اهالی 6 استان تا ۲۶ دی با عوارض شیشه آشنا می شوند

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از اجرای کارزار رسانه ای شیشه همزمان در ۶ استان گلستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، یزد، قم و خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بهزیستی؛ محسن روشن‌پژوه گفت: کارزار رسانه‌ای شیشه در ادامه برگزاری در استان‌های تهران و مازندران اکنون از 5 تا 26 دی‌ماه به صورت همزمان در استان‌های گلستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، یزد، قم و خراسان شمالی برگزار می‌شود.

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در ادامه گفت: این طرح با هدف آگاه‌سازی و ارائه اطلاعات به گروه مخاطب و اصلاح باورهای غلط در زمینه مصرف شیشه اجرا می‌شود که محورهای اصلی آن پیشگیری از شیوع مصرف شیشه، آگاهی آحاد مردم بالاخص نوجوانان و جوانان 16 تا 24، درخصوص آثار و عوارض مصرف دائمی و تفریحی و بررسی تأثیر گروه همسالان است.

وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف سازمان بهزیستی کشور کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه پیشگیری از مصرف مواد مخدر است، گفت: کمیته تخصصی در راستای برگزاری این کارزار در این 6 استان تشکیل شده که متشکل از مدیرکل بهزیستی استان، معاون پیشگیری و اعضاء شورای مبارزه با مواد مخدر است.

به گفته روشن‌پژوه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون تومان برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است: اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌های چاپی، الکترونیکی و محیطی در مراکز استان و تمامی شهرستان‌های تابعه متناسب با شرایط بومی و نیاز مردم صورت خواهد پذیرفت.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =