مدافع پرسپولیس در صورت دریافت اخطار مقابل گسترش فولاد، دربی را از دست می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با این حال محسن بنگر هیچ دغدغه ای برای بازی با گسترش ندارد. این بازیکن در آستانه دیدار با رقیب تبریزی، گفت: دلیلی نمی بینم که از حالا به فکر دربی باشم. لیگ بازی به بازی انجام می شود و هر بازی شرایط خاص خود را دارد.

بنگر که درصورت دریافت کارت زرد در دیدار امروز پنجشنبه 15 آبان ماه مقابل گسترش فولاد، شانس بازی در دربی را از دست خواهد داد در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است برای جلوگیری از این اتفاق محتاط تر بازی کند یا خیر، اظهار داشت: شرایط من با سایر بازیکنان هیچ تفاوتی ندارد و مثل بازی های گذشته با تمام توان برای موفقیت پرسپولیس می جنگم، البته امیدوارم اتفاق بدی رخ ندهد و بتوانم در ادامه لیگ به خصوص تقابل با استقلال در خدمت تیمم باشم.

این مدافع شمالی اضافه کرد: ما با گسترش فولاد بازی خواهیم کرد و من هم تمام توانم را مثل بازی های گذشته به کار می گیرم که تیمم از این دیدار به امتیاز کامل دست یابد، 

وی با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس اجازه مصاحبه جنجالی را در آستانه دربی از بازیکنان پرسپولیس گرفته، افزود: در کمال احترام به دیدارهای پیش رویمان نگاه می کنیم و امیدواریم بهترین امتیازها را تقدیم هواداران کنیم.

این مدافع بلند قامت در پاسخ به این سوال که فکر می کنی نتیجه دیدار با گسترش فولاد چه خواهد بود و آیا پرسپولیس می تواند از این بازی با دست پر از میدان خارج شود یا خیر، گفت: گسترش تیم جوا ن و با انگیزه ای است اما ما هم پرسپولیس هستیم و باید از نام این باشگاه مقابل چشم هواداران مان دفاع کنیم. به همین دلیل از دقایق ابتدایی تاکتیک های هجومی را در دستور کارمان قرار می دهیم و بیش از حریف به کسب پیروزی در این دیدار فکر می کنیم؛ امیدوارم با حمایت هواداران موفق به کسب سه امتیاز از این دیدار شویم.

گفتنی است، طبق قانون جدید لیگ برتر، بازیکنانی که به علت سه اخطاره شدن، سابقه محرومیت دارند، در بار دوم با دریافت دو کارت زرد محروم خواهند شد. بنگر که در اواسط فصل سه کارته و محروم شده بود، هفته گذشته مقابل پیکان یک بار دیگر کارت زرد گرفت و در صورت دریافت اخطار برابر گسترش، مجددا محروم شده و دربی حساس هفته پانزدهم را از دست می دهد.

 
252 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =