کارگاه‌های آموزشی در نمایشگاه مطبوعات

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها همزمان با نمایشگاه مطبوعات، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های علمی،تخصصی را با حضور استادان و متخصصان حوزه رسانه برگزار می‌کند.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی بیستمین نمایشگاه مطبوعات، کارگاه‌های آموزشی این دفتر شامل آشنایی با فتوژورنالیسم ایران و جهان، کاربرد گرافیک خبری و اطلاع‌رسان در مطبوعات، چگونه یک گزارش داغ مطبوعاتی بنویسیم، روزنامه‌نگاری سایبر از سخت خبر تا رسانه‌های اجتماعی، مدیریت پورتال‌ها و وب سایت‌های اطلاع‌رسان، کارکرد بنگاه‌های رسانه‌ای در نشریات محلی است که هر روز از ساعت 30/10 تا 12 با حضور استادان مطرح این حوزه برگزار می‌شود.

همچنین، 6 نشست تخصصی با عناوین آموزش و پژوهش در حرفه روزنامه‌نگاری، الزامات ضروری در قانون مطبوعات، تکنولوژی نوین رسانه‌ای و نسل‌های بعدی رسانه، جایگاه نظام صنفی در رسانه‌های ایران، بررسی مشکلات نشریات محلی و جایگاه مطبوعات در اقتصاد مقاومتی نیز همه روزه از ساعت 14 تا 16 با حضور متخصصان و استادان حوزه رسانه و مدیران مسئول نشریات برگزار خواهد شد. 

مراسم تجلیل از پیشکسوتان عرصه رسانه از دیگر برنامه‌های این بخش است که طی آن به تجلیل از استادان و شخصیت‌های مطرح صنعت رسانه پرداخته خواهد شد. این نشست‌ها از ساعت 15/16 آغاز و تا 45/16 ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان به شرکت در این نشست‌ها می‌توانند در زمان‌های اعلام شده به محل برگزاری نشست‌های جنبی نمایشگاه واقع در سالن مراجعه نمایند.

دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در بیستمین نمایشگاه  مطبوعات از 17 تا 23 آبان با غرفه‌ها و برنامه‌های متعدد میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

برای مشاهده جدول این برنامه‌ها به (اینجا) سر بزنید. 

57۲۴۴

 

کد خبر 384404

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =