هشدار جماعت اهل سنت عراق نسبت به انتشار مطالب فرقه گرایانه در شبکه های اجتماعی

پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه نوشت:

جماعت اهل سنت عراق با هشدار نسبت به انتشار مطالب فرقه گرایانه در سایت های اجتماعی عنوان کرد: هر فردی که چنین رفتار شنیعی را مرتکب شود، عراقی نیست چرا که عراقی ها به تسامح و همبستگی معروفند.

به گزارش خبرگزاری نون عراق، این جماعت با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در حالی که جهان تحت تاثیر راهپیمایی مسالمت آمیز میلیونی قرار گرفته که بیانگر باشکوه ترین شکل مسالمت، تمدن، بخشش و ایثار است و قدرت عراقی ها را در پیروزی بر چالش ها منعکس می کند، به ناگاه با مطالبی فرقه گرایانه روبرو می شویم که عده ای در آنها به ملت عراق اهانت می کنند.

این جماعت در بیانیه خود اورده است: این جماعت هر گونه اهانت به تمامی شخصیت های اسلامی و غیر اسلامی را محکوم کرده و از تمامی کسانی که به دنبال خنثی کردن اقدامات اسلامی مسالمت آمیز و تبدیل آنها به فرصتی برای اهانت به دیگران هستند، اعلام برائت کرده و در همان حال جوانان هوشیار را به خودداری از بازپخش چنین تصاویر و مطالب دعوت می کند چرا که اطمینان مطلق داریم که چنین مطالبی عمومیت ندارد بلکه به طور کلی از سوی مراجع اسلامی و سیاسی مردود است.

در این بیانیه همچنین آمده است: خطری که امروز ما را احاطه کرده، بزرگتر از آن است که گمان می کنیم. میدان های مبارزه علیه داعش و القاعده ثابت کرده است که این گروه های تروریستی از حمایت دشمنان عراق بهره می برند پس به آنها مجال ندهید تا وحدتتان را به هم بزنند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
    5 7
    العربیه تفرقه را شروع کرده