شب گذشته اخرین تمرین تئاتر «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» برای اجرای این نمایش در جشنواره تاتر فجر برگزار شد.

به گزارش ایلنا، کارگردانی نمایش «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» را که بر اساس نمایشنامه‌ای از آتیلا پسیانی اجرا می‌شود رضا حداد به عهده دارد.

شب گذشته آخرین تمرین گروه با رضایت کارگردان به پایان رسید و رضا حداد از آمادگی کامل گروه خود برای ا جرای «نمایش مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» در جشنواره تئاتر فجر خبر داد. این نمایشنامه بر اساس حادثه‌ای که چند سال پیش در یکی از مهمانی‌های شبانه تهران رخ داد نوشته شده و روایتی جذاب دارد.

سیامک احصایی طراحی صحنه و نرمین نظمی طراحی لباس این نمایش را به عهده دارند. سیامک انصاری، برزو ارحمند، لیلی رشیدی، پانته‌آ پناهی‌ها، رو ناک یونسی، ستاره پسیانی، خسرو پسیانی، محسن رستگار و شبنم فرشاد جو هم در آن بازی می‌کنند. «نمایش مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش»، چند روز بعد از جشنواره تئاتر در تماشا خانه «ایرانشهر» به اجرای عمومی در می‌آید.

کیومرث مرادی که خود نمایش «خانه» را در بخش بین‌الملل جشنواره فجر روی صحنه می‌برد، مدیریت این پروژه را بر عهده دارد. گروه نمایش امیدوارند ماهیت تجربی و شیوه اجرای آن برای مخاطبان جذابیت داشته باشد و از این رو مورد استقبال تماشاگران خاص و سایر علاقمندان تئاتر قرار گیرد. نمایش «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» به طور کامل در بخش خصوصی تهیه و اجرا می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 38717

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =