زمین برنده بشن هر جوری شده. امریکایی ها واقعا آدم حسابی بودن.
  • یاسر A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    26 10
    واقعا کی عبادی پور به تیم ملی دعوت کرده ؟
  • بی نام RO ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 2
    ایران خیلی غیر قایل پیش بینیه یک بزای عالی و یک بازی...
  • محمد A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 0
    ناداوری و غروووووووووووررر بچه ها. از یه طرفی هم خوب شد که باختیم چون بچه ها اگه میبردن بیشتر از این مغرور میشدن ولی ایشالا بازی های بعدی جبران میکنیم
  • مکس A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    7 1
    داوری اونقدر که میگید هم به ضرر ما نبود. در ضمن بازی بعدی با بلژیکه نه نروژ
  • حامد A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    26 4
    من نمیدونم این عبادی پور چی داره برا این مربی که اگه ده بارم دفاعش کنن تعویضش نمیکنه ولی میرزاجانپور رو سریع با دو اشتباه میکشه بیرون یا آوردن مهدوی به جای معروف اونم تو امتیازای پایانی خنده داره. پیروزی های بچها هم فقط بخاطره تجربه و تلاش خودشونه متاسفم که با ارنج نامناسب زحمت بچها به هدر میره. خبرآنلتین بچاپ که خیلی داغونم مرسی
  • پ A1 ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 7
    بپذیریم خیلی از ما بهتر بودند
  • میلاد A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    10 1
    ناداوری خدایی واسه فرانسه هم بود، بچه ها خوب کار نکردن امروز... ولی عیبی نداره فدای سرشون
  • بی نام US ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    12 2
    ما که 25 به 14 اینا رو سوراخ کردیم نتیجه اصلا عادلانه نبود. ست آخر قشنگ داور 2 امتیاز بنفعشون کار کرد. یعنی ایران رو 4 امتیاز از حقش عقب انداخت. خیلی هم بی فرهنگ بودن انگار پدرکشتگی داشت اون مربی شون.
  • بهمن A1 ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    7 0
    بازي همينه ، برد و باخت داره . باز هم دمشون گرم
  • bi nam A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    7 1
    خبرآنلاین جان بلژیک هم گروه ایران هستش نه نروژ
  • سحر A1 ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    10 1
    باز دوباره یه بازی رو باختیم شروع شد.به ازای برد که تشویقی در کار نیست. ولی به محض این که یک باخت میاریم خود ما مردم شروع میکنیم به انتقاد و توپیدن به مربی و بچه ها و همه.
  • ایمان IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    24 5
    آقا من دار و ندارم رو میدم فقط تو رو خدا این عبادی پور رو نزارید
  • رحیم سرشاری IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    8 0
    بچه هایی ما باید یاد بگیرند .خداوند .خدای تمام انسان هاست هر کس تلاش کند پاداش میدهد .نه به غرور ؟ نه به ایراد داوری ..انشا... تلاش ...نه غرور
  • علی IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    14 2
    آخه یکی به من بگه یه بازیکن چند تا اشتباه باید بکنه تا بالاخره تعویض بشه؟ این کواچ چرا اینجوری میکنه؟
  • بی نام EU ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    8 4
    کدوم نا داوری؟؟؟؟؟ داوری به نفع ایران بود عزیزم... نکنه منظورتون یه بازی دیگه ست
  • بی نام A1 ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    28 8
    تیتر درست اینه عبادی پور بلای جانمان شد.فرق یه مربی تراز اول با یه مربی ذرجه 2 همینه
  • بی نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 1
    چهارمین بازیمون با بلژیکه خبر رو درست کنید نوشتین نروز.خخخخخ
  • بی نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    20 9
    تیم ما با بازی بد عبادی پور باخت...و پاس های افتضاح معروف تو ست 4 درود به مربی فرانسه 4 بار تیمشو با گرفتن وقت استراحت و تعویض خوب به بازی برگرداند. عبادی پور خیلی رو اعصابه
  • میلاد A1 ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    27 2
    فرمول شکست ایران اینه: ست اول میرزاجانپور تا حدی بد بازی میکنه جاش عبادی پور میاد و تا ابدالدهر عوض نمیشه تا با اسپک های آروم و بی دقتش ببازیم. دقت کردید همه تعویض میشن جز عبادی پور؟ جوان جویای نام
  • حامد IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    28 5
    این بازی رو به اشتباهات کواچ بخاطر تعویض نکردن عبادی پور باختیم. این بشر یه توپ رو نتونست درست و حسابی بخوابونه تو زمین حریف...
  • امید IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    22 2
    ناداوری کجا بود ، چرا اخه دنبال بهونه اید؟ اتفاقا تو اولای گیم سوم توپ به انگشت عبادی پور خورد رفت بیرون ولی داور به نفع ایران داد. اقا من خودم ارومیه ای هستم ولی از بازی کردن عبادی پور خوشم نمیاد اه اه اه
  • نگین A1 ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 0
    خبر حالا می خوای سریع خبر بزنی دستت درد نکنه، اما یه دور از روش بخون اشکالای تایپی تو خبرای والیبال هم این بازی هم بازی امریکا خیلییییییییییی زیاده. بازی بعدی هم مطمئنی با نروژه؟؟؟؟
  • هادی IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 1
    نروژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ کجا بوده پروفسورر حتما هاوارد فلو و توره آندره فلو هم بازی میکنن
  • امیر IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    29 2
    این عبادی پور با اون همه اشتباه چرا توی زمین بود ؟
  • علي IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 0
    بازي بعدي ما با بلژيكه نه نروژ.
  • فخرالدین IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    26 5
    من به این نتیجه رسیدم که این عبادی پور کاملا به تیم توسط لاویا تحمیل شده.لامسب اصلا یه امتیاز ام تعویض نشد....
  • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 1
    داوری خیلی بد بود ولی خودمون هم بد بازی کردیم. غرور باز هم باعث باختمون شد
  • هومن IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 6
    ما تو این بازی ب کواچ باختیم اصلا خوب کوچ نکرد ولی چیزی از دست نرفته ب امید برد مقابل بلژیک
  • بی نام A1 ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    1 1
    نروژ نه بلژيك
  • saeid anti france A1 ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    15 5
    از هر تیمی می باختیم عیبی نداشت...جز فرانسه..ازفرانسوی ها متنفرم
  • فرهاد IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    22 1
    نادواری کجا بود؟ عبادی پور ضعیف بازی میکنه. میرزاجانپور خیلی بهتر بود. اگه کواچ میخواد به بازیکنهای دیگه بازی بده، با پورتوریکو بده. نه حالا.
  • ن IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 5
    الان تو فرانسه مردم از خوشحالی اومدن تو خیابونا دارن جشن میگیرن
  • ربیع IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    25 3
    این عبادی پور فامیل مربی که تعویض نمیشه
  • محمد A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    24 1
    تا وقتي عبادي پور تو تركيب باشه،ميبازيييييييم؟
  • سعید IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 3
    ناداوری کجا بود؟ جنبه باخت داشته باشید
  • بی نام A1 ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    24 0
    درسته که کواچ به غفور و میرزا جان پور که البته ست اول کم اشتباه نبود استراحت داد ولی در این شرایط بهتر بود از فیاضی به جای عبادی پور استفاده می کرد ،واقعا جای همزه خالیه
  • بی نام A1 ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    22 5
    عبادي پور تيمو به باد داد، كواچم كه انگار گچ پر كردن تو مخش
  • بی نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    28 1
    ضرغامی تو رو خدا فقط برو برو و سانسورچی هات را هم با خودت ببر.. بذار ما یک نفسی بکشیم.. یعنی هیچ کسی مثل تو باعث نشد مردم از صدا و سیما اینطور دلخور باشن و متنفر بشن
  • بی نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 27
    بی غیرتا حال مردم ازتون بهم خورد
    • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      3 0
      واقعا که....با یه غوره سردی تون میکنه با یه مویز گرمی...فکر میکنی ایتالیایی وقتی از ما باختن این طوری حرف زدن راجع به بازیکنا ی کشورشون..... حذف که نشدیم این طوری حرف میزنید...
  • بی نام IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    27 3
    نمیدونم فرق منی که والیبال نمیدانم با عبادی پور ملی پوش چیست ؟
    • محمد EU ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
      1 4
      فرقت اینه که واقعا از والیبال هیچی نمی فهمی عبادی پور 20سالشم نیس یادتون رفته همین غفور اولین بازیاش همه آبشاراش تو در و دیوار بود
  • بی نام A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 0
    ناداوري نبود دست كم گرفتن حريف بود
  • محمد A1 ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 1
    چهارمین بازی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان روز شنبه مقابل تیم بلژیک است نه نروژ. لطفا اصلاح کنید
  • احسان A1 ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    9 1
    هیچ اشتباه داوری به ضرر ما نداشتیم / چرا از غفور و میرزاجانپور استفاده نشد بعد از ست اول ؟؟؟
  • بی نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 0
    نروژ؟ اصلا نروژ صعود کرده به جام جهانی ؟ یعنی واقعا نوشت بلژیک اینقدر شبیه نروژ هست؟ باتشکر
  • بی نام IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 3
    معلوم نیست اینا چشون هست.. .یک بازی اینطور یک بازی اونطور... ثبات ندارن
  • احمد A1 ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    19 2
    آقای کواچ، دلیل شما برای نگه داشتن عبادی پور چی بود؟
  • بی نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    2 3
    بازی بعدی با بلژیک است نه نروژ. لطفا اصلاح شود.
  • زنده باد ایرانی IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 2
    انشاا... بازی بعدی رو ببرن، این دیگه گذشت
  • بی نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    2 5
    ایران شنبه شب با نروژ بازی داره
  • nice girl GB ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 3
    وای حالم گرفته شد نه به اون دو بازی که برنده شدیم و انرژی گرفتیم نه به این بازی که انرژیمون رفت و حالمون گرفت انشاءالله توی دو بازی بعدی بچه ها بتونن برنده بشن به امید خدا خدا بهشون قوت بده
  • بی نام A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 1
    بازی بعدی شنبه بابلژیک داریم نه نروژ
  • مهدی A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 1
    عزیزم بازی بعدی بابلژیکه نه نروژبغدشم فدای سرشون ورزش بردوباخت داره مهم اینه که تلاششون روکردن
  • بی نام A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 0
    حتی با این باخت هم ایول الله. توجه به فوتبال باید کم شود و به دیگر ورزش ها برسید
  • آ سد بهزاد A1 ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    15 2
    قبول عبادی پور جوونه ...ولی مگه ما جوون دیگه ای تو این مملکت درندشت نداریم...
  • بی نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 3
    حالا شمام دیگه پیاز داغشو زیادنکنید ایران بد بازی کرد دیگه داورداورنداره که مگه علی دایی شدید
  • خدادادی A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    9 8
    لعنت بر این رفتار آماتور گونه ما. ما ایاقت بزرگی نداریم. ایاقت رو برزیل داره 13 ساله در اوجه اکثر قهرمانیهای ممکن رو در این حد فاصل بدست آورده ولی بازم هیچ تیمی رو دست کم نمیگیره تا آخرین پوئن در آخرین ست میجنگه. ایران فک کرده با دو برد قهرمان مطلق جهان شده و بقیه تیمها میان می ایستن تا ما ببریم. لعنت بر این رفتار کوته اندیشانه ما لعت
  • ابوالفضل IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 3
    ناداوری کجا بود داور بیشتر به سود ما بود در ضمن حق فرانسه بود بهتر بازی کرد بعدشم نمیشه که همه بازیها را برد بالاخره تیم باید نفس داشته باشه واسه بازیهای بعدی تازه 2 بازی بعدی ایران آسونتره به شرطی که شل نگیرن
  • مصطفی IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    3 1
    ناداوری کجا بود، تیم ما نه سرویس میزد نه دریافت داشت . . . ولی با این حال دمشون گرم
  • بی نام US ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    22 2
    و بازهم فاجعه عبادی پور
  • سعید A1 ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 7
    داوری که سرجمع به نفع ما بود که اگه نبود ست دوم را هم نمی گرفتن. عزیز من کلا امتیاز منفی، دفاع صلبی ضعیف روی تور، پاس های بلند پاسور، تغییرات تاکتیکی کند در زمین و... آفت ما بود بی خودی به خارج از خود نسبت ندهید. و آنچه در حال حاضر نیازمندیم آرامش روانی و حضور کارشناسان بدنسازی در کنار تیم هست.
  • s FR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 2
    دیگه همه چیزو گردن داور نندازین خودمونم بد بازی کردیم و مثل همیشه نبودیم .به یکی دونفر از بچه ها بقیه اصلا در سطح خوشون ظاهر نشدن تازه اون یکی دونفر هم خیلی خوب نبودن ولی بهتراز بقیه بودن .
  • بی نام A1 ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 6
    تو گروهمون فعلا چهارم هستیم. امیدوارم در بازی بعد بلژیک رو ببریم که حداقل پنجم نشیم و بتونیم صعود کنیم. هرچند که دیگه شانس رفتن به دور سوم مسابقات را کلا از دست دادیم. اگر دقت کنید بر اساس فرمول مسابقات برای دور سوم نیاز داریم که در گروهمون حداقل و باز هم میگم حداقل دوم بشیم. یادمون نره که تا همین جا هم واقعا فراتر از انتظار بودن و باید دست والیبالیستا رو بوسید چون به هر حال ما فعلا تیم یازدهم جهانیم . باید توقعاتمون منطقی و به جا باشه. ما حالا حالا ها باید تجربه کسب کنیم و آروم آروم پیشرفت کنیم. دور قبلی مسابقات نوزدهم شدیم. بنا بر این همین که بریم جزو 16 تیم یعنی یک قدم به پیش. نگران این باختها نباشین.
    • مهدی A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      0 0
      دوست عزیز فکر کنم اشتباه میکنید. ما همچنان شانس حضور تو مراحل بالاتر رو داریم. چهار تا تیمی که از گروه ما میرن بالا و چهار تیم گروه یک با هم در یک گروه قرار میگیرن و اونجا تیمهایی که بازیای دور قبلشون رو بردن حتی باخته باشن دیگه با هم رو برو نیمشن و امتیاز همون بازی حساب میشه. یعنی ما الان امتیاز بازی ایتالیا و امریکا رو در مرحله ی بعد در صورت صعود داریم ولی فرانسه رو نه. با چهار تیم صعود کننده ی اون گروه بازی میکنیم. و طبق فرمول امسال سه تیم از هر گروه دوباره میرن برای مرحله ی بعد و تو دو گروه سه تیمی قرار میگیرن. تیمهای اول و دوم اون گروه ها به صورت ضربدری دیدارهای نیمه نهایی رو برگزار میکنن و تیمهای سوم اون گروه ها هم دیدار پنجم و ششمی رو. و این یعنی اینکه ما هنوز شانس برای صعود داریم.
  • مقیمی A1 ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    1 5
    ایران همیشه بازیش بگیر و نگیر داره چه توی والیبال چه توی فوتبال
  • شایان A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 2
    ناداوری اتفاقا به نفع ما شد اونم تویه ست دوم که برد ایران اون کویتیه همه رو به نفع ایران گرفت ولی فرانسه یه سر و گردن بالاتر از ایران بود
  • بی نام IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    امروز فرانسه بهتر بازی کرد خوب همیشه نمیشه که برنده بود انشالله بازی های بعدی، عبادی پورم خوب بود به نظرم اعتماد به نفسش افزایش پیدا کرده کنترلش خیلی بیشتر شده تازه خوبم امتیاز گرفت امروز ظریف خیلی ضعیف بود
    • بی نام GB ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      9 2
      همیشه نمیشه برد اما تیم چهارم جهانم نباید اینقدر الکی ببازه اینقدر بالا و پایین بشه. هیچ ربطی به مربی نداره ، این تو فرهنگمون که زود مغرور می شیم و بعد زود تسلیم می شیم و بعد میگیم انشا... دفعه بعد همین
  • سارا A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    یعنی من اگه مربی بودم بخدا بهتر می فهمیدم؛این چه تعویضایی که میکنه ؟؟؟براچی دقایق حساس بازی اون معروف رو با مهدوی تعویض میکنه؟؟چرا محمودی که انقد نسبت به غفور امتیاز اوره رو با غفور تعویض میکنه؟چرا اون عبادی پور یکسر تو زمینه؟؟حیییییف بخاطره بی فکریه کواچ بازی روواگذار کردیم حییییییف ؛برم یه قرص بخورم که سردرد شدم سره این بازی
    • بی نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      7 3
      پس شما چرا خونتي كواچ رو نيمكت به دانش بقيه احترام بذاريم خودمونو علامه ندونيم
    • سینا IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      13 3
      سارا خانوم این قدر حرص نخور. به نظرم عبادی پور باید تعویض میشد.
    • بی نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      8 2
      اه خدایا از دست این مردم همه فن حریف بابا یه ذره غرورو بزارید کنار ، فرانسه قدرتمند بود. کادر فنی هم تمام تلاششو کرد.بچه ها ست اول با غرور بازی کردن.
    • محمد A1 ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      11 1
      نظر ایشان دقیقا حال ما ایرانی هاست.دو روز پیش کواچ را بردیم به عرش و با یک باخت کواچ را بردیم به فرش به نظرم غرور باعث این باخت شد.جالب اینکه امروز صبح در رادیو ورزش جمشید حمیدی و مصطفی کارخانه دقیقا گفتند احتمالا به شدت در این بازی به مشگل میخوریم امیدوارم حال والیبالمون از حال بهاری که یه روز آفتابیه یه روز ابری خارج بشه
    • محمد A1 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      99 21
      شما هم خدا بخواد مربي ميشي ميبينيم چه ميكني . اين اظهار فضل ها رو هم ميذاريم كنار هر وقت مغز و تفكر پر توان شما رو ديديم براي شما هم بيان ميكنيم
    • سلام IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      14 1
      ماشاله سارا خانم..عزیز دلم .اینا دلیل داره اگه مهدوی میاد برای اینه که.یا سرویس بزنه یا برای جلو دفاع تا یا دفاع کنیم یا توپ برگشتی رو امتیاز بگیریم..در اخر جل الخالق از ندونستن ماها
    • بی نام IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      14 4
      مهدوی فقط برای دفاع وارد زمین می شود غفور امتیاز آورتر از محمودی است درضمن محمودی مصدومیت دارد
    • بی نام IR ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      2 1
      چی میگی محمد؟
  • محمد A1 ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    149 8
    یعنی خداوکیلی فقط3نفر نظر دادند بابا خیلی با حالی
    • بی نام A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      172 1
      ن داداش خبر آنلاین عشقی چاپ میکنه خودم دوتا نظر دادم
    • بی نام CA ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      5 0
      نه پنجشنبه است مسئول کامنتها رفته تعطیلات
  • بی نام IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 1
    فقط تیم ما میتونه آمریکا رو با ایتالیا ببره بعدش به یه تیم مثه فرانسه ببازه
  • امیر IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    8 0
    دریافت های اول ایران تو این بازی خوب نبود، اکثر توپا تو شرایطی بدی به معروف می رسید.
  • ع A1 ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    3 1
    خبر انلاين عزيز بلژيك، نه نروژ واقعا شكست شون مفتضحانه و ضايع بود. من موندم اين تيم، أمريكا و ايتاليا رو چه طور برد. واقعا گند زدن، أصلا شايد با اين شكست كار بيخ پيدا كنه واصلا نتونن به دور بعد صعود كنند.
  • علی A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    13 3
    عبادی پور ، عبادی پور ، عبادی پور نابودگر 10 ، ویرانگر 8 ، دریافت بی نظیر ، آبشار وحشتناک ............ از لیگ جهانی زیر نظرش دارم این اعجوبه رو همیشه کارش همینه .
  • محمدرضا A1 ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 0
    غمتون نباشه بچه ها ... فق دعا كنيم فرانسه نياد بالا چون اونوقت دو تا برد واسش حساب ميشه.
  • ♥اس اس ...تاج آسیا♥ A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    8 0
    امان از غرور ولی بازم بهترینن ♥ از بسکتبالیستا هم یادی کنیم فوق العاده بودن طوری که کل سالن حسابی تشویقش کرد
  • بی نام CA ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    2 1
    داور یک اشتباه به ضرر ما و یک اشتباه به ضرر فرانسه داشت و در کل داور دوم ضعیف بود ولی ناداوری نبود. مربی ما تیم فرانسه رو خوب آنالیز نکرده بود. در کل تیم ما خیلی نوسان داره که انشاءالله با حضور یه مربی تراز اول برطرف می شه.
  • بی نام IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    7 1
    ناداروری دقیقا کجا بود؟ بچه های ما تمرکز نداشتن و اینکه دو بازیکن اصلی مون هم تو زمین نبودنغفور و میرزاجان پور که به نظرم تصمیم درست مربی بود برای استراحت دادن به این بازیکن ها چون بازی های ما فقط در این مرحله نیست. اگر فرانسه حذف بشه هم این امتیاز از دست رفته اهمیتی نخواهد داشت. توجه داشته باشید که اون ها دو تا باز خیلی سخته شون مونده و احتمال خذف شدنشون زیاده
  • ashkan IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    2 0
    باخت سراغاز پیروزی با یه باخت نباید روحیه مون رو ببازیم
  • بی نام A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    2 0
    یه سوال جدی نمیشه لیبرو رو در حین بازی عوض کرد؟ این باخت لازم بود که جلوی غرور بچه ها گرفته شه ایشاالله بازی های بلژیک و پورتوریکو رو میبریم
  • بی نام IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    1 2
    وقتي هيچ جايزه يا حتي يه تبريك درست وحسابي ازشون نميشه بايدم ببازن .
  • یه نفر A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 0
    نروژ نه بلژیک... .اشتباه به گوشت رسیده
  • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    1 1
    چهارمین بازی والیبال کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان شنبه مقابل تیم ملی بلژیک خواهد بود، نه نروژ ...
  • مبینا A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    1 1
    الان نروژ رو از کجاتون در آوردین؟ بلژیک آقا
  • sami IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    9 3
    اولین اصل توی والیبال دریافته خوبه.عبادی پور به هیچ وجه دریافت نداره.الان تیم ملی به یه بازیکن دریافت کننده قدرتی مثل پیمان اکبری نیاز داره
  • سینا GB ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 0
    نروژژژژ؟بلژیک برادر...نروژو از کجا آوردین؟
  • تک ستاره A1 ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    3 1
    دوستان تو رو خدا باز شروع نکنید به کوآچ بیچاره گیر بدید تا حالا داشتید قربون صدقش میرفتید دوباره با یه باخت رایتون برگشت به هرحال بچها امروز نثبت به بازیهای قبل ضعیفتر ظاهر شدن که ممکنه بخاطر خستگی باشه اما بازم چیزی از زحماتشون کم نمیکنه به امید پیروزی های بعد به امید خدا
  • محمد A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 0
    اگه توی ورزشگاه بودم به احترام والیبالیستهای کشورمون می ایستادم وتشویقشون میکردم هرچند که خیلی ناراحتم.با همه اتفاقات میگم دستشون درد نکنه
  • بدون نام ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    13 3
    مطمئنم عبادي پور سفارش شده است والا يعني هيچ كس نيست كه به اين اقا بگه عبادي پور نبايد دائم تو زمين باشه
  • سجاد A1 ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 1
    واقعا برای خودمون متاسفم.وقتی که میبریم،میگیم بازیکنان عالی بازی کردن و وقتی میبازیم،میگیم،تقصیر کواچ بود.لطفا یکم منطقی باشید. امروز بچه ها خوب سرویس نزدن و دریافت اول فرانسه هم عالی بود.البته خیلی کم پیش میاد که بتونیم مثل بازی با آمریکا اونقدر عالی سرویس بزنیم.ان شاءالله بچه ها باغیرت بازیهارو ادامه میدن وبه دور نهایی صعود میکنیم.
  • ش A1 ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    14 6
    به عبادی پور باختیم
  • شایان IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    16 6
    عبادی پور نظم تیمی رو بهم می زنه آقای کواچ. معردف نمیدونم چه اصراری داره انقدر به عباذی پور پاس بده
  • بی نام US ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 1
    سر مربي چندان باهوش به نظر نمياد . حال نداره
  • بنده خدا A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    2 1
    مربی فرانسه در دقایق پایانی اگر چه می دونست که حق با ایرانه ولی تقاضای ویدیو چک کرد تا هم یه فرصت به تیمش داده باشه و هم از امتیاز آوری ما تو اون دقایق حساس جلو کیری کنه و گرچه اون مربی کویتی اصلا در حد و انداره های این بازی نبود و اگرچه ....
  • سپیده A1 ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 0
    اینکه گلایه کردن بعضی از والیبالیستا بخاطره نگرفتن پاداش حقشون بود ببازن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    2 0
    باز هم توقعات بالا رفته. خوب بودند بالاخره ورزش برد و باخت داره.
  • سایه A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    2 0
    فدای سرشون .............اتفاقا این شکست به موقع بود،بچه ها از این به بعد یه مقدار حواسشون رو بیشتر جمع می کنند و رقبا رو دست کم نمیگیرن ...........به امید موفقیت تیم ملی در مراحل بالاتر..........فقط ایران
  • علی60 A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    1 1
    خیلی مسخره ایی یعنی نظر قبلی من از اینا بدتر بود که چاپ نکردی؟
  • بی نام A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    14 2
    هر وقت عبادی پور میاد تو بازی بدون شک میبازیم...
  • حسن بهاروند A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    2 0
    غرور زیادی باعث شکست ما شد مقابل فرانسه
  • علی A1 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    1 1
    خبر آنلاین عزیز، شنبه به بلژیک بازی داریم نه نروژ
  • بی نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    3 11
    اون محمودی واسه چی خودشو میگیره به قله دنیا هم برسی باز ایرانی اسکلی
  • بی نام DE ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 0
    به خدا توقعمون زيادي بالا رفته بچه هامون محشرن بايد مشوقشون باشيم، نه همينكه يه نتيجه ضعيف داشتن بكوبيمشون....
  • محمد A1 ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 0
    حق ایران باخت بود،عدم استفاده از غفور،عدم استفاده از سرویسهای پرشی،عدم پرداخت وعده های مالی از طرف دولت به بازیکنها و ...
  • ایرانی با غیرت IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    15 3
    یعنی تو این مملکت یکی نیست به این کواچ بگه این عبادی پور رو عوض کنه یا اصلا بهش بازی نده؟ واقعا تیم رو نابود کرد. فقط در حد دو سه امتیاز کارایی داره. تو هر بازی که طولانی بازی کرده بلا استثنا باختیم بخدا. مردیم از دستش.
  • بی نام IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    3 0
    فدای سرتون . انشاالله بازی بعدی میبریم .
  • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    12 1
    ناداوری نبود عبادی پور بود
  • حنظله IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 1
    واقعا بازیشون عالی بود دست مریضاد.ما نباید همین که یه باخت میاریم پشت بچه هارو خالی کنیم
  • بی نام A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    8 1
    تنها علت باخت عدم حرفه ای بودن تیم و غرور بیخودی جهت بردای قبلی،درحالیکه تیم حرفه ای نمیگه چون ایتالیا رو بردم و ایتالیا فرانسه رو برده پس من حتما فرانسه رو میبرم،البته کوچ هم ضعیف بود
  • مهدی A1 ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    7 0
    ناداوری چیه بابا؟؟ خوب نبودیم دیگه..باید قبول کنیم. دریافت هامون اصلا خوب نبود. ضمن اینکه فکر کنم یه خورده هم مغرور شدیم. چون ایتالیا و آمریکا رو با اون سابقه بردیم فکر کردیم فرانسه رو هم می بریم. همین کار دستمون داد. ایشالا مرحله بعد جبران می کنیم جلو فرانسه. در ضمن اصلا نروژ تو جام جهانی نیست و احتمالا منظورتون بلژیک هستش.
  • nasim GB ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    3 0
    حالم گرفت ولی اشکال نداره بچه ها دو بازی رو عالی بردن و انشاءالله با توکل به خدا و پشتکار بچه ها دو تا بازی بعدی رو هم ببریم خدایا به امید تو.
  • پرهام IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    2 1
    نروژ چیه بابا....... بلژییییک.
  • بی نام A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    123 8
    به بچه ها بگین مردم ایران هیچ دلخوشی و هیچ انگیزه شادی بغیر از برد شما ندارند پس شمارا بخدا کم نگذارید
    • بی نام RO ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      از طرف خودت صحبت کن. من با بردهای استقلال و خیلی چیزهایی دیگه شاد میشم اگر تو افسرده ای برو روانپزشک
    • بی نام IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      19 3
      البته تو که زیر والیبال از استقلال مینویسی هم باید بری روانپزشک
    • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      5 3
      شما به شدت روی مخ هستین اقای بی نام.نظرات شما واقعا آزار دهنده است.
  • نهال A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    95 7
    واقعا داور دوم رو اعصاب بود انگار نه انگار که مسابقات قهرمانی جهانه .......... این داور تمرکز هر دو تیم رو به هم ریخت............حقمون باخت نبود
    • پرنیان A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      8 2
      دو عامله باخته ما 1گیجیه داور دوم؛2عبادی پور
  • بی نام US ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    ظاهرا ظریف دلش برای دخترش تنگ شده
    • بی نام IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      8 1
      موافقم خیلی ضعیف بازی کرد بر عکس لیبرو فرانسه که همه توپهارو زخمی میکرد فقط نشتن توپ تو زمینو نگاه میکرد
  • hamed A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    57 69
    فرانسه خیلی الکی و کثیف سه امتیازو ماله خودش کرد اصلا حقش نبود .
    • بی نام NL ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      11 5
      وقتی شما امتیاز میگیری تمیزه ولی فرانسه بگیره میشه کثیف؟
    • بی نام A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      7 2
      عمو جان ظرفیت باخت داشته باشید. باختیم دیگه. فرانسه هم تیم خوبی است. قهرمان اروپا هم بوده. سعی کنیم بازی بعد بهتر بازی کنیم. همین.
  • محمد از قم A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    113 1
    اشتباه نوشتید ،با بلژیک بازی داریم نه نروژ . خبر آنلاین اصلاح کن.
  • صمد IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 0
    سلام بازی بعدی بابلژیک هست نه نروژ
  • بی نام A1 ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 0
    مجیدجان پسرم، بلژیک نه نروژ
  • گمنام IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    97 6
    ناداوری ها که همهش به نفع ما بود تازه
  • بی نام A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    92 35
    زیاد شدن طرفدارای والیبال باعث میشه جوسازی هایی که در فوتبال بود اینجا هم ایجاد بشه. افرادی که شاید تنها اطلاعشون از والیبال دیدن چندتا بازی بوده، میان میگن عبادی پور باعث باخت ماست یا قدیم ضد زرینی جوسازی میکردن. بلایی که در فوتبال سر بازیکن خوب ما مسعود شجاعی اومد. جای تاسف داره.
    • ارمین 68 A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      27 1
      مسعود شجاعی؟؟؟؟ بازیکن خوب؟؟؟ شیب؟؟ بام؟؟ شما احیانا فامیل اقای عبادی پور نیستین؟؟؟ مسعود شجاعی با اون کارتی که تو بازی کره گرفت و اون پاس اشتباهی که منجر به گل بوسنی شد نشون داد چه بازیکنی هست. حرف اونهایی که انتقاد میکنن اینه که تیم ملی جای بازیکن با کیفیته. این همه با استعداد پشت در های تیم ملی هستن
  • بی نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    فرانسه تیم خوبی بود، ایتالیا و امریکا هم به زور بردنش، خواهشا الکی به کواچ گیر ندید. به افغانستان که نباخته
  • محمد IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    72 62
    به خدا با حضور میرزاجانپور و غفور و محمودی نباید تو این بازی حساس عبادی پور و اینقدر بازی بدن این واسه خودشم بده باعث میشه تبدیل بشه به یه مهره سوخته به خدا این کواچ رو اعصابه خیلی کم دیده شده که با تعویضاش جریان بازی رو عوض کنه من که آخرش نفهمیدم تعویض مهدوی با معروف تو اواخر هر ست که تقریبا تو همه بازیها تکرار میشه فلسفش چیه اگه کسی میدونه به ما هم بگه
    • بی نام A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      13 7
      محمد آقا اگر بازی رو کامل میدیدی متوجه میشدی که میرزاجان پور و غفور امروز روزشون نبود.عبادی پور هم شاید بازیای لیگ جهانی ضعیف بود ولی الان خیلی نسبت به قبل پیشرفت کرده.از الان اینقدر نسل آینده والیبالمون رو نکوبیم.
    • بی نام A1 ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      9 5
      تو اواخر بازی که سرویس دست ایرانه مهدوی به جای معروف میاد تو که بخاطر قد بلندتر دفاع بلندتر و قوی،تر جلوی حمله حریف داشته باشیم. وقتی هم سرویس عوض میشه معروف به جای خودش برمیگردد، در ضمن امروز ظریف خیلی ضعیف تر از عبادی پور بازی کرد
    • امیر A1 ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      13 11
      عبادی پور تیم رو به فنا داد ..
    • بی نام A1 ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      8 3
      جهت اطلاع باید بگم چون مهدوی قدش از معروف بلندتره برای دفاع روی تور مناسب تره این فقط یکی از دلایلی که این تعویض انجام میشه شیرایران شیر کواچ مطمئن باشید این باخت تاثیر خوبی برای ادامه مسابقات داره
    • بی نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      5 7
      به خاطر اینکه مهدوی قد بلندتری داره به دفاع روی تور کمک میکنه,در زمان آقای ولاسکو هم دقیقا این تعویض انجام میشد و کاملا هم تصمیم درستی هستش,کجا بودی اونموقع شما؟,تعویضهای آقای کواچ کاملا بجاست دوست عزیز شما از کجا اطلاعات کسب می کنید؟
    • بی نام EU ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      3 3
      چون مهدوي در پست پاسور قد بلند تري نسبت به معروف داره و براي دفاع روي تور مفيد تر است
    • محمد IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
      1 0
      بله منم این منطق رو فهمیدم ولی سوال اینجاست که تا حالا چند بار این تاکتیک جواب داده؟ مهدوی تا حالا چندین بار خطای پنجه داشته که از یه پاسور که چه عرض کنم از یه والیبالیست معمولی هم بعیده قبول کنید که همیشه لازم نیست از هر کسی به هر قیمتی دفاع کنیم به صرف اینکه تو تیم ملی هست
  • بی نام IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    14 0
    ضعف داوری برای هر دو تا تیم بود ... عامل باخت ما هرچی که بود ناداوری نبود
  • احضارشده IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    11 1
    مغرور بودیم
  • جمشید A1 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    3 14
    فقط ولاسکو
  • بی نام A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    یه سوال درباره تیترها خبری چرا وقتی ما تیمی رو می بریم اون تیم مقابل ما زانو زده اما وقتی تیمی ما رو می بره ما فقط مقابل آنها شکست خوردیم و زانو نزدیم
    • میلاد IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      7 4
      بعضیام فقط میخوان ایراد بگیرن و یه چیزی بگن، خداوکیلی انتظار داری تو کشورت تیتر بزنن ایران مقابل فرانسه زانو زد
    • بی نام A1 ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      9 5
      چون ما جلو فرانسه به سجده افتادیم
    • زهرا US ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
      9 4
      به غیر از ناداوری وجود عبادی پور کم تجربه تو زمین و نبود میرزاجانپور یا غفور باعث این شکست ماشد...الان وقتشه اقای کواچ یکم به خودش بیاد و بدونه که میخواد چیکار کنه...بازی های قبلی رو بدون نقص بردیم چون اجزای تیم همگی قدرتمند و با تجربه بودند...اه
    • بی نام IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
      0 0
      تازه فقط شکست نخوردیم یه شکست باارزش بوده
  • بی نام IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 2
    وقتی با دو برد پیاپی حسابی باد به جلدمان رفت با تیترهای انچنانی بزانو دراوردیم و له کردیم و چه چه انگار بر قوم مقول چیره شدیم و میدان ورزش را با صحنه جنگ اشتباه گرفتیم امروز هم برای توجیه ان گفته ها با عذر بد تر از گناه میخواهیم به نوعی ان نوشته ها را پاک کنیم و اینگونه حقیرانه تیتر میزنیم تاکی تا کجا عوام فریبی نمیدانم بس است دیگر اقایان رسانه ای باخت که باخت فدای سر خود بچه ها که باختند وقتی امریکا از ما میبارزد معلوم است که به هر حال ما هم باید جایی ببازیم دیگر اینهمه بازی در اوردن ندارد
  • علیرضا A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    11 3
    وجدانا این عبادی پور تو لحظات حساس گند میزنه به بازی. بابا بازی با پورتوریکو باید به عبادی پور بازی بده نه بازی با فرانسه و امریکا و ایتالیا.
  • بی نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    2 4
    یعنی این فائقی دوزار نمیارزه اصن نمیتونه یه توپ بخابونه طرف اسبک نزده کج میشه اومده تیم ملی تیم ملی تا موقعیکه اینجوری سرویس بزنه به هیج جا نمیرسه انگار اومدن جام رمضان از 6 تا 4 نفر ساده میزنن
  • سلام IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    3 3
    یکی از بزرگترین مشکلات ما دریافت اوله..تورو خدا ببین معروف بیچاره تا کجا باید عقب بیاد و پاس بده..واقعا ضعبفیم توی در یافت اول..موسوی امروز اصلا خوب نبود..امتیازهای حساس رو می داد به حریف. و یکی 2 امتیاز حساس رو نپرید و دفاع نکرد.باید یاد بگیریم از بازیکن حریف که توپی که با اشتباه هم تیمیهاش سخت به دستش می رسه رو می پره و اپشار و امیتاز.نه بازیکنای ما که اگه اشتباهی بشه توپ سومو اروم سائد می زنند توی زمین حریف
  • بی نام IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    4 3
    همچين ميگن تعويض ها اشتباه بودى انگار سى سال تو ليگ جهانى بازى ميكردن ده سال هم مربى بودن الان هم دارن كتاب مبانى واليبال رو تاليف ميكنه .. بابا بى خيال
  • بی نام A1 ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    5 7
    فقط اناستازی اگه مربی میشد....
  • بی نام A1 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    1 0
    ماشالله دقتنروژ آخه؟بلژيك مجيد جان
  • سارا IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 5
    من اين مهدويو درك نميكنم مياد زمين كه امتياز بديم؟ محمودى رو هم برادرشون در حاليكه آماده نيست دوباره آوردن كه يه موقع جاش پر نشه؟ اونم تو اين موقعيت حساس
  • طهماسبی A1 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    18 4
    چرا هروقت میرزاجان پور یه خطای کوچیک می کنه کواچ سریع میفرستدش بیرون و عبادی رو میاره به خدا یه اسپک بلند درست حسابی نزد تو بازی اگر دریافتش مد نظره که تو دریافت هم افتضاح بود. ترو خدا کاری بکنید این کواچ به نظر من مرد لحظه های سخت نیست. چرا مهدوی باید تو زمین بمونه اونم آخر ست. چرا تعویض ها مشکل داره. چرا تایم به موقع نمی گیرن. وقتشه که به مربی ملی اعتماد کنیم. الان مثلا انتیگای فرانسوی شده سرمربی لهستان چرا ما نباید از مربیای جوون استفاده کنیم و یه تمرین دهنده و انالیزور خارجی قدر بذاریم کنارشون واقعا کدوم مربی قبل از سرویس حریف تایم می گیره. همه مربیا قبل از سرویس خودی تایم می گیرن.
  • کمیل IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
    6 0
    ایشالا بازی بعدی جبران میکنن.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    7 0
    آقا شنبه ساعت 19 با بلژیک بازی داریم نه نروژ
  • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    6 1
    تيم واليبال ايران و كلا ورزشكارهاي ايراني نوسان زيادي دارن يه بازي خوب يه بازي افتضاح رو اين مسئله بايد كار بشه اين نوسان هم جسمي هست و هم روحي
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    2 2
    بازی بعدی با بلژیکه و نه نروژ خبرآنلاین
  • بی نام DE ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    5 4
    فرانسه قوی بود همیشه که نمیشد برد
  • سارا A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    15 6
    عبادی پور عزیز هنوز جا خالی انداختن رو همچی درست بلد نیستی اینقدر اصرار نداشته باش داداش نمیخوام ناراحت بشی ولی انتقاد سازنده رو قبول کن جا خالی هات خرابه تمام.
  • محمد IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    8 2
    ست چهارم 1916 جلو بودیم ولی بچه ها از بس ضعیف کار کردن که باختیم این مهدویم نمی دونم چی داره که به تیم ملی دعوت می شه
  • علی A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    19 7
    چرا اینطوری میکنید این والیبالیستا یه عالمه زحمت کشیدن حال یه بازی رو هم باختن هیچ اشکالی ندارد در ضمن باید به عبادی پور میدون بدن تا اونم مثل میرزا جانپور بشه. به امید پیروزی در بازی های بعد
  • peyman A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    29 11
    تنها مشکل ایران این عبادی پور بود که با آبشار های ضعیف دریافت رو برا تیم مقابل راحت میکنه و در نهایت از دست دادن امتیاز ... و از اون بیشتر مقصر کواچ هستش که عبادی پور رو بیرون نمیاره واقعا تاسف باره ...شهرام محمودی طبق معمول خوب بود ... غفور رو هم باید میاورد داخل و همچنین به جای این عبادی پور باید میرزا جانپور رو میزاشت...
  • بی نام EU ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    8 5
    لیبروی ما ته سوتی بود
  • امیر تبریز اوغلی ضد لنگ وکیسه IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    3 6
    نمره 19//////20 میگرفتیم میگفتیم گرفتیم. اما اگه14 /15 می شد میگفتیم استاد 15 داده. ببریم خودمون دلاورانه بردیم. ببازیم داوری
  • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    4 1
    تورو خدا امروز عبادی پورو نیار تو زمین آقای کواچ
  • علی IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    2 2
    آقا بیان یه نظر سنجی بکنید از مردم و کارشناسان والیبال در مورد عبادی پور.آخه این چه بازیکنیه؟چقدر پوئن منفی.تو بازی فرانسه یک تنه باعث شکست ایران شد.نه اسپک میزنه و نه سرویس قوی داره و دریافتاشم بسیار ضعیف و حتی توپ های آروم رو هم با دردسر دریافت میکنه.چرا باید میرزاجانپور با اون عملکرد عالی و اشتباهات کم بیرون بیاد و عبادی پور با اون عملکرد وحشتناک و اشتباهات بچه گانه و فاحش وارد زمین بشه؟چرا؟ آقای کواچ باید بفهمه که تیم ملی ملک شخصیش نیست که هر کاری دلش میخواد میکنه.