هافبک تیم فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که قرارداد سرمربی تیم ملی دیر تمدید شده است.

به گزارش تسنیم، آندرانیک تیموریان پیش از تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی گفت: در وهله اول بسیار خوشحال هستم که دوباره تمرینات تیم ملی آغاز شد و با صلاحدید کادر فنی بازیکنان به اردو دعوت شده‌اند.

وی افزود: بعد از مدت‌ها می‌خواهیم با کره‌جنوبی در دیداری دوستانه بازی کنیم که به تیم ما کمک خواهد کرد. امیدوارم در فاصله 7، 8 روزی که تا این بازی تدارکاتی مانده به شرایط آرمانی برسیم و بازی قابل قبولی را انجام دهیم.

هافبک تیم ملی در واکنش به این موضوع که حریفان ایران در جام ملت‌ها تا به اینجا بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام داده‌اند اما دیدار با کره‌جنوبی اولین دیدار جدی تیم ملی در راه آماده‌سازی است، گفت: تا بوده همین بوده و من هم این موضوع را قبول دارم که بازی‌های تدارکاتی‌مان کم است. باید به این موضوع هم توجه کنیم که قرارداد کارلوس کی‌روش دیر تمدید شد و صددرصد این موضوع نیز تأثیرگذار است.

تیموریان خاطرنشان کرد: تیم‌های دیگر در تمام تاریخ‌های فیفا بازی‌های خود را هماهنگ کرده‌اند یا درگیری بازی‌های مقدماتی یورو و جام ملت‌ها هستند. آنها منتظر ما نمی‌مانند که بازی‌های تدارکاتی‌شان را هماهنگ کنند اما با این حال امیدوارم قبل از بازی با فلسطین و اعزام به استرالیا بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی خوبی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه خودش با این قضیه مشکلی دارد یا نه، اظهار داشت: بازی‌های دوستانه تیم ملی همیشه کم بوده است. خودم مشکلی در تیم ملی ندارم و فکر نمی‌کنم سایر تیم هم مشکل خاصی داشته باشند.

تیموریان به جوانگرایی در تیم ملی اشاره کرد و گفت: تیم ملی در حال حاضر بازیکنانی دارد که آینده فوتبال کشور و جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند. این بازیکنان جوان عالی کار می‌کنند و می‌توانیم در آینده تیم ملی جوان و خوبی داشته باشیم.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک ایرانی A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    2 0
    سلام به همه دوستان،آقای آندولطفا بدنبال بهانه واسه نتیجه نگرفتن نباشید،من یادمه زمانیکه بدنبال بستن قراردادباکیروش بودند مقامات فدراسیون میگفتند که کیروش چه باشدوچه نباشد برنامه هایش واسه تیم ملی دارد پیاده میشود پس این ربطی به دیر قراردادبستن با کیروش ندارد که بازی تدارکاتی کافی نداشته ایم چون تیم ملی درحال پیگیریه برنامه های کیروش بوده،همیشه بدنبال توجیه اشتباهاتتون هستید...
    • سام IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
      0 0
      آقای تیموریان بهانه نیار. تیم باشگاهیت که بموقع بسته شده و بازیکنهای خوبی هم داره. سرمربیش هم که معروفه. اونجا چرا نتیجه نمیگیرین؟
  • بی نام A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
    0 0
    شماها كه خوب واسه باشگاها كم گذاشتيد، بريد ببينيم اونجا چكار ميكنيد..