نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کارهایی انجام شده توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات در عراق فوق العاده قابل توجه است و اگر این موانع نبود، دستاوردها می توانست چندین برابر وضعیت فعلی باشد.

حجت الاسلام حیدری آل کثیر در حاشیه سفر به کربلای معلی در گفت وگو با سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات در خصوص ارزیابی اش از فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات، گفت:با توجه به محدودیت هایی که در این کشور برای فعالیت های ایران وجود دارد، با این حال کارهایی که انجام شده است، فوق العاده قابل توجه است و اگر این موانع نبود، دستاوردهای این ستاد می توانست چندین برابر وضعیت فعلی باشد.
وی با بیان اینکه خدمات ستاد بازسازی عتبات در آینده بیشتر نمایان خواهد شد، تصریح کرد: ساخت صحن حضرت زهرا و بازسازی حرم های امامان عسگرین از جمله فعالیت هایی است که بعد از به ثمر نشستن نمود کار این ستاد را نشان خواهد داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری درباره اضافه شدن کمک های دولت و مجلس به این ستاد، تصریح کرد: اینکه در کنار کمک های مردمی، این ستاد بتواند از کمک های دولت و مجلس استفاده کند، با هم منافاتی ندارد.چراکه فعالیت اینجا در سطح بالایی است، باید بتواند به نیازهای جهانی در سالهای آینده پاسخ دهد.

/212 17

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390011

برچسب‌ها