وزارت بهداشت از اقدام سریع و فنی پلیس تهران جهت دستگیری عامل اسید پاشی مدیر بیمارستان ضیاییان تشکر کرد و علت اسید پاشی را انتقام جویی شخصی اعلام نمود.

به گزاذرش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ؛ وزارت بهداشت طی پیامی از اقدام سریع و فنی پلیس تهران در دستگیری عامل اسید پاشی مدیر بیمارستان ضیاییان تشکر کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طبق شواهد موجود انتقام جویی شخصی مهمترین علت اقدام این فرد بوده و همدست وی از نزدیکان ضارب و دانشجوی مقطع کارشناسی است.

گفتنی است، سابقه رفتارهای نابهنجار قبلی فرد دستگیر شده منجر به تعلیق وی از عضویت در هیات علمی شده بود.

وزارت بهداشت اظهارامیدواری کرد با اقدامات فرهنگی مناسب، اینگونه رفتارها در جامعه ریشه کن شده و زمینه رفتار های خشونت آمیز از بین برود.

4646

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 387894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    10 0
    یعنی چی نزدیکان؟دلیلش چه بوده؟ این چه مدل خبر دادن است.
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    بنظرم بهترين قصاص پاشيدن اسيد به صورت همان اسيد پاش است تا آدم شود
  • نقی IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    10 3
    همدستش کارشناسی داشته خود مجرم دکترا داره علت اسید پاشی چی بوده کسی نمی دونه
  • بی نام A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
    7 2
    اسید پاشی شده یه جور وسیله ابراز خشونت و انتقام جویی و تسویه حساب و ادب کردن و....، یعنی اونایی که مشکل روانی دارن اینکار رو از هم یاد میگیرن ، بدتر از همه این که عاملان اسیدپاشی اخیر دکتر و فوق لیسانس هستن ، واقعا کجا داریم میریم؟
  • محمد IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    5 2
    یکی وزیر بهداشت میشود دکترهاشمی چه خدمتی به جامعه میکند وخدمات دیگری که دوست ندارد رسانه ای شود ویکی اسیدپاش از آب درمیاد که هم خودش وخانومش از بیت المال استفاده کرده وتحصیل کرده انداما وقتی تقوا پشتوانه انسان نباشد غیر از این نیست،ضمنا مثل اینکه اینها خانواده ای مریض هستند چون همدستش برادر زاده او بوده امیدوارم مجازاتی پس از باطل کردن حق طبابت او وخانومش واخراج برادر زاده اش ازدانشگاه برایش درنظر بگیرند قبل از دیر شدن....