روزنامه کیهان به بیانیه مجمغ روحانیون مبارز واکنش نشان داد.

روزنامه کیهان در سرمقاله روز شنبه در دفاع از مقاله پنجشنبه خود که  سرنوشت مشابه بی نظیز بوتو را برای خاتمی پیش بینی کرده و مورد نقد مجمع روحانیون مبارز قرارگرفته بود نوشت: اگر یک روزنامه -مثلاً کیهان- درباره احتمال ترور فیزیکی یکی از شخصیت های نظام هشدار بدهد، باید مورد ملامت و اعتراض قرار گیرد، یا به خاطر این هشدار باید تشویق شود؟ پاسخ این سوال هم کاملاً روشن است و بدیهی است که باید از هشداردهنده- در اینجا روزنامه کیهان- قدردانی و تشکر شود.

کیهان در ادامه آورده است:باید از مدعیان اصلاحات و مخصوصاً از مجمع روحانیون مبارز پرسید، چرا از هشدار کیهان عصبانی شده اید؟ آیا «آمریکا»  را تروریست نمی دانید و به همین علت، از این که کیهان به ساحت مقدس!! عموسام نسبت تروریسم داده است، فریاد وا اخلاقا! برآورده اید؟!  و یا، از این که هشدار کیهان، نقشه احتمالی آمریکا را نقش برآب کرده است، عصبانی شده اید؟ و یا خدای نخواسته، از این رخداد احتمالی چندان هم بدتان نمی آید!! و... اگر هیچیک از این سه علت باعث عصبانیت شما نیست، پس عصبانیت و سروصدای شما برای چیست؟! خودتان قضاوت کنید!

در بخش دیگری از سرمقاله کیهان که به قلم حسین شریعتمداری نوشته شده می خوانیم:کیهان علت اصلی عصبانیت برخی از اطرافیان آقای خاتمی را می داند و درآینده ای نزدیک با ذکر اسناد غیرقابل انکار به آن اشاره می کند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 3804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۶
    0 0
    تروركننده از نقشه اطلاع خواهد داشت
  • بهمن IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۸
    0 0
    خاتمي ميايد تا سيه روي شود هركه در او غش باشد