علیرضا استکی حالا باید امیدهای ایران را تمرین بدهد تا آنها را برای المپیک آماده کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با تصمیم مسوولان فدراسیون بوکس ، تیم ملی بوکس در دو گروه تشکیل می شود تا هر تیم زیر نظر کادر فنی مجزا تمرین کند . پس ازعملکرد نسبی تیم ملی دربازیهای آسیایی اینچئون و برخلاف انتظارات، اخبارمتعددی در باره تغییرات در کادر فنی و استخدام سرمربی خارجی و حتی اقدامات اولیه برای جذب مربی خارجی زمزمه شد .  با این حال کمیته فنی درآخرین نشست خود تصمیم گرفت تا تیم ملی را به دو بخش تقسیم و هدایت هرکدام از این تیم ها را برعهده اکبراحدی و علیرضا استکی بگذارد .

این تصمیم درنشستی که رییس، نایب رییس ، دبیر فدراسیون، مدیرتیم های ملی و اعضای کمیته فنی حضور داشتند گرفته شده است.تصمیمی که با توجه به توانایی های استکی و احدی و در راستای سیاست های فدراسیون معقول به نظر می آید.

استکی که خودش همیشه گفته شاگرد همه مربیان ایرانی است حالا این فرصت را به دست آورده تا بتواند توانایی های خودش را بیش از پیش نشان دهد .مربی ای که نزدیک به 9 سال است به عنوان مربی و سرمربی در رده های مختلف تیم ملی فعالیت می کند و این بار هم بدون ادعا آمده تا مثل یک سرباز این بار بالای سر امیدهای ایران فعالیت کند.

استکی کار را شروع کرده بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است نفرات اول قهرمانی کشوربه صورت مستقیم وارد اردو شوند و سپس بین نفرات دوم و سوم و بوکسورهایی که کادر فنی انتخاب می کند انتخابی برگزار شود و درمجموع 25 بوکسور به تمرینات تیم ملی برای مسابقات جهانی قطر، انتخابی المپیک دعوت شوند.

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 388708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    3 1
    آقا استکی بهترین مربی تیم بوکس ایرانه...یک وطن دوست و ایرانی اصیل با اخلاق و ورزشکار
  • خرم آبادی IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    1 0
    یه پیشنهاد خوب واسه فدراسیون بوکس و مربیان عزیز تیم ملی جهت موفقیت 100 بوکس در آینده تمام وقت و هزینه های موجود رو صرف بوکس لرستان کنید تا مدال المپیک و جهانی بگیرید /جدی میگم به خدا / جواب میده