مهر نوشت:

روزنامه خبر جنوب امروز با انتشار شماره9711 ، وارد سی وششمین سال انتشارخود شد.
روزنامه خبر جنوب اولين روزنامه بخش خصوصي كشور است كه پس از انقلاب اسلامي ايران با مديريت حسين واحدي‌پور در شيراز منتشر و عرضه شد.

مدیر مسئول موسسه انتشارات بین المللی خبر، همزمان با آغاز سی وششمین سال انتشار روزنامه خبرجنوب، گفت: روزنامه خبر جنوب از اول مهرماه 1358تاکنون به طور مداوم انتشار یافته است که در اين مدت حتي يک روز هم فعاليت آن تعطيل نشده است.

حسین واحدی پور گفت: خبر جنوب همچنين 18 سال است که به عنوان تنها روزنامه کشور در تعطيلات نوروز با شمارگاني بين 20 تا 25هزار نسخه منتشر مي‌شود تا اثبات کند در تعطيلات هم مي‌توان روزنامه‌اي منتشر کرد که مخاطب داشته باشد.

او درباره روند انتشار این روزنامه طی سالهای متمادی نیز گفت: مسيري که خبرجنوب طي کرده تا به اينجا برسد مسيري سخت و پرفراز و نشيب بوده است. خبر جنوب در سال 1358 با 5000 نسخه تيراژ، انتشار خود را آغاز کرد و در حال حاضر روزانه 60 هزار نسخه تيراژ دارد، هر چند که بحران افزايش قيمت کاغذ، جلوي افزايش تيراژ اين روزنامه را گرفته است.

او گفت: خبر جنوب نخستین روزنامه‌ای بود که خبر آزادی خرمشهر را منتشر کرد و در حال حاضر در48 تا 56 صفحه چاپ می‌شود که انتشار آن در راستای درج آخرین اخبار،بعضا تا ساعت 2 بامداد عقب می افتد.

از مجموع صفحات روزنامه خبرجنوب علاوه بر اخبار کشوری و بین المللی، 8 صفحه به اخبار منطقه‌اي مربوط به استان فارس و جنوب کشور اختصاص یافته و چهار صفحه ضميمه ورزشي هم در روزنامه منتشر مي‌شود که بخش اعظم آن مربوط به مطالب ورزشي منطقه‌اي است. در حقيقت حجم روزنامه به گونه‌اي تقسيم‌بندي شده که مخاطبان را هم از خبرهاي سراسري و هم از خبرهاي منطقه‌اي آگاه مي‌کند و نيازمندي‌هاي آن نيز نيازهاي مردم را رفع مي‌کند.

 


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شايان از شيراز A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    20 6
    زنده و پاينده باشيد و در اعتلاي فرهنگي شهر و استانمون هميشه كوشا
  • شیراز IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    8 1
    آقای واحدی پور یک انسان کامل با روحیه شاخص مردمداری و مردانگی و معرفت هستند که این ویژگی ها به عنوان یک الگوی ذهنی در روزنامه هاشون هم نمود پیدا کرده ، امیدوارم تا سالیان سال جوان تر ها از حضور این مرد برجسته و پخته مطبوعات ایران بهره ببرند
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
    5 8
    ما زنده از آنیم که آرام نداریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست