ادامه تمرین آماده سازی تیم ملی در آفریقای جنوبی

تمرین تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز در ژوهانسبورگ برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در فاصله نوزده روز تا آغاز رقابتهای جام ملتهای آسیا، تیم ملی ایران همچنان به برنامه های آماده سازی خود برای حضور پرقدرت در این مسابقات ادامه می دهد.
ملی پوشان ایران امروز از ساعت 10 صبح به وقت محلی (11:30 به وقت تهران) تمرینات خود را در ژوهانسبورگ ادامه دادند. بازیکنان تیم ملی ایران که پس از پشت سر گذاشتن یک هفته از اردو و انجام دو بازی دوستانه با تیمهای کایزرچیف و اورلاندو پیراتس به واپسین روزهای اردوی خود نزدیک می شوند در تمرین امروز برنامه های تاکتیکی مورد نظر کارلوس کی روش را مرور کردند.
بازیکنان ایران ابتدا به صورت دسته جمعی با هدایت میکو کوجالا گرم کردند. اوسیانو، مارکار آقاجانیان و علی کریمی به دقت این بخش از تمرین را زیر نظر داشتند. در این بخش کارلوس کی روش در بخش دیگری از زمین مشغول طراحی برنامه های تاکتیکی بود. بعد از تمرین گرم کردن، بازیکنان به سه دسته تقسیم شدند و تمرین با توپ را آغاز کردند. در ادامه بازیکنان بین شش دروازه کوچکی که در یک سوم زمین تعبیه شده بود قرار گرفتند تا با پخش شدن در این فضا، بازی تحت فشار و سرعتی را انجام بدهند. کی روش از بازیکنان می خواست که با حرکت دادن توپ حداکثر دو ضرب به آن بزنند.
رحمان احمدی، علیرضا بیرانوند و محسن فروزان هم با هدایت دن گاسپار تمرین می کردند. مربی تیم ملی در تمرینات اختصاصی دروازه بانها بر مهار توپهای بلند و واکنش بر ضربات از راه دور تاکید داشت.
در ادامه بازیکنان به دو بخش تقسیم شدند. مدافعان یک طرف و بازیکنان و مهاجمان هم در طرف دیگر قرار گرفتند تا در این قسمت بازی تهاجمی و تدافعی تمرین شود. این بخش با جدیت زیاد کادر فنی انجام شد. کادر فنی از بازیکنان تهاجمی می خواست بازی رو به جلویی را انجام دهند. هر از چند گاهی بازیکنان جای خود را به بازیکنان دیگر می دادند. دروازه بانها هم در این بخش تمرین به سایر ملی پوشان اضافه شدند.
در پایان این بخش کی روش بازیکنان را به وسط زمین فراخواند و توضیحات لازم را درباره آنچه امروز انجام شده و نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد به آنها توصیه کرد.
تیم ملی فوتبال ایران از یکشنبه گذشته اردوی خود را در شهر ژوهانسبورگ آغاز کرد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
    7 1
    خداکنه تو جام ملتهای امسال نتیجه بگیریم