عبدالمقیم ناصحی، در بازدید از غرفه خبرگزاری خبرآنلاین درباره پرونده بوستان مادر و تذکر عبدالحسین مختاباد، عضو شورای شهر درباره وجوه واریزی به حساب یکی دیگر از اعضای این نهاد، توضیح داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در غرفه گروه رسانه ای خبر، به خبرآنلاین گفت: برخی از صحبتهایی که در شورای شهر عنوان می شود ممکن است باعث شود به ذهن برادری می آید شاید تخلفاتی انجام شده و باید از بیت المال حمایت کند و احساس وظیفه شرعی و اخلاقی می کند و به قضیه ورود پیدا می کند. ولی وقتی داستان برای آقای مختاباد روشن شد، کاملا موضوع را پذیرفته و عذرخواهی کرده است. 

ناصحی توضیح داد: آقای چمران، رئیس شورای شهر موضوع را برای آقای مختاباد روشن کرد و گفت واریز وجه در حساب اعضای شورا، روالی بوده که از زمانهای گذشته سابقه داشته و تخلفی نیز صورت نگرفته و ایراد و عیبی در این کار نیست و ذهنیت بی دلیل ایجاد شده.

این عضو شورای شهر درباره اختلاف پیش آمده بین محمد حقانی، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر و قالیباف، شهردار تهران نیز گفت: واژه مادر، برای این بوستان، اصلا سابقه نداشته و همچنین بوستانی نداشته ایم. بعدا به این اراضی، این نام اتلاق شده. ما سئوال کردیم دوستان شهرداری گفتند چیزی ثبت نشده که برخی اعضای شورا عنوان بوستان مادر دارند. این زمین، فضایی است که در زمانهای دور قرار بوده پارک شود و اگر درختی هم در آن بوده، در همان زمان قطع شده. البته آقای حقانی، آگاه تر از من در این مورد هستند ولی آن طوری که به یاد دارم و بررسی کردم، در عصر ماموریت آقای قالیباف، درختی از آنجا بریده نشده و بررسی ها نیز نشان می دهد آن منطقه نیاز به پارک ندارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: البته دوستان ما در شورای شهر کار سیاسی نمی کنند ولی زمینه هایی فراهم شده که مردم تحریک شده اند و در این منطقه حضور پیدا می کنند و با شهردار منطقه مقابله می کنند. به خواست آقای حقانی، شهردار و مسئولان شهرداری در شورای شهر حضور پیدا کردند و به آنچه در بوستان مطرح بود، پاسخ دادند و پاسخ نیز برای اعضای شورای شهر به طور اعم قانع کننده بود ممکن است آقای حقانی قانع نشده باشد که اگر سئوال داشته باشد باز هم پاسخ داده می شود.

مشروح این گفتگو به زودی در خبرگزاری خبرآنلاین منتشر می شود.

47231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 384976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
    6 0
    کلا همه رو قانعوندند
  • شهرام A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    6 0
    آدم زنده وکیل وصی نمیخواد. مگه خودش زبون نداره تو خودنو انداختی وسط؟
  • ایرانی A1 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۳
    6 0
    من که سردرنیاوردم لطفا ما ملت 80 میلیونی را نیز قانع کنید