شفیعی سروستانی بررسی می‌کند: چگونگی و چرایی ارتباط با نیروهای ماورایی

خبرگزاری مهر نوشت:

هشتاد و هفتمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی با عنوان «قبیله لعنت: ارتباط با نیروهای ماورایی» به منظور بررسی سیر تحول عمل شیطان از ابتدای خلقت تا مجامع مخفی برگزار می‌شود.

«قبیله لعنت» عنوان کلی سلسله کارگاه‌هایی است که مؤسسه موعود(عج) آنرا با سخنرانی اسماعیل شفیعی سروستانی مدیرمسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) از مهرماه سال جاری آغاز کرده و برای اولین بار به طور دقیق به بررسی سیر تحول عمل شیطان از ابتدای خلقت تا مجامع مخفی می‌پردازد و این نشست سومین جلسه از این کارگاه خواهد بود.

نخستین جلسه این کارگاه به سخنرانی شفیعی سروستانی، دشمن شناس و پژوهشگر عرصه مهدویت، ۲۴ مهر با عنوان «صبحگاه آفرینش» برگزار شد که به نقش خلیفة‌اللهی انسان، حسادت و کبر شیطان و نخستین ضربه‌های او به انسان پرداخت.

۲۹ آبان ماه نیز جلسه دوم این کارگاه با عنوان «کاهنان معبد جادو» به صورت تاریخی به بررسی سرسلسله های اهل لعنت و اهل رحمت، موجودات ماورایی در میان اقوام، نقش کاهنان در طول تاریخ و ارتباط فراماسونری با جادوگری پرداخت.

براساس این گزارش نشست «قبیله لعنت: ارتباط با نیروهای ماورایی» روز پنج‌شنبه ۲۷ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی تهران، خیابان حجاب برگزار می‌شود که حضور برای کلیه علاقه‌مندان آزاد است. همچنین نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و مهدوی نیز در حاشیه این نشست دایر است.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 390438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =