قطار، گردشگران اروپایی را به یزد می رساند

معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد اعلام کرد: یکصد گردشگر اروپایی از طریق راه آهن هفته آینده وارد یزد می شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان گردشگری و میراث فرهنگی، سید مصطفی فاطمی در جمع خبرنگاران به مناسبت آغار هفته گردشگری اگفت: این عده با عنوان نخستین قطار گردشگران اروپایی از کشورهای فرانسه، آلمان، نروژ و اتریش پس از توقف کوتاه در زنجان روز چهارشنبه 9 مهر ماه در ایستگاه راه آهن از سوی شهروندان یزدی مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

وی، با اشاره به برنامه های هفته گردشگری از چهارم تا 11 مهرگفت: تور رایگان ویژه ایثارگران، گردهمایی پاکسازی بافت تاریخی با عنوان 'آب و جارو' در یک حرکت نمادین و خود جوش مردمی و مراسم گرامیداشت روز گردشگری با حضور ورزشکاران روبروی مسجد جامع با همکاری بنیاد شهید و هیئت ورزش های رزمی استان برنامه های ابتدایی این هفته است.

وی از نواخته شدن زنگ گردشگری درهنرستان گردشگری، مراسم روز جهانی جهانگردی و آغاز سال تحصیلی دانشجویان گردشگری در دانشگاه یزد و برگزاری همایش روز جهانی جهانگردی با عنوان توسعه جوامع و محیط زیست با حضور دکتر 'معصومه ابتکار' رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور روز شنبه  در سالن نخبگان یزد خبر داد.

معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی استان، دیدار فعالان صنعت گردشگری با امام جمعه یزد، افتتاح باشگاه خبرنگاران حامی میراث فرهنگی و گردشگری و رونمایی از بادگیر ارگ حکومتی یزد را از برنامه های روز یکشنبه 6 مهرماه عنوان کرد.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =