محمد منصورزاده سرمربی و مدیر تیم‌های ملی سه گانه ایران معتقد است سطح بازی‌های ساحلی پوکت از بازی‌های آسیایی اینچئون بالاتر بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او پس از پایان رقابت ورزشكاران ایران در بازی‌های ساحلی پوكت گفت: برای اولین بار است كه ما در رده سنی بزرگسالان در چنین مسافتی مسابقه می‌دهیم. مسابقات پوكت در مسافت كوتاه برگزار شد در حالی كه تمرینات ما برای مسافت بلند یا همان مسافت المپیكی است. در مسافت كوتاه، شرایط خیلی سخت‌تر می‌شود. با این حال فاصله ما با حریفان كمتر شد.
منصورزاده ادامه داد: ژاپن قطب این رشته است ولی در این مسابقات اصلا روی سكو نیامد. ژاپنی‌ها در مسابقات اینچئون در بخش آقایان و بانوان طلا گرفته بودند ولی سطح مسابقات پوكت بالاتر بود و ژاپن به مقامی نرسید. در اینچئون 23 نفر شركت كننده وجود داشت ولی در اینجا 43 نفر.
سرمربی تیم ملی سه گانه ایران در مورد اهداف آینده ورزشكاران این رشته گفت: اگر كمیته ملی المپیك و وزارت ورزش از ما حمایت كنند و در مسابقات ورودی شركت كنیم، سعی می‌كنیم جزو 6 سهمیه آسیا برای المپیك باشیم. ولی شرط كسب سهمیه، شركت در تمام مسابقات است. یك وایلد كارت المپیك هم به كشوری داده می‌شود كه فعالیت زیادی در این رشته دارد و ركوردش نزدیك به ركورد ورودی است. تمام حریفانی كه ما آن‌ها را آنالیز كرده‌ایم، در سال 2014 حداقل 8 تا و تیم ژاپن هم 14 تا مسابقه داشته‌اند. ولی ما طی یك و نیم سال گذشته فقط در یك مسابقه شركت كرده بودیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =