تاکتیک جدید وزارت ورزش برای فشار به فدراسیون فوتبال/مربیان بزرگ دنیا در تهران کلاس مربیگری می گذارند

کمیته آموزش وزارت ورزش قرار است مربیان بزرگ دنیا را به تهران بیاورد و برای مربیان داخلی کلاس های دانش افزایی بگذارد. کلاسهایی که به زعم وزیر ورزش ، ایران را از آوردن مربیان خارجی بی نیاز می کند. مربیانی چون کارلوس کروش در تیم ملی فوتبال.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ وزیر ورزش در برنامه ورزش و مردم اعلام کرد کمیته آموزش وزارت ورزش بزودی پای مربیان بزرگ دنیا را به تهران باز می کند تا در رشته های مختلف و بخصوص فوتبال برای مربیان ایرانی نکات مهمی داشته باشد. وزیر ورزش که این بار هم تیغ تند انتقاد را در حرفهایش به کارلوس کروش گرفته بود و بعد فنی فدراسیون را دلیل این همه ناکامی می دانست ، از این گفت که حضور مربیان بزرگ دنیا برای ندریس کربیان داخلی بسیار ثمربخش تر از استفاده از مربیان خارجی در راس کادرفنی است. او اشاره ای داشت به دوره های مربیگری دتمار کرامر در سالهای دور در تهران. زمانی که م÷ربیانی چون حبیبی ، یاوری ، دهداری ، رنجبر و مهاجرانی از آن کلاس ها به فوتبال ایران هدیه شدند. 

سالهای زیادی از آن سالها گذشته است و حالا شرایط آموزش مربیگری تغییر کرده و دوره های اینچنینی در فوتبال نیاز به تائید کمیته مربیان فوتبال و البته سرتیفیکیت از تشکیلات آسیایی فوتبال دارد. باید دید فدراسیون فوتبال این همکاری را با وزارت ورزش خواهد داشت؟

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعیدی A1 ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    4 3
    تمام تیم های مطرح دنیا سالهاست دارن از وجود مربیان درجه 1 بین المللی بهره میبرن و استفاده شو میکنن، اونوقت وزیر ورزش ما هنوز اندر خم یک کوچه است
  • مصطفی A1 ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    3 0
    کلاس اموزشی مدیریت ورزشی برای مدیران ورزشی انتصابی واجب تر است
  • بی نام IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    آنخه این دوره ها به زبان انگلیسی برگزاد میشه به نظر شما چند درصد مربیان ما مسلط به زبان انگلیس هستند که بتوانند بهره لازم رو ببرند