مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) دوره جدید «پرورش نسل توحیدی» را برگزار می کند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سرچشمه، دوره جدید طرح شکوفایی نسل توحیدی با همکاری و حضور متخصصین کلینیک رویان دانشگاه تهران، متخصصین کودک و متخصصین علوم قرآنی و طب سنتی، به زودی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی(سرچشمه) برگزار می گردد.

این دوره شامل شش کارگاه بوده، که طی سه هفته در روزهای جمعه ۲۳ آبان، جمعه ۳۰ آبان و جمعه ۷ آذر ماه برگزار خواهد شد. بر این اساس هر هفته از این ایام، کلاس ها در دو تایم ۲ ساعته (جلسه اول ۸ -۱۰ صبح و جلسه دوم ۱۰ -۱۲) برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در این دوره، می توانند تا روز چهار شنبه مورخ ۱۳۹۳/۸/۲۱ نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند. حضور در جلسات، بدون تکمیل فرم ثبت نام امکان پذیر نیست. لازم به ذکر است که این جلسات به صورت رایگان و برای زوجین تشکیل می شود.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با ۳۵۰۲۴۰۰۰ (داخلی ۱۴۸: کلینیک خانواده) تماس بگیرند و برای ثبت نام به آدرس http://nasletohidi.ir مراجعه کنند.

 

همایش «فرزند پروری دینی»

کلینیک خانواده سرچشمه هچنین سلسله جلساتی با موضوع «فرزند پروری دینی» را در روزهای چهارشنبه از ساعت ۷:۴۵ الی ۱۰ صبح در مدت ۷ هفته برگزار می کند.

در این همایش که ویژه مادران دانش آموزان منطقه ۱۲ است؛ آموزش‌های لازم در خصوص طب سنتی آشنایی والدین با مقوله بازی و اسباب‌بازی، بازی‌های مناسب برای بالا بردن سطح ذهن و هوش کودکان و نوجوانان در سنین مختلف و همچنین آشنایی والدین در خصوص تربیت جنسی کودکان و نوجوانان صورت خواهد پذیرفت. اولین جلسه این همایش ۷ آبان ماه برگزار شده است.

کلینیک خانواده مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور واقع است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =