نامه نیوز نوشت:

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در رابطه با دو مورد اسیدپاشی که در تهران اتفاق افتاده است گفت: هنوز این موضوع در کمیسیون مطرح نشده است که بخواهیم آن را بررسی کنیم اما با توجه به این که حوادث اسیبدپاشی در اصفهان ناگوار بود و سایت های ضد انقلاب نیز مانور کذب دادند و می خواستند نشان دهند که این موضوع تشکیلاتی است و به امر به معروف و نهی از منکر ارتباط دارد که بعدا ثابت شد ارتباطی به این موضوع نداشته است و همچنین اتفاقات اخیر ضرورت دارد به صورت ویژه این موضوع را بررسی و به آن بپردازیم.

او گفت: ما نگران این هستیم که واقعا یک حرکت ضد امنیتی سازمان یافته ای آغاز شود و معاندین و کسانی که نمی توانند اقدامات خرابکارانه امنیتی در کشور ایجاد کنند با این روش بخواهند فضای امنیتی کشور را تهدید کنند.

او با بیان این که این موضوع حساس است و باید با ان به صورت جدی رسیدگی شود گفت: من به آقای بروجردی صحبت خواهم کرد تا در این زمینه در کمیسیون جلسه ای تشکیل شود تا این موضوع را بررسی کنیم و تدابیر لازم اندیشیده شود.

نقوی حسینی در رابطه با این تدابیر گفت: اسیدی که خریداری می شود و توزیع می شود باید حساب و کتابی داشته باشد و معلوم شود چه کسی این اسید را تهیه می کند و باید نام وی و اسیدی که خریداری می کند ثبت شود همانگونه که وقتی طلا خریداری می شود قیمت خرید دارد و باید برای خرید و فروش اسید در کشور حسابی باشد و ضابطه های قضایی برای آن گذاشته شود.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    22 2
    شما خودت را ناراحت نکن .همه چیز ارومه .یه چند نفر برای انتقامجوییهای شخصی و کاملا خودجوش یه کارهایی کرده اند که اصلا مهم نیست .وقت عزیز شما باید مصروف کارهای مهمتری مانند گیر سه پیچ به دولت و هیئت مذاکره کننده اتمی باشد .والا اصن یه وضعی .
  • بی نام A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    12 2
    یه مسائلی غیر امنیتیــــــــــه، »»» امنیتی می بینن ..... یه مسائلی امنیتیه هیچ توجهی نمیکنن میزارن خوب که گندش در اومد تازه مصاحبه میکنن که دلواپسیـــــــــــم..... جدا خسته نباشید
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    6 2
    بابا تورو خدا امنیت رو برقرار کنین، میترسیم از خونه بریم بیرون این افرادی و که تا الآن گرفتین اعدام یا قصاص کنین تا ادامه پیدا نکنه
  • shima A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
    13 1
    چرا انقدرررررر این مسئله زیاد شده؟؟؟؟ اول اصفهان بعد تهران حالا هم مشهد واقعا دیگه احساس امنیت نمیکنم هرکس که با کس دیگه ای اختلاف داره یه قوطی اسید دستش میگیره و حمله میکنه