آغاز نمایشگاه پنجم با غرفه ویژه یادداشت‌های رهبر انقلاب

45 اثر تقریظ شده توسط رهبر معظم انقلاب، در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب های تقریظ شده از سوی رهبر معظم انقلاب در حوزه دفاع مقدس، در غرفه ویژه ای در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس به نمایش در می آید. این کتاب ها از بین صدها اثر انتخاب شده و در قالب کتاب های خاطره محور یا تاریخ شفاهی در یک غرفه از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در کنار این غرفه نیز از نویسندگان این کتاب ها دعوت شده تا در حاشیه برپایی نمایشگاه به سوالات مردم پاسخ دهند.

امسال همچنین در بخش بین الملل نمایشگاه، بیش از یکهزار کتاب با زبان های انگلیسی، عربی و فرانسه که مانند ایران درگیر دفاع و مقاومت در برابر استکبار و استعمار بودند، به نمایش گذاشته می شود.

رونمایی از کتاب و برگزاری 40 نشست علمی و ادبی را از دیگر برنامه های این نمایشگاه امسال است و طبق گفته مسئولان نمایشگاه، قرار است هر روز همزمان با برپایی نمایشگاه به فاصله هر 45 دقیقه یک کتاب رونمایی شود. در نمایشگاه امسال 6 هزار عنوان کتاب برای ارائه به مخاطبان تدارک دیده شده است که نسبت به سال گذشته این تعداد کتاب‌ با 12 درصد افزایش همراه بوده است و با 40 درصد تخفیف به مخاطبان عرضه خواهد شد.

بر اساس تدابیر اندیشیده شده ناشران شهرستانی حاضر در این دوره از نمایشگاه غرفه استقرار خود را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور 145 ناشر و بیش از پنج هزار اثر از سوم تا نهم مهر ماه  از ساعت 9 صبح تا 7 شب برپا می شود و مراسم افتتاحیه روز سوم مهر ماه در محل موزه دفاع مقدس برگزار شود.

پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از پنجشنه سوم مهر ماه تا جمعه 11 مهر در باغ موزه دفاع مقدس برپا خواهد بود.

 

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 376980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =