ایران نوشت:

در پی تماس تلفنی با مرکز 110 مبنی بر وقوع یک مرگ مرموز واقع در روستای دانیال از توابع سلمانشهر بلافاصله مأموران پلیس آگاهی و کلانتری سلمانشهر با هماهنگی بازپرسی و پزشکی قانونی در محل حاضر شدند.  مأموران پس از ورود به محل حادثه با پیکر بی‌جان و خون‌آلود مرد جوانی به نام نادر یوسفی 42 ساله روبه‌رو شدند که در اتاق پذیرایی روی زمین افتاده بود. آثار بریدگی در مچ دست چپ - شاهرگ - و مچ دست راست و آثار ضربات شیء نوک‌تیز روی قفسه سینه نیز دیده می‌شد.  سرهنگ «کشاورزی» فرمانده پلیس عباس‌آباد در این باره گفت: اقدامات ابتدایی بررسی صحنه جرم و معاینه اولیه جسد توسط پزشکی قانونی انجام شد و در بررسی ساختمان و اطراف آن هیچ‌گونه آثار تخریب مشاهده نشد، بدین ترتیب به همسر قربانی حادثه به نام «سحر» 30 ساله مشکوک شده و او را بازداشت کردیم.
وی در مراحل نخستین بازجویی‌های پلیس ادعا کرد در اتاق بچه‌ام خواب بودم و متوجه هیچ سرو صدایی نشدم.  در همین راستا مأموران تحقیقات از همسایه‌ها را در دستور کار خود قرار داده و دریافتند این زوج از مدت‌ها پیش با هم اختلاف داشتند.
از سویی دیگر با توجه به تماس نگرفتن همسر مقتول با پلیس، اطلاع‌رسانی به همسایگان و عادت قربانی حادثه به وسواس خاصی که به قفل کردن در حیاط و در خانه‌اش داشت و همچنین علاوه بر آن آثار بریدگی در انگشت سبابه دست چپ و کف دست راست، فاصله اندک استقرار جسد با اتاق خواب و خون آلود بودن پای مقتول، همسر قربانی مظنون اصلی شناخته شد.
با وجود انکارهای همسرقربانی حادثه درباره مرگ همسرش، با استفاده از شیوه و شگردهای فنی پلیسی و تمرکز به مستندات سرانجام همسر قربانی اقرار و اعتراف به قتل کرد. وی درباره چگونگی وقوع حادثه گفت: همسرم را با ضربات چاقو به قتل رساندم، ابتدا مقدار زیادی قرص در غذای او ریختم وقتی او بی‌حال شد با کارد به جانش افتاده و او را کشتم.
با دستور قضایی پس از بازسازی صحنه قتل از سوی این زن جنایتکار و مستندسازی، یک چاقوی اره‌ای آشپزخانه که شسته شده بود پیدا شد.
با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب عباس آباد متهم تا انجام بررسی‌های تخصصی درباره علت و انگیزه قتل در اختیار مأموران قرار دارد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 383919

برچسب‌ها