۰ نفر
۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
یک روزنامه جدید منتشر شد

اولین پیش شماره روزنامه «خانه نوجوان» به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی محمدرضا زائری منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این شماره ویژه نمایشگاه مطبوعات و با آثار و گفتاری از جواد محقق، هادی خانیکی، فریدون صدیقی و محمدرضا زائری منتشر شده است.

این روزنامه ذیل لوگوی خود شعار «جایی که هر نوجوان می‌تواند بنویسد» را درج کرده است.

محمدرضا زائری در گفتگوی با خبرگزاری مهر در پاسخ به این سوال که «چرا مخاطب نوجوان را مبنای کار کردید؟» گفته بود :
«مشخصا به دلیل اهمیتی که فعالیت برای این گروه داشت. مخاطب نوجوان و فعالیت آن می‌تواند به نوعی استراتژی فرهنگی ما را مشخص کند اما متاسفانه امروز شاهدیم که این ماجرا به نوعی برعکس شده است یعنی در حالی که روز به روز تهدید برای این گروه سنی بیشتر می‌شود فعالیت ما برای آنها کمتر می‌شود. شما نگاه کنید چه تعداد نشریه نوجوانانه در این سال‌ها از انتشار باز مانده‌اند. این اسباب تاسف است. چرا به جایی رسیدیم که به هر توجیهی باید تن به این کار داد. من زبان حالم این بود و هست که باید به داد این گروه رسید. این مخاطب مغفول است.»

محمدرضا زائری در کارنامه فعالیت خود علاوه بر انتشار نشریات «خیمه»،ویژه هیئت های مذهبی، «محیا»،‌با موضوع سبک زندگی دینی، «جدید» با موضوع کودکان، مدیریت موسسه «خانه روزنامه نگاران جوان» در دهه 70 را نیز دارد.

خانه روزنامه نگاران جوان در مدت دو سال و نیم فعالیت رسمی‌اش توانست طیف وسیعی از روزنامه نگاران جوان را آموزش داده و روانه جریان‌های حرفه‌ای حوزه مطبوعات کند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =