تسنیم نوشت:

وزیر بهداشت از نوسازی بیمارستان های کشور خبر داد و گفت: ۵۰ درصد بیمارستان های کشور فرسوده است.

سید حسن قاضی زاده هاشمی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران گفت: 50 درصد از بیمارستان های کشور فرسوده بوده و نیاز به بازسازی و تعمیر دارد.

او با اشاره به لزوم نوسازی بیمارستان های فرسوده از اجرای طرحی با عنوان نوسازی بیمارستان های کشور خبرداد و گفت: برای این مهم، شش هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 25 درصد از اهداف طرح نوسازی بیمارستان‌های کشور محقق شده است ابراز امیدواری کرد تا 75 درصد باقیمانده از اهداف اجرای این طرح تا 8 ماه آینده اجرایی شود.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 373709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 2
    طرح سلامت که بنام مردم و بکام متخصصان با افزایش تعرفه ها رفت سهم مردم از از بیمارستانهای دولتی که حدود ده در صد بهداشت مردم را تحت پوشش قرار میدهد کاهش یافت در مقابل تر فندی شد تا نود در صد حوزه بهداشت که در این کشور خصوصی است افزایش غیر متعارف یابد و در نتیجه وضع بهداشت بد بود بدتر شد در هیچ کجای دنیا ندیدم که حوزه بهداشت بنگاه تجارتی شود که در کشور ما چنین شد کجای دنیا متوسط حقوق کار کنان یک میلیون تومان در ماه و متخصصان حداقل چهل میلیون تومان در ماه و تا حدودی معاف از مالیات هستند در دنیا با افزایش در امد مالیات تصاعدی بالا میر ود در کشور ما متخصصان معاف میشوند متاسفم