در روزهای پایانی هفته دفاع مقدس رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در دوران دفاع مقدس جانشین امام در نیروهای مسلح بود به بیان خاطرات خود از آن روزها پرداخت.

هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای صریح با سایت شخصی خود به بیان ناگفته هایی از روزهای بعد از خرمشهر تا قطعنامه 598 گفت. اینجا را ببینید.

محمد علی رامین معاون مطبوعاتی در دولت نهم درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار - بازیگر سینما- اظهار نظر کرد و گفت که او پسر نوح نیست و از ماجرای ازدواج این دو بی خبر بوده است. اینجا را ببینید.

پیکان خودرویی که تا مدت ها از حافظه تاریخی مردم ایران پاک نخواهد شد. اگرچه از چرخه تولید خودروی ایرانی از سال 1384 کنار گذاشته شد، اما همچنان در خیابان های شهر لندن در انگلستان تردد می کند. تصویر این خودرو را اینجا ببینید.

فرهاد مجیدی که پس از هفته ها گردش در امارات و اسپانیا به تهران برگشته به دیدار غلامحسین مظلومی رفت.تصاویر این دیدار را اینجا ببینید.

امیرعباس سلطانی، عضو کمیته پیگیری پرونده «بابک زنجانی» می گوید که این متهم همچنان همه را بازی داده و هیچ پیشنهاد و راه حلی برای حل و فصل پرونده ارائه نمی کند.تاکید می کند که این پرونده فعلا پیشرفت محسوسی نداشته و او هر روز برگ جدیدی رو کرده و کار خود را از زندان انجام می دهد. اینجا را ببینید.

تهمینه میلانی در جدید ترین گفت وگوی خود از فمنیسیم و سینمای اجتماعی سخن گفته است. از نگاه او فمنیسم یک جریان فکری ارتجاعی نیست، بلکه یک جریان پیشرو است که حقوق از یادرفته ی زنان را مطرح می‌کند. اینجا را ببینید.

اظهارات نخست وزیر انگلیس پایش به مجلس هم کشیده شد. بعد از واکنش روز گذشته رئیس مجلس، امروز حجت الاسلام رسایی نماینده مردم تهران در مجلس  در تذکری در جلسه علنی مجلس نسبت به عدم محکومیت مواضع نخست وزیر انگلیس توسط محمد حسن ابوترابی‌فرد رئیس وفت جلسه اعتراض کرد و در ادامه پس از این که ابوترابی به او گفت مجلس جای عربده کشیدن نیست جلسه مجلس را ترک کرد. برای اطلاع از کم و کیف موضوع اینجا را ببینید.

/17212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 377872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    1 5
    درود بر تو شهید عزیز خون شما باعث ارامش ما در نگه داشت دین و توبه الی الله است من یکی ایمانم اگر خدا قبول کند مدیون خون شما شهدای عزیز می دانم شماها ایران را تا قیامت بیمه کردید