شایعه حضور رضا قوچان نژاد در باشگاه پرسپولیس به قدری جدی شده که حرف از قطعی بودن این ماجرا می زنند اما واقعیت چیز دیگری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از آن كه برخي رسانه‌هاي كويتي به شكل سؤال‌برانگيزي به انتقاد از عملكرد رضا قوچان‌نژاد پرداختند، اين شايعه در فضاي رسانه‌اي ايران شكل گرفت كه رضا قرار است به پرسپوليس بيايد به خصوص كه حسين هدايتي و قبل از او حميدرضا سياسي به دنبال مذاكره با اين بازيكن بودند.

اما محمودرضا فاضلي مدير برنامه‌هاي قوچان‌نژاد به صورت رسمي اعلام كرد اين بازيكن به ليگ ايران و به پرسپوليس يا تيم‌هاي ديگر نمي‌‌آيد. او در اين مورد به ما گفت: «رضا به صورت قرضي از چارلتون به ليگ كويت و باشگاه الكويت آمده و قرار نيست در صورت جدايي از اين باشگاه كويتي، به ليگ ايران بيايد چون هيچ بازيكني نمي‌تواند دو بار در طول يك قرارداد، به صورت قرضي جابه‌جا شود.»
با اين حال خبر حضور گوچي مهاجم تيم‌ملي كشورمان در ليگ ايران و باشگاه پرسپوليس تكذيب شد. اين خبر رسمي است چون مديربرنامه‌هاي گوچي نيز تأييد كرده و به نظر مي‌رسد ادامه دامن زدن به چنين ماجرايي فقط موج‌سواري برخي مديران باشگاه‌ است و با واقعيت، فاصله دارد.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    21 8
    بره لیگ بحرین اونجا هم دلار خوب میدن
  • مهدی666666 IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    22 4
    قوچان نژاد یک بازیکن ملی هستش در هیچکدوم از باشگاه ها موفق نبوده بنظرم نیاد پرسپولیس بهتره چون یه خرج اضافی میتونه باشه