می گوید که فعلا صحبتی در مورد رفتن با او نشده است و با قدرت به کارش در الاهلی ادامه می دهد.

به نظر دوست ندارد زیاد در مورد اتفاقاتی که دارد در امارات می افتد حرف بزند. این از طرز جواب دادنش کاملا مشخص است. مهرزاد معدنچی که شایعه شده به زودی از الاهلی جدا می شود می گوید: «با توجه به اینکه تیم الاهلی در جام حذفی و جام باشگاه های جهان حذف شده و در جام اتصالات و لیگ شانسی برای کسب مقام ندارد وضعیت کل تیم جالب نیست و مسوولان باشگاه هم انتظار دارند من عملکرد بهتری داشته باشم و امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانم بازیکن تاثیرگذاری برای تیم باشم. از بدشانسی من تیم الاهلی امسال نتایج خوبی نگرفته و طبیعی است شرایط من در باشگاه الاهلی چندان ایده آل نباشد. صادقانه باید بگویم باشگاه از من و مابقی بازیکنان ناراضی نیست اما تا به امروز نه من درخواست جدایی داشته ام نه باشگاه چیزی در این زمینه به من گفته است. آنها حتی چندی پیش برای جام باشگاه های آسیا کپی پاسپورت من را دریافت کردند و من تا به امروز 85در صدد قراردادم را گرفته ام و امیدوارم بتوانم در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشم و مثل دو سال گذشته در لیگ امارات بازی کنم.»

معدنچی که صحبت هایش در حمایت از خودش است ادامه می دهد: «به طور حتم مشکل من فنی نیست چرا که در بازی های تیم ملی توانستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم و فکر می کنم عملکرد کل تیم الاهلی در کار من تاثیر گذاشته است.»

صحبت های پایانی مهرزاد اما در مورد پرسپولیس و شکست سنگین آنها با علی دایی مقابل شاهین بوشهر است. او می گوید: «وقتی حرف های علی دایی را در برنامه 90دیدم به خاطر او خیلی ناراحت شدم و معتقدم در آن بازی دایی اسیر روز بد بازیکنان پرسپولیس شده. این شکست من را به یاد بازی پرسپولیس و پیکان در سال 85انداخت. در آن بازی ما تا دقیقه 60چهار گل از پیکان خوردیم ولی در 30دقیقه پایانی سه گل زدیم تا آن شکست فاجعه آمیز مقابل جشمان 75هزار تماشاگر را کمی جبران کرده باشیم.علی دایی برای رسیدن به اهداف خود در پرسپولیس نیاز به زمان دارد و به مرور نتایج مطلوب را کسب می کند.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 38704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =