مسعود نیلی، مشاور ارشد رئیس جمهور تغییرات بازار کار ایران هنگام اجرای بسته خروج از رکود دولت را شرح خواهد داد.

مدتي است که دولت بسته خروج از رکود را ارائه و بخش‌هایی از آن را اجرا کرده است. همزمان با آغاز این برنامه چند روز پیش اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور عنوان کرد که اقتصاد ایران تکان خورده و شواهد خروج از رکود مشاهده است.

در همین حال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم از در نظر گرفتن 280 هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغالزایی بدون تورم خبر داده تا اقتصاد ایران هرچه زودتر از رکود خارج شود.

این در حالی است که تا پیش از این تجربه‌های مشترکی دولت‌های پیشین در موضوع اشتغالزایی داشتند و آخرین آن اختصاص 27 هزار میلیارد تومان برای بنگاه‌های زودبازده بود که در اجرا مشکلاتی رخ داد.

اینکه دولت چطور می‌خواهد هنگام خروج از رکود از مشکلات در بازار کار پیشگیری کند و با اجرای بسته خروج از رکود دولت بازار کار کشور در دو سال آینده چه تغییراتی خواهد کرد؟ سوالاتی است که امشب دکتر مسعود نیلی، مشاور ارشد رئیس جمهور در برنامه رادیویی «کاروکارگر» پاسخ خواهد داد.

برنامه کاروکارگر چهارشنبه‌ها ساعت 21 تا 22 از رادیو اقتصاد(موج اف ام، ردیف 98) پخش می‌شود و در برنامه امشب علاوه بر دکتر مسعود نیلی، کارشناسان اقتصادی دیگر هم این موضوع را بررسی خواهند کرد.


3535

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =