شهروند نوشت:

خاله شادونه قلابی که در بین مردم پارس‌آباد برنامه اجرا می‌کرد با حکم دادستان شهرستان پارس‌آباد دستگیر شد.
بنرها و تصاویری از حضور خاله شادونه در نقاط مختلف شهرستان پارس‌آباد نصب و منتشر شده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد خانمی با مشخصات جعلی و غیرواقعی به جای «ملیکا زارعی» اقدام به اجرای برنامه در بین مردم کرده است. با اعتراض مردم و با اعلام مسئول اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان، خودروی حامل این افراد توقیف شد.
خانمی که خودش را به جای ملیکا زارعی جا زده بود، در بازجویی‌ها اقرار کرد. او به همراه عوامل اجرایی، کارگردان و حسابرس به علت کلاهبرداری و فریب مردم بازداشت شدند. پولی که از فروش بلیت این برنامه به‌دست آمده بود توقیف شد و قرار شد متهمان مبالغی را که از سوی مردم این شهرستان گرفته بودند، به خود آنها پس بدهند.
در پی وقوع این ماجرا، روزگاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد نیز با بیان این‌که این اداره تنها به‌عنوان ناظر برنامه «خاله شادونه» انجام وظیفه کرده است، گفت: برنامه «خاله شادونه» که ١١مهرماه در پارس‌آباد برگزار شد با مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و موسسه فرهنگی و هنری نقش‌نگاران سایه هنر اردبیل که مجری این برنامه بود برگزار شد اما در پی اعتراضات حضوری مردم این اداره به‌عنوان ناظر وارد عمل شد.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهگذر IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    70 14
    مگه خاله شادونه برند ثبت کرده که این ها را دستگیر کرده اند؟ به چه جرمی دستگیر شده اند؟؟ استفاده از مفاهیم عام مثل کلاهبرداری بدون استناد به قانون غیر حرفه ای است. به خاله شادونه یاد بدهیم که برود برندش را ثبت کند، بعد بیاییم قانون درست و درمان تدوین کنیم و با استناد به آن دستگیر کنیم و خبر واضح به رسانه ها اعلام کنیم.
  • فرهاد IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    21 3
    اقا کلی خندیدم فک کن بچه های پارس اباد چه ذوقی کرده بودند
  • بی نام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    6 2
    جل الخالق یعنی مردم نفهمیده بودن ..............هه یارو مجوز گرفته بود خخ ارشاد هم .........ههههه
  • بی نام DE ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    19 0
    خب اسمش را میگذاشت خاله شادونه ۲
  • بی نظر A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    26 0
    حالا مگه خاله شادونه کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟