رسول عباسی در خصوص حمایتهای دولت در حوزه حمل و نقل درون شهری به سایت رجانیوزگفت: این حمایتها حدود 4 برابر گذشته شده است که این نشان از بالاتر بودن توان دولت نسبت به توان مدیران شهری است تا جایی که مدیران شهری شهر تهران ثابت کرده اند که در همکاری با دولت برای مدیریت شهر تهران بسیار ناتوان هستند.
وی با بیان اینکه اگر مدیران شهر تهران توان اداره امور را ندارند، دولت حاضر است ظرف چند ماه به حمل و نقل عمومی سامان دهد، اظهار داشت: واقعاً اگر نمی توانند به صورت صحیح اداره کنند، دولت حاضر است کار را ظرف مدت 3 تا 4 ماه ساماندهی کند و تحویل آقایان دهد، چون مشکل شهر تهران ضعف مدیریتی است.
وی با انتقاد از عدم نظارت مجلس بر هزینههای شهرداری اضافه کرد: شهرداری برای احداث یک خط BRT، حدود 70 میلیارد تومان هزینه می کند، اما حتی یک نماینده مجلس اعتراض نمی کند که این پول را کجا خرج کرده اید، حتی در شورای شهر نیز کسی دم بر نمی آورد.
عباسی اضافه کرد: با وجود مشکلات بسیاری که در حوزه شهر تهران وجود دارد و با وجود اینکه مسایل مهمتری از احداث BRT که تنها مشکلات را افزایش داده، در شهر تهران موجود است، باید پرسید که چرا چنین مبلغ هنگفتی، صرف چنین پروژه ای شده است؟
نظر شما